Itämaiseni oksentaa

märkäruoat

Niin..elikkä itämainen lyhytkarva kyseessä. Oksentaa märkäruoan ihan heti syötyänsä matolle. Ei kerkee olla masussa kun ihan pari minuuttia. Missäs vika?jos joku tietäis

8

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ccrawr

      Mikä märkäruoka kyseessä? Rähmiikö silmät tai onko nenä kostea. Yskiikö?

      • vähän

        silmät rähmii..mut eikös ole normaalia jos on rähmää silmissä,ainakin toisella kisullani on kans simmuissa rähmää..ei mitää nälyttömiä määriä,mut kuivat pienet kököt löytyy kummaltakin.

        ja ei se nokka mitenkään märkä kyllä ole ja ei yskinyt pahemmin


      • Ccrawr
        vähän kirjoitti:

        silmät rähmii..mut eikös ole normaalia jos on rähmää silmissä,ainakin toisella kisullani on kans simmuissa rähmää..ei mitää nälyttömiä määriä,mut kuivat pienet kököt löytyy kummaltakin.

        ja ei se nokka mitenkään märkä kyllä ole ja ei yskinyt pahemmin

        Eli onko se nenä kostea vai kuiva? en saanut nyt selvää tuosta vastauksesta.

        Etkä myöskään vastannut mitä syötät kissallesi. Vähän vaikea auttaa, jos et kerro taustatietoja.


      • siis sori

        annan kitekatin märkäruokapussin päivässä, pussi/2kissaa
        ja muuten jatustavat raksuja, mitkä nekin löytyvät välillä oksena matolta..ja vettä on aina tarjolla. toinen kisuni on pyhäbirma mikä ei niin herkkä vatsainen mitä itämaiseni


      • Ccrawr
        siis sori kirjoitti:

        annan kitekatin märkäruokapussin päivässä, pussi/2kissaa
        ja muuten jatustavat raksuja, mitkä nekin löytyvät välillä oksena matolta..ja vettä on aina tarjolla. toinen kisuni on pyhäbirma mikä ei niin herkkä vatsainen mitä itämaiseni

        kokeillut antaa jotakin muuta ruokaa? Voi olla että kissa on allerginen jollekin ainesosalle ruuassa. Käykö kissa ihan normaalisti kakalla? Toinen mikä voi olla on suolistotukos.


    • catmania

      Myös oma itämaiseni oksentaa annospussi märkäruoan joskus heti syötyään. Kun tutkin oksennusta siitä näkee että se ei ole yhtään pureskellut ruokaa vaan palaset on nielty kokonaisena.
      Olen huomannut että joskus se ahmii ruokaa eikä silloin pure yhtään ja sen vatsa ei kestä sellaista.
      Jos se syö normaalisti se ei silloin oksenna.

      • annan

        itsekkin annospusseista ruoan. ja hotkiminen on ollut sen ongelma aina välillä.. voisiko sekin vaikuttaa jos ruoan antaa jääkaapista kylmänä


      • duski
        annan kirjoitti:

        itsekkin annospusseista ruoan. ja hotkiminen on ollut sen ongelma aina välillä.. voisiko sekin vaikuttaa jos ruoan antaa jääkaapista kylmänä

        juu, jotkut kissat oksentaa kylmänä syödyn ruuan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe