Hain uutta työpaikkaa ja koska työ liittyy eläimiin teetti firma minulle allergiatestit, joissa verestä katsotiin vasta-aineita. Tulos oli minulle järkytys, koiran allergialuokka oli 3, hiiren 2 ja rotan 1. Minulla on kotona kaksi koiraa ja lisäksi teen tälläkin hetkellä töitä kyseisten eläinten kanssa, ilman minkäälaisia oireita. Nyt en todennäköisesti saa kyseistä työpaikkaa, koska olen "allerginen". Nyt päädytiin kuitenkin tekemään vielä Prick-testit ja katsoa mitä ne näyttävät. Itse olen jo luopunut toivosta uuden työpaikan suhteen, mutta vieläkö jotain toivoa olisi että veritestit olisivat antaneet väärän tuloksen? Voiko ylipäätänsä nämä kaksi eri testiä antaa aivan erilaisen tuloksen?
Vasta-aineita veressä ilman allergia-oireita??
Ann@
2
634
Vastaukset
- luotettava..
Voi antaa eri tulokset, mutta verikoe on kyllä luotettavampi. Aikoinaan verikokeissa mulla näkyi siitepölyallergiat, ja tiedän olevani niille allerginen, prick-testeissä en mukamas ollut millekään allerginen, selkään tehtävässä lapputestissä olin taas kumille allerginen, mutta senkin kyllä tiesin jo.
Eli kyllä ne verikokeet on luotettavammat kuin nuo prick-testit.- taas verikokeessa
voi näkyä se muistijälki vielä kauan allergisen reagoimisen jälkeenkin, näin ainakin ruoka-aineallergioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795