vaikka isoisoisäni oli puoliksi romani,joten onhan niitä geenejä minullekin siirtynyt.
Sillä,katson,että suonissani virtaa romani verta ja olen siitä todella ylpeä.
No joo,kyllähän minun ulkonäössäkin on vaikutteita tummuudesta,so what,kannan ylpeenä sukujuureni,tehkää te muutkin!!!
olen ylpeä romani taustastani
4
677
Vastaukset
- MUSTALAINEN ,JA OLLA HALUAN
Hyvä niin minäkin, en ikinä haluasi olla valkolainen, jotka ovat aivan tunteetonta porukkaa, ja kylmiä, ja sairaita kadeutesta.
KIITOS JUMALA ETTÄ OLEN JUURI SE MIKÄ OLEN, AITO MUSTALAINEN- Kauniisti katseen sain
Ennen en tiennyt kuka olen. Nyt tiedän. Olen Luojalleni kiitollinen, katson huomiseen iloiten.
Olen saannut hyvän koulutuksen "salaa", tiedän mitä se kaikkea vaatii - sinnikkyyttä. Raikku antaa meille hyvän esimerkin siitä sinnikkyydestä, toivotaan hänen jaksavan tässä paineen alla.
- en ole !!
Olen vaalee,enkä yhtään tykkää.Jos sais valita,olisin tummia.Mulla on tumma tukka ja tavallista tummempi iho.Ne eivät silti tee minusta mustalaista.Koska romanius on sydän ja veren-perimä.Semmosta kummaa yhteyttä koen romaneihin,että pitää siksi täälläkin käydä lukemassa aina kun ehdin.Kaikile hyviä syksyjä vaan,laulun sanoin,;"luonnon lapsi,mitä huolinkaan,kun vain vapahana olla saan..."
- hölöhölöhölö
sie liiellä vapaana.Juoksentele metsissä vaikka nakuna, kyllä voi tulla vapaa olo ku kusiaiset ryömii ja hyttyset puree pyllyä. Voit lankata naamasi mustaksi, se vahvistaa tuntemuksiasi vapaudesta. jää vaik asumaan sinne metsään, se on kaikkien edun mukaista, joooooooooko.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760