Tunnelmia knummelta

UUUH_KetoPelto ......

Jouduin valitettavasti käymään kirkkonummen lidlissä toissa päivänä. Erna on tykästynyt tähän Freeway "7UP" kopioon, jota joku vähävarainen oli hänelle työpaikka tarjonnut. Heti lidlin pihaan saavuttuani (on lähellä knummen juna-asemaa, siinä radan vieressä) näin kuinka epätahtinen Samara nytkytti rööh rööh pihalla, sekä kaksi alkoholistin näköistä kaveria otti keskiolutta 80-luvun lopun Corollassa, jonka ovet olivat sepposen selällään, vieden 2 auton tilan.

Sain ostettua limukopiot ja uskaltauduin ostamaan pari tölkkiä "Scwäben Brau" tms. lager-olutta. Valitettavasti tämä olut ei nostattanut design-grillihetkeäni aivan niin korkoealle kuin suomalainen pehmeä lager-Sandels, puhumattakaan laadukkaista tummista tuontioluista, joita olen lukemattomilla ulkomaanmatkoillani nauttinut.

Ernan kivitysprojekti etenee. Muotokiviä saapui kuorma. Pohjan tasoitus ja tiivistys on käynnissä. Kyllä me vielä pokkaamme koko asuinalueen parhaimman puutarhan palkinnon. Istutuksissa ei ole rahaa säästetty. Niin se on kun hoitaa hommansa eikä kaikki rahat mene ikilainaan tms. elatusmaksuihin. Minulla on pysynyt myös heppi hallussa vrt. uusperhehelvetissä ja 7 paikkaisella möhköautolla ylinopeutta kärvistelevät Äetsä PENDELÖIJÄT!

BYHÄÄHÄHÄHÄHÄHÄ!

5

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sortin

      lahjakkuus..

      • se sun

        miekkas siellä tupessa pysyy, kun Erna käy hakemassa nautintoa muualta eikä enää kaipaa sun pikku tikkarias... Laittaa sitä pihaa nyt paremmaksi, että voi sitten UUDEN miehensä kanssa siellä nauttia.


      • varmaan

        kirjoittaa kirja: "Päiväunia yksiöstä". On kyllä hyvin keksittyä tarinaa.


    • Meitsi...

      tykitti Ernaa perseeseen kun sinä olit lidlissä. Tiukka perse, kun sinä kuulemma hoonaat vain ykköseen. Erna haluaa multa multa pelkästään kakkoseen koska ei saa sitä sinulta.

      • MÄÄÄdddfff

        Kattelen ikkunan läpi kun Erna pers pystyssä laittaa yksin muotokiviä. Runkk... vekottimen kivikovaksi ja ruiskin lastia. Kohta otan Ernan väkisin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe