Gustafsson kertoo käyneensä murhapaikalla lukemattomia kertoja, myös uimassa tyttärensä kanssa.
Jos tuo pitää paikkansa, kyseessä on todella karski tyyppi... ja eikös hän katsellut murhattujen uhrien kuviakin ilmeenkään värähtämättä - oliskohan ollut tuttu näky jo ennestään, vai liekö setä tosiaan niin kovanahkainen, ettei mokomasta ole moksiskaan...
Kovanahkainen Nisse
6
527
Vastaukset
- vaan
tyttärentyttärensä Tiian kanssa.
Vaari on kova sälli. - Psykiatri-Pekka
Ni-Ni-ni-ninini-NIs-NNNnissss-
Älä huoli! Ota samaa kuin ennenkin, mutta triplana. - ----------------
Gustu on kova jätkä, se nähtiin kuulusteluvidoissakin.
Kun Gustu kertoi innokkaan rehvakkaasti vetäneensä vanhaa miestä turpiin niin, että kipinät tämän tupakasta sinkoilivat, ja tuli puhetta lyödyn nimestä.
"NIIN ROMPERI, JUU! ROMPERIHAN SE OLI!" mylväisi Gustu, ja kyllä siinä Tuomis-parka tuolillaan oikein hyppäsi.
Näin vastailee tosi suomalainen mies, havumetsien mies, jäyhä, rehellinen, nöyrä, työtäpelkäämätön mutta Jumalaa pelkäävä mies kysymyksiin! - kertoi mulle
tuolla se asuu viiden kilsan päässä ja täällä se usein hiippailee,
eikä haudoilla irtokukkia ole oikeesti näkynyt!- jatkuvasti
meinaan, tuskin se on murhapaikalla käynyt ennen pikku kännissä antamaansa lehtihaastattelua, sitä viskipullolla maksettua.
kunhan satuili mummoilta myötätuntoa kerjätäkseen, vaikka sopihan se tarinaan kyllä.
Nyyh! "Miksi toverit meidän näin erota täytyi!" - Naurattaa niin saatanasti:-...
jatkuvasti kirjoitti:
meinaan, tuskin se on murhapaikalla käynyt ennen pikku kännissä antamaansa lehtihaastattelua, sitä viskipullolla maksettua.
kunhan satuili mummoilta myötätuntoa kerjätäkseen, vaikka sopihan se tarinaan kyllä.
Nyyh! "Miksi toverit meidän näin erota täytyi!"menisit välillä parvekkeelle haukkaamaan happea. Sumeat aivosikin tointuisivat.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057