Kauris nainen

tarkka analyysi

Hänellä on suuret luulot itsestään taikka sitten hän peittää suurta epävarmuuttaan näin.Hän ei ole mikään lämmin "ystävä",hänen huumorinsa on sitä suomalaista vahingoniloa(tietty kohdistuu muihin kuin häneen)Hän luulee olevansa jotain erikoista,vaikka on vain omituinen.Sulkeutunut,mutta urkkii kyllä toisten asioita.Ei kovin luotettava.

20

3339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuttumamma

      Unohdit lopetaa viestisi: ... ja joka pääsee elämässään pitkälle! (Tarja Halonen, Tellervo Koivisto, Lenita Airisto...)

    • itsevarma

      heh, taidat olla kade. Kauris on erikoinen persoona, jota kaikki ei ymmärrä, eikä tarvitsekkaan, ei kaikkia tarvitse miellyttää.

      • self control

        tyypillisesti kauris nainen puolustautuu että kaikki on kateellisia,aivan kuin pikkulapsi.Erikoinen ihminen on toistenkin mielestä erkoinen eikä vain itsensä mielestä niinkuin narsisti tekee.Oma"laatuinen" on eri asia ja sitä voi olla monella tavalla.Ja menestys ei kerro mitään ihmisestä paitsi kunnianhimosta ja kyynärpäistä.


      • mimmu mimosa

        kauris ei ainakaan ole erikoinen vaan hyvinkin konservatiivinen ja tiukkapipoinen tavallinen tallaaja.Kyllä erikoisuus vaatii jotain persoonallista lahjakkuutta,ei poikkeavuus tee kenestäkään erikoista(narsisti voi tietty pitää)


      • äö 1000

        ei ole erikoinen piirre ihmisessä ja miellyttää he osaavat vain itseään ja siksi ovatkin yksin ja yksinäisiä.


      • P.A.R.A.S
        self control kirjoitti:

        tyypillisesti kauris nainen puolustautuu että kaikki on kateellisia,aivan kuin pikkulapsi.Erikoinen ihminen on toistenkin mielestä erkoinen eikä vain itsensä mielestä niinkuin narsisti tekee.Oma"laatuinen" on eri asia ja sitä voi olla monella tavalla.Ja menestys ei kerro mitään ihmisestä paitsi kunnianhimosta ja kyynärpäistä.

        Mun mielestä se on viisautta että käyttää kyynärpäitä, kaikki vaan kumoon ja kauris johtoon.. näin se menee, sorry kaikki vihreet, katkerat, huonot merkit! ei sille voi mitään että kauris on P A R A S!


      • free eagle
        P.A.R.A.S kirjoitti:

        Mun mielestä se on viisautta että käyttää kyynärpäitä, kaikki vaan kumoon ja kauris johtoon.. näin se menee, sorry kaikki vihreet, katkerat, huonot merkit! ei sille voi mitään että kauris on P A R A S!

        Juuri noin he ajattelevat että ovat parhaita,mutta sitä he ovat ylhäisessä yksinäisyydessään vaan.Parhaita kp:ssä on lähempänä totuutta.


      • itsekkyyttäni :))
        äö 1000 kirjoitti:

        ei ole erikoinen piirre ihmisessä ja miellyttää he osaavat vain itseään ja siksi ovatkin yksin ja yksinäisiä.

        ja mukavuudenhalusta olen haluan elää yksikseni.
        Mutta mistä johtunee, tippaakaan yksinäinen en ole. Joskus tuntuu miltei siltä, että sosiaalinen kanssakäyminen lohkaisee turhankin suuren osan ajasta.

        On yllättävää, miten usein korkeankin äo:n omaavat vetävät sen johtopäätöksen, että olla yksin on ilman muuta samaa kuin olla yksinäinen.


      • kuule,

        jätä nuo kade-höpinät muille horoskooppimerkeille.
        t. itsevarmempi ;)


      • katse peiliin
        itsekkyyttäni :)) kirjoitti:

        ja mukavuudenhalusta olen haluan elää yksikseni.
        Mutta mistä johtunee, tippaakaan yksinäinen en ole. Joskus tuntuu miltei siltä, että sosiaalinen kanssakäyminen lohkaisee turhankin suuren osan ajasta.

        On yllättävää, miten usein korkeankin äo:n omaavat vetävät sen johtopäätöksen, että olla yksin on ilman muuta samaa kuin olla yksinäinen.

        itsepetos on kauriille haaste johon hän ei viitsi paneutua juuri mukavuudenhalusta,eikä paljoo muuhunkaan itsetutkiskeluun.Kunhan aika kuluu huomaat pian sen yksinäisyydenkin tai niin kauriit kyllä hakevat sellaisten tyhmempien ihmisten seuraa,jotka ei huomaa hänen itsekästä käytöstään,mutta ei tyhmäkään kauaa viitsi toisen mattona olla.Ole yksin se onkin parempi,sillä muuten voisit tuottaa pelkkää kurjuutta toisille.Viisas valinta sinulle onkin pysyä yksin.


      • klick klack
        kuule, kirjoitti:

        jätä nuo kade-höpinät muille horoskooppimerkeille.
        t. itsevarmempi ;)

        sinä tuo teeskennelty itsevarmuus.


      • ei jäsen
        P.A.R.A.S kirjoitti:

        Mun mielestä se on viisautta että käyttää kyynärpäitä, kaikki vaan kumoon ja kauris johtoon.. näin se menee, sorry kaikki vihreet, katkerat, huonot merkit! ei sille voi mitään että kauris on P A R A S!

        Vinkki teille "parhaille" kauriille,perustakaa oma klubi,mihin vain teillä on pääsy.Olisi hauska olla "kärpäsenä" katsomassa kuinka "parhaat kauriit" mittelevät tukkanuottasilla siitä,kuka on paras ja kaunein.Hah hah haa


      • mistä
        äö 1000 kirjoitti:

        ei ole erikoinen piirre ihmisessä ja miellyttää he osaavat vain itseään ja siksi ovatkin yksin ja yksinäisiä.

        kiikastaa? eihän kauriit yksin ollessa oo sun eikä kenenkään kiusana.


      • on kauriille
        katse peiliin kirjoitti:

        itsepetos on kauriille haaste johon hän ei viitsi paneutua juuri mukavuudenhalusta,eikä paljoo muuhunkaan itsetutkiskeluun.Kunhan aika kuluu huomaat pian sen yksinäisyydenkin tai niin kauriit kyllä hakevat sellaisten tyhmempien ihmisten seuraa,jotka ei huomaa hänen itsekästä käytöstään,mutta ei tyhmäkään kauaa viitsi toisen mattona olla.Ole yksin se onkin parempi,sillä muuten voisit tuottaa pelkkää kurjuutta toisille.Viisas valinta sinulle onkin pysyä yksin.

        haaste johon hän ei viitsi paneutua juuri mukavuudenhalusta"...

        Itsetutkiskelun tarpeen kyllä ymmärtää, mutta sitä ei, että pitäisi oikein paneutua itsensä pettämiseen. Sinäkö teet niin? Ja jos teet niin mikä olet horoskooppimerkiltäsi?


      • Justiina
        P.A.R.A.S kirjoitti:

        Mun mielestä se on viisautta että käyttää kyynärpäitä, kaikki vaan kumoon ja kauris johtoon.. näin se menee, sorry kaikki vihreet, katkerat, huonot merkit! ei sille voi mitään että kauris on P A R A S!

        Oletteko unohtaneet, että kauriitakin kuuluu sekä nousevaan, että laskevaan merkkiin? Itse esim. kuulun luovempaan ja "herkempään" puoliskoon. Eihän ihmisiä muutenkaan voi tällä tavalla merkin takia yleistää!!!!!!! Kaikki on kuitenkin yksilöitä?


      • kauris
        ei jäsen kirjoitti:

        Vinkki teille "parhaille" kauriille,perustakaa oma klubi,mihin vain teillä on pääsy.Olisi hauska olla "kärpäsenä" katsomassa kuinka "parhaat kauriit" mittelevät tukkanuottasilla siitä,kuka on paras ja kaunein.Hah hah haa

        mikä tässä on oikee ideana? mollataan kauriita? no huhhu.


      • vois
        ei jäsen kirjoitti:

        Vinkki teille "parhaille" kauriille,perustakaa oma klubi,mihin vain teillä on pääsy.Olisi hauska olla "kärpäsenä" katsomassa kuinka "parhaat kauriit" mittelevät tukkanuottasilla siitä,kuka on paras ja kaunein.Hah hah haa

        tulla tylsät oltavat katossa, kun oletat, että jotain nuotanvetoa syntyisi. Paras on kauriinkin mittapuun mukaan paras eikä siitä tarvitse enää petrata. ;)))


    • vahingonilosta???

      miten suomalainen vahingonilo poikkeaa muunmaalaisesta...

    • Justiina

      Mun monet parhaat ystävät ei kyllä takuulla allekirjoittais tota. Mä ainakin oon erityisen uskollinen VARSINKIN ystäville!!!! Mulla on vähemmän kavereita, kun ystäviä.

    • herkkä kauris

      olen jonkin aikaa lukenut näitä mollauksia jokaisesta merkistä ja aina ne samat asiat tulevat esille. Juuri luin lähes samanlaisen tekstin kuinka neitsyet ovat itserakkaita ja pitävät itseään täydellisinä ja haukkuvat muut lyttyyn kohottaakseen itsetuntoaan. Ja entäs vaa'at, no huhhuh, hehän ne vasta ovatkin itserakkaita ja pyörivät miehestä/naisesta toiseen välittämättä muiden tunteista.

      Jokaisella ihmisellä on vikansa mutta elämän kokemuksesta ihminen kasvaa! Virheen jälkeen (ainakin suurin osa) osaa olla tekemättä sitä uudestaan. Jokainen meistä on yksi kusipää ja täällä sitä vaan pyöritään. Antaa muiden puhua mitä lystäävät, kunhan ihminen itse tietää mistä tulee ja minne menee.

      Kaikissa merkeissä on jotain upeaa, ja joskus joitakin horoskooppimerkin luonteenpiirteitä ei vain löydy, esim. vaa'asta sosiaalisuutta tai kauriista pessimistisyyttä (ym.ym).

      Keskittykää joskus hyvät ihmiset niihin hyviinkin puoliin, niitä juttuja löytää täältä valitettavan harvoin. Vaikka tosin on ymmärrettävä että jotkut purkavat tuohtumustaan tännekin, aika neutraali ja anonyymi paikkahan tämä on.

      Kiitos nam.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe