Terve,
Rupesi -89 micrassa vaihdelaatikko temppuilemaan, yköönen ei pysy päällä ja muutkin vaihteet menee vähän huonosti rusahtaen. Purin vaihdelaatikon, ja hioin ja putsasin vähän hammasrattaita. Nyt on ongelmana saada tämä loota takaisin kasaan. Emännällä alkaa työt lauantaina ja lupasin auton siihen mennessä kuntoon. Ei kai tuon nyt luulisi kummonen homma olevan, kun eikös sinne ammattikouluun pääse autoasentajakurssille ihan kuka vaan. Ise olen kuitenkin pikkusen paremmin koulutettu, vaikkakin eri alalla. Kuitenkin, voisiko joku rasvanäppi kertoa ihan ymmärrettävästi, miten tämmönen kasataan, kun ei se menekään samassa järjestyksessä kun purkiessa. Aika paljon irtonaisia osia tämmösen pikkuauton lootassa. Ei viittis tämmösen pikkuasian takia korjaamolle viedä..
Asiallisia vastauksia odotellen tekn.yo.
Vaihdelaatikko ongelma
12
1823
Vastaukset
- Rasvanäppi
Vaikkakin korkeammalla koulutuksella lähdit helppoon hommaan, tapahtuu se liian suppealla koulutuksella...
Voin väitää:
OLET LIEMESSÄ ! - ja mene
tupsuhattu kädessä nöyrästi kumartamaan paikallista gurua jos sellaisen löydät.
Ne ei mainosta.
Niiden ei tarvitse. - työtahti
kannattanut mennä sinne autoasentajakurssille.
- täällä selviä
Jos ei googlaamalla löydy, niin paras apu lienee hakea korjauskäsikirja kaupasta.
Kasaan laitto saattaa vaatia erikoistyökaluja tai omien viritysten tekoa että saa kilkkeet oikeille paikoilleen.
Epäilen tuon hionnan apua itse ongelmaan.- ohjeet
Tuolla sivulla on seikkaperäinen ohje: http://www.northants.police.uk/images/article_pics/northampton_area/car_crushing.jpg
- nuo niitä
ohjeet kirjoitti:
Tuolla sivulla on seikkaperäinen ohje: http://www.northants.police.uk/images/article_pics/northampton_area/car_crushing.jpg
Briteissä polliisi saa ottaa auton liikenteestä jos esim. vakuutusmaksut on maksamatta ja sitten se menee paaliin. (TV-ohjelma parisen viikkoa sitten...)
Saataskos sama laki näin eeeuuun kunniaksi tännekkin.
- provokaatio
Jollain muullakin on liikaa aikaa..
- Kuusakoskelle
Ei ne osat tosiaan mene samassa järjestyksessä kuin purkaessa, mutta ne menevät päinvastaisessa järjestyksessä aivan helposti ja mukisematta. Takaisinlaitto tosin on ajan haaskausta, kun loputkin ehjät osat tulivat hiomalla pilatuiksi. Paalaamoon vain.
- tee-se-itse
Kiitoksia neuvosta. Osat piti toisiaan laittaa päinvastaisessa järjestyksessä. Löysin purkaamolta korvaavia osia ja ostin ihka uudet öljyt. Nyt on taas micra ajossa ja emäntä tykkää.
Ei nää katos mitään salatiedettä oo!
- ...
Hauskaa että olet perehtynyt myös autotekniikkaan. Vaikka työskenteletkin jollain muulla alalla niin ei se tunnu olevan ainakaan kovin hyvin palkattu ala kun olet noinkin upean pelin saanut hankittu. Tuonhan saa kohta jo museorekisteriinkin, mikäli intoa vaan piisaa muidenkin kohteiden entisöintiin tuon laatikon lisäksi.
Tuohan on niin yksinkertaista tekniikkaa, että sen kun vaan heittää osat kopan sisään ja laittaa askin paikalleen niin kyllä ne sieltä paikkansa hakee...
Mutta silti suosittelen lisäkoulutusta ja uuden paremmin palkatun työn etsimistä niin voit sitten ostaa vaimollesi vaikka hieman paremman auton, esimerkiksi sunnyn joka on micraan verrattuna jo lähes premium-luokan tuote.
terveisin tähtitieteilijä AMK- tee-se-itse
nojoo,
muutaman oluen jälkeen voin kertoa, jotta pelkkää provoo koko viesti. -----------
Seriffi voi poistaa tämän.
Rupesi tympimään kun tuolls valaistus ja sähkötyöt palstalla maallikot kyselee neuvoja oikeisiin sähkötöihin. Ajattelin vain kokeilla, miten muun alan ammattilaiset suhtautuvat moiseen.
Hyvää kesän jatkoa kaikille koululutukseen katsomatta! - Runontaja
tee-se-itse kirjoitti:
nojoo,
muutaman oluen jälkeen voin kertoa, jotta pelkkää provoo koko viesti. -----------
Seriffi voi poistaa tämän.
Rupesi tympimään kun tuolls valaistus ja sähkötyöt palstalla maallikot kyselee neuvoja oikeisiin sähkötöihin. Ajattelin vain kokeilla, miten muun alan ammattilaiset suhtautuvat moiseen.
Hyvää kesän jatkoa kaikille koululutukseen katsomatta!...Hyvät naurut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375133Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194171- 583803
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513540
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413275Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232426
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377