Digi, digi, mitä hittoa tekisin?

digidigidoo

Pitäisi tehdä jotain mutta mitä. Minulla on noin 15 vuotta vanha hyvä televisio, olen nauhoittanut joitain ohjelmia, mutten yleensä ehdi niitä katselle.

Hankinko digiboxin?
Mitä teen sillä sitten, jos tv hajoaa?

Kuinka kauan tämä digi-systeemi on käytössä ja tekeekö tämänpäivän digi-televisioilla mitään, kun systeemi taas muuttuu?

Jos ostan uuden television, millainen pitäisi ostaa?
Mitä eroa niillä käytännössä on?
Onko LCD-telkkarin sähkönkulutus tosiaan hirveää ja kestääkö ne?
Millainen olisi edullisin hyvä vaihtoehto noin neljän metrin päästä katseltavaksi?

Viitsisikö joku ryhtyä tietämätöntä valistamaan, kun en ihan kokonaan haluaisi televisiosta luopua. Kiitos etukäteen.

6

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alemmas

      sisältö listalta löytyy sellaiset kuin tv ja radio sekä tietotekniikka palstat.
      Siel on varmaan kaikki sinun kaipaamasi tieto.

    • pohdiskelet

      Aivan turhaa jossittelua. Mene puotiin ja osta
      uusi LCD , jossa on diki sisällä. Tulevaa ei
      kannata enempää mietiskellä , ei myöskään jäkiviisastelu ole järkevää. On paljon juttuja
      mitkä pitää elää silloin kun aika on. Joten
      elä tänään tätäpäivää , huomenna vasta huomista.
      Sähkönkulu ei liene merkittävämpi. Plasma on suurempi sähkönsyöppö.

      • kuokk*

        digiboxia. Kohta saadaan teräväpiirto-tv, tai oisko jo,sit joutaa digitin roskiin. Mene kauppaan kyselemään.


      • kyllä malttaa
        kuokk* kirjoitti:

        digiboxia. Kohta saadaan teräväpiirto-tv, tai oisko jo,sit joutaa digitin roskiin. Mene kauppaan kyselemään.

        sen teräväpiirto jutun kanssakin.varmana on jo parempaa tulossa.niinhän se menee-videolevy-vhs-beta-dvd ja tullut jo blue ray ja tuplakerros dvd joita suurin osa ei o nähny edes eli dvd on jo vanha.nautitaan liikkuvasta kuvasta kun tulee 3D eli kolmeulotteinen tv.osta vasta sitten.ei kannata ennen hötkyillä


    • almis

      Telkkari on kuluva kapistus ja nykytoosista kaikki on parempia kuin se jonka 15-20 v. sitten ostin. Nyt on upouusi 32 tuumainen tunnettumerkkinen laite, jonka kuva on tosi hyvä ja kiva katsella. Käänsin takkini kesän aikana tässä asiassa. Odottelu on pelkkää odottelua, kun tekninen kehitys menee omia latujaan. Uusi telkkarini on tavallisessa olohuoneessa n. kolmen metrin katseluetäisyydellä. Sähköä säästyy siten, että sammutat laitteen kokonaan katselun jälkeen. Vanhat oheislaitteeni, videot ja dvd toimivat edelleen.

    • boxi

      parilla kympillä, kestää varmaan sen mitä telkkusikin, vuoden päästä on kaikki digivehkeet halventuneet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe