Niin..elikkä itämainen lyhytkarva kyseessä. Oksentaa märkäruoan ihan heti syötyänsä matolle. Ei kerkee olla masussa kun ihan pari minuuttia. Missäs vika?jos joku tietäis
Itämaiseni oksentaa
8
933
Vastaukset
- Ccrawr
Mikä märkäruoka kyseessä? Rähmiikö silmät tai onko nenä kostea. Yskiikö?
- vähän
silmät rähmii..mut eikös ole normaalia jos on rähmää silmissä,ainakin toisella kisullani on kans simmuissa rähmää..ei mitää nälyttömiä määriä,mut kuivat pienet kököt löytyy kummaltakin.
ja ei se nokka mitenkään märkä kyllä ole ja ei yskinyt pahemmin - Ccrawr
vähän kirjoitti:
silmät rähmii..mut eikös ole normaalia jos on rähmää silmissä,ainakin toisella kisullani on kans simmuissa rähmää..ei mitää nälyttömiä määriä,mut kuivat pienet kököt löytyy kummaltakin.
ja ei se nokka mitenkään märkä kyllä ole ja ei yskinyt pahemminEli onko se nenä kostea vai kuiva? en saanut nyt selvää tuosta vastauksesta.
Etkä myöskään vastannut mitä syötät kissallesi. Vähän vaikea auttaa, jos et kerro taustatietoja. - siis sori
annan kitekatin märkäruokapussin päivässä, pussi/2kissaa
ja muuten jatustavat raksuja, mitkä nekin löytyvät välillä oksena matolta..ja vettä on aina tarjolla. toinen kisuni on pyhäbirma mikä ei niin herkkä vatsainen mitä itämaiseni - Ccrawr
siis sori kirjoitti:
annan kitekatin märkäruokapussin päivässä, pussi/2kissaa
ja muuten jatustavat raksuja, mitkä nekin löytyvät välillä oksena matolta..ja vettä on aina tarjolla. toinen kisuni on pyhäbirma mikä ei niin herkkä vatsainen mitä itämaisenikokeillut antaa jotakin muuta ruokaa? Voi olla että kissa on allerginen jollekin ainesosalle ruuassa. Käykö kissa ihan normaalisti kakalla? Toinen mikä voi olla on suolistotukos.
- catmania
Myös oma itämaiseni oksentaa annospussi märkäruoan joskus heti syötyään. Kun tutkin oksennusta siitä näkee että se ei ole yhtään pureskellut ruokaa vaan palaset on nielty kokonaisena.
Olen huomannut että joskus se ahmii ruokaa eikä silloin pure yhtään ja sen vatsa ei kestä sellaista.
Jos se syö normaalisti se ei silloin oksenna.- annan
itsekkin annospusseista ruoan. ja hotkiminen on ollut sen ongelma aina välillä.. voisiko sekin vaikuttaa jos ruoan antaa jääkaapista kylmänä
- duski
annan kirjoitti:
itsekkin annospusseista ruoan. ja hotkiminen on ollut sen ongelma aina välillä.. voisiko sekin vaikuttaa jos ruoan antaa jääkaapista kylmänä
juu, jotkut kissat oksentaa kylmänä syödyn ruuan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483