Pitäisi tehdä jotain mutta mitä. Minulla on noin 15 vuotta vanha hyvä televisio, olen nauhoittanut joitain ohjelmia, mutten yleensä ehdi niitä katselle.
Hankinko digiboxin?
Mitä teen sillä sitten, jos tv hajoaa?
Kuinka kauan tämä digi-systeemi on käytössä ja tekeekö tämänpäivän digi-televisioilla mitään, kun systeemi taas muuttuu?
Jos ostan uuden television, millainen pitäisi ostaa?
Mitä eroa niillä käytännössä on?
Onko LCD-telkkarin sähkönkulutus tosiaan hirveää ja kestääkö ne?
Millainen olisi edullisin hyvä vaihtoehto noin neljän metrin päästä katseltavaksi?
Viitsisikö joku ryhtyä tietämätöntä valistamaan, kun en ihan kokonaan haluaisi televisiosta luopua. Kiitos etukäteen.
Digi, digi, mitä hittoa tekisin?
6
465
Vastaukset
- alemmas
sisältö listalta löytyy sellaiset kuin tv ja radio sekä tietotekniikka palstat.
Siel on varmaan kaikki sinun kaipaamasi tieto. - pohdiskelet
Aivan turhaa jossittelua. Mene puotiin ja osta
uusi LCD , jossa on diki sisällä. Tulevaa ei
kannata enempää mietiskellä , ei myöskään jäkiviisastelu ole järkevää. On paljon juttuja
mitkä pitää elää silloin kun aika on. Joten
elä tänään tätäpäivää , huomenna vasta huomista.
Sähkönkulu ei liene merkittävämpi. Plasma on suurempi sähkönsyöppö.- kuokk*
digiboxia. Kohta saadaan teräväpiirto-tv, tai oisko jo,sit joutaa digitin roskiin. Mene kauppaan kyselemään.
- kyllä malttaa
kuokk* kirjoitti:
digiboxia. Kohta saadaan teräväpiirto-tv, tai oisko jo,sit joutaa digitin roskiin. Mene kauppaan kyselemään.
sen teräväpiirto jutun kanssakin.varmana on jo parempaa tulossa.niinhän se menee-videolevy-vhs-beta-dvd ja tullut jo blue ray ja tuplakerros dvd joita suurin osa ei o nähny edes eli dvd on jo vanha.nautitaan liikkuvasta kuvasta kun tulee 3D eli kolmeulotteinen tv.osta vasta sitten.ei kannata ennen hötkyillä
- almis
Telkkari on kuluva kapistus ja nykytoosista kaikki on parempia kuin se jonka 15-20 v. sitten ostin. Nyt on upouusi 32 tuumainen tunnettumerkkinen laite, jonka kuva on tosi hyvä ja kiva katsella. Käänsin takkini kesän aikana tässä asiassa. Odottelu on pelkkää odottelua, kun tekninen kehitys menee omia latujaan. Uusi telkkarini on tavallisessa olohuoneessa n. kolmen metrin katseluetäisyydellä. Sähköä säästyy siten, että sammutat laitteen kokonaan katselun jälkeen. Vanhat oheislaitteeni, videot ja dvd toimivat edelleen.
- boxi
parilla kympillä, kestää varmaan sen mitä telkkusikin, vuoden päästä on kaikki digivehkeet halventuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473