kauris nainen seurustelukumppanina

kauris ev

elikkä kauris naiset millasena seurustelu kumppanina pidätte itseänne?
ja millaisia seurustelu kumppaneita kauris naisilla on? minkälaisia luonteenpiirteitä löytyy kauris naisten miehiltä?

mikä on miestenne horoskooppimerkki? läytyykö joku merkki mikä on yleinen meidän miesytemme keskuudessa? oma poikaystäväni on rapu..

23

8188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAURISNAINEN

      Minulla ollut kaksi miestä 3 miestä elämässäni; 1 oinas ja 2 vesimiestä.

      Oinas tosi ihana niin kauan kuin luulee että elämä on vain iloa ja onnea, eka vastoinkäyminen, niin ukko katosi.

      Vesimies tosi huomaavainen ja rakastava, yllätyksiä täynä jne. rakkaus hiipui hiljalleen.

      Toivon löytäväni hellän miehen, joka ottaa minut huomioon, ja osaa pitää hyvänä, raha ei tärkeä, kunhan tulee toimeen omillaan.

      Olen uskollinen rakastaja. Joka ei helpolla luovuta.

    • Tammikuun tyttö

      Maamerkille kuulemma sopivat parhaiten vesimerkit ja toiset maamerkit. Näin asia ainakin on omalla kohdallani ollut. Takana on kolmen vuoden suhde härkämiehen kanssa ja kahden vuoden suhde skorpionimiehen kanssa. Nyt seurustelen kaurismiehen kanssa ja tämän todellakin toivoisin kestävän sillä kyseinen kauris on kaikkea mitä vaan voin mieheltä toivoa.

      En tiedä kuinka tyypillinen kaurisnainen olen, mutta yleensä mua kuvaillaan hauskaksi, ahkeraksi ja hieman omalaatuiseksi. =) Mä olen myöskin se henkilö, jonka luokse tullaan usein uskoutumaan aika vaikeistakin asioista, joten mut varmaankin koetaan myös luotettavaksi ja helposti lähestyttäväksi ihmiseksi.

      Seurustelukumppanina olen...hmmm, niin tätä pitäisi vissiin kysyä poikaystävältä. No ainakin olen 100-prosenttisen lojaali ja uskollinen. Muut miehet lakkaavat täysin kiinnostamasta silloin kun ole seurustelusuhteessa. Rakastan harmoniaa ja hauskanpitoa. Osaan pitää puoleni mutta välttelen riitelemistä kuin ruttoa. Onneksi tielleni on sattunut sellaisia miehiä, että riidat ovat aina olleet laskettavissa yhden käden sormilla. Haluan tehdä kaikkea mukavaa seurustelukumppanini kanssa ja haluan kokea hänen kanssaan mahdollisimman paljon erilaisia juttuja. Mutta toisaalta myös rakastan ihan sellaista kiireetöntä joutenoloa. Vähintään kerran viikossa haluan katsoa jonkun leffan ja ihan vaan maata sohvalla kultani sylissä. Mä olen vähän sellainen sylikissa. Rakastan läheisyyttä ja leppoisia juttutuokioita.

      Enpä nyt osaa tähän hätään juuri muuta kertoilla tämän aiheen tiimoilta.

    • tarkkasilmä

      nainen ainakin tarvitsee itseään alempiarvoisen "hänen kategoriassa"kumppanin ja ystävätkin hän valitsee niin että hän voi tuntea ylemmyyttä.Johtuu varmaan heikosta itsetunnosta tms,mutta itseään älykkäämpiä jne hän ei voi sietää.

      • krokotiilinsilmä

        meni väärin, että kaurisN ei voisi sietää itseään älykkäämpiä. Ihastuessaan ei varmaan kysele kumppanin älykkyysosamäärää. Kun sanoo klik, niin se on sitten klik:).


      • urbaani amatsooni
        krokotiilinsilmä kirjoitti:

        meni väärin, että kaurisN ei voisi sietää itseään älykkäämpiä. Ihastuessaan ei varmaan kysele kumppanin älykkyysosamäärää. Kun sanoo klik, niin se on sitten klik:).

        ihastuessaan,mutta jos pitemmälle mennään niin toinen ääni kellossa,hän haluaa olla pomo ja ei kukaan älykäs mies suostu olemaan kenenkään kynnysmatto.


      • kauris ev
        urbaani amatsooni kirjoitti:

        ihastuessaan,mutta jos pitemmälle mennään niin toinen ääni kellossa,hän haluaa olla pomo ja ei kukaan älykäs mies suostu olemaan kenenkään kynnysmatto.

        mä ainakin haluan tasavertaisen kumppanin ja niin mulla onkin. en mä mitään alempi arvoista miestä tahdon, ei se mun itsetuntoa nostaisi.. valitsen kaverit ja poikaystävät ihan sellaisista ihmisistä joiden knassa synkkaa ja on hyvä ja kiva olla..

        itse olen tyttöystävänä hyvin hellyyden kipeä ja tykkään olla kullan kainalossa ja katsoa elokuvaa. Kiinnyn hyvin voimakkaasti silloin kun kiinnyn ja olen hieman omistushaluinen.. Olen myös hieman herkkä ja tarviin silloin tällöin miehltäni kauniita sanoja. Itse myös sanon usein pieniä kehuja ja mukavia asioita poikaystävälleni.. Tykkään kuitenkin että mies on mies.

        Minun kanssani on helppo jutella vitsaillen ja asiallisesti. Poikakaverini jutellaan paljon kaikesta ja hän on paras kaverini.. Pidän tärkeänä että seurustelukumppanin kanssa jutellaan kaikista asioista, ihan pienistä arkisistakin jutuista. Molempien on hyvää tietää toisen päivästä jne..

        Tykkään ollan ihan rauhassa poikaystäväni kanssa ja minusta on tullut aika kotihiiri.. Mutta kun menemme porukalla jonnekkin on kivaa että poikakaverini tulee juttuun kavereideni kanssa ja heillä on omia juttuja..

        itse ainakin riidan aikana manipuloin hieman poikaystävääni ja käännän riidan hänen syykseen.. en tee sitä tietoisesti. mutta se on minussa kovin ikävä piirre.

        Mutta kertokaa kauris naiset vielä millaisia olette seurustelukumppaneina? Ja millaisia miehenne ovat?


      • käsittänyt

        koko jutun väärin. Jos itseään älykkäämpiä ei millään tahdo löytyä, on vaatimuksista vähän tingittävä. Siinä se.

        Mitä taas alempiarvoisuuteen tulee pomojen määrä suhteessa alaisiin on melko vähäinen, joten joskus joutuu väkisinkin lipsumaan tavoitteesta.


      • Don Caprisio
        kauris ev kirjoitti:

        mä ainakin haluan tasavertaisen kumppanin ja niin mulla onkin. en mä mitään alempi arvoista miestä tahdon, ei se mun itsetuntoa nostaisi.. valitsen kaverit ja poikaystävät ihan sellaisista ihmisistä joiden knassa synkkaa ja on hyvä ja kiva olla..

        itse olen tyttöystävänä hyvin hellyyden kipeä ja tykkään olla kullan kainalossa ja katsoa elokuvaa. Kiinnyn hyvin voimakkaasti silloin kun kiinnyn ja olen hieman omistushaluinen.. Olen myös hieman herkkä ja tarviin silloin tällöin miehltäni kauniita sanoja. Itse myös sanon usein pieniä kehuja ja mukavia asioita poikaystävälleni.. Tykkään kuitenkin että mies on mies.

        Minun kanssani on helppo jutella vitsaillen ja asiallisesti. Poikakaverini jutellaan paljon kaikesta ja hän on paras kaverini.. Pidän tärkeänä että seurustelukumppanin kanssa jutellaan kaikista asioista, ihan pienistä arkisistakin jutuista. Molempien on hyvää tietää toisen päivästä jne..

        Tykkään ollan ihan rauhassa poikaystäväni kanssa ja minusta on tullut aika kotihiiri.. Mutta kun menemme porukalla jonnekkin on kivaa että poikakaverini tulee juttuun kavereideni kanssa ja heillä on omia juttuja..

        itse ainakin riidan aikana manipuloin hieman poikaystävääni ja käännän riidan hänen syykseen.. en tee sitä tietoisesti. mutta se on minussa kovin ikävä piirre.

        Mutta kertokaa kauris naiset vielä millaisia olette seurustelukumppaneina? Ja millaisia miehenne ovat?

        Tämänhän sä oot aina halunnut tietää! Seksiä, ja paljon, siis laadullisesti ja määrällisesti. Ei ehditä sänkyynkään asti, eiiiiii! Se on se ykkönen kauris-ännän kanssa. Suhde tuli niin rankaksi fyysisesti, että mä pa(i)nin sen poikki. Ei me juurikaan kerjetty (kerjätty, heh) hjuttelemaan ja suunnittelemaan tulevaisuutta. Kauris-ännä on semmonen tässä ja nyt tyyppi, aina valmis "siihen". Sen takia mä en päässyt oikein selville, että olisiko halunnut minusta kumppania muuhunkin kuin keksiin...Mutta nyt mä kaipaan sitä sitten lopun elämää ja kitisen sen perään niin ja ulvon kuuuta auuuuuuu. Sillä sen sijaan on jo kierroksessa uusi kaveri, onnellinen hymy naamalla se ei enää huamaakaan mua. Kornia!!


      • sarvipää67
        Don Caprisio kirjoitti:

        Tämänhän sä oot aina halunnut tietää! Seksiä, ja paljon, siis laadullisesti ja määrällisesti. Ei ehditä sänkyynkään asti, eiiiiii! Se on se ykkönen kauris-ännän kanssa. Suhde tuli niin rankaksi fyysisesti, että mä pa(i)nin sen poikki. Ei me juurikaan kerjetty (kerjätty, heh) hjuttelemaan ja suunnittelemaan tulevaisuutta. Kauris-ännä on semmonen tässä ja nyt tyyppi, aina valmis "siihen". Sen takia mä en päässyt oikein selville, että olisiko halunnut minusta kumppania muuhunkin kuin keksiin...Mutta nyt mä kaipaan sitä sitten lopun elämää ja kitisen sen perään niin ja ulvon kuuuta auuuuuuu. Sillä sen sijaan on jo kierroksessa uusi kaveri, onnellinen hymy naamalla se ei enää huamaakaan mua. Kornia!!

        Moi..
        Juuri se juureva Kauris-ännä varmaan viehättää aika monta miestä, joka koskaan törmännyt sellaiseen. Kauris antaa luvan omille seksuaalisille tarpeilleen, kun tuntee olonsa turvalliseksi (paino viim tavulla)....Kauris haluaa tasa-arvoisen suhteen jossa mies on mies ja nainen nainen toisiaan täydentäen..yhdessä kokien ...2 ihmsistä rinnakkain. Vain seksiin tarvitaan ne eri sukupuolet..sen vuoksi mua miellyttää fyysiset miehet ja jääräpäät.Liian helpot tapaukset ei ole mun juttu..Idearikkaat, elämysnälkäiset miehet , jotka arvostavat mua ihmisenä ...niille ole elämässäni antautunut !Neitsyt, kala, vaaka parhaita tosin kauriskin käy..
        Kaksos ja leijona-miehet ovat TOSI kiinnostuneita minusta seksuaalisesti, mutta jos hakee muutakin niin???


      • kauris ev
        sarvipää67 kirjoitti:

        Moi..
        Juuri se juureva Kauris-ännä varmaan viehättää aika monta miestä, joka koskaan törmännyt sellaiseen. Kauris antaa luvan omille seksuaalisille tarpeilleen, kun tuntee olonsa turvalliseksi (paino viim tavulla)....Kauris haluaa tasa-arvoisen suhteen jossa mies on mies ja nainen nainen toisiaan täydentäen..yhdessä kokien ...2 ihmsistä rinnakkain. Vain seksiin tarvitaan ne eri sukupuolet..sen vuoksi mua miellyttää fyysiset miehet ja jääräpäät.Liian helpot tapaukset ei ole mun juttu..Idearikkaat, elämysnälkäiset miehet , jotka arvostavat mua ihmisenä ...niille ole elämässäni antautunut !Neitsyt, kala, vaaka parhaita tosin kauriskin käy..
        Kaksos ja leijona-miehet ovat TOSI kiinnostuneita minusta seksuaalisesti, mutta jos hakee muutakin niin???

        olen kanssasi aikalailla samaa mieltä. miehen pitää olla mies ja tasa-arvoinen suhde toimii pidemmän päälle ja jaksaa kiinnostaa.

        Seksi on myös tärkeää ja olen seksuaalinen ihminen.. ja toi ihmisenä arvostaminen on tärkeä juttu!

        onko muutkin kauris naiset seksuaalisesti aktiivisia?


      • nais-kauris
        kauris ev kirjoitti:

        olen kanssasi aikalailla samaa mieltä. miehen pitää olla mies ja tasa-arvoinen suhde toimii pidemmän päälle ja jaksaa kiinnostaa.

        Seksi on myös tärkeää ja olen seksuaalinen ihminen.. ja toi ihmisenä arvostaminen on tärkeä juttu!

        onko muutkin kauris naiset seksuaalisesti aktiivisia?

        vahvistaa säännön. seksi on ihan jees, mutta ei ykkösasia eikä suhteettomasti elämääni halliseva juttu.
        ruuan puutteeseen voi kuolla pariseksin puutteeseen ei. :)


      • itseään tyhmenpiä

        etkähän ole yliarvioinut reippaasti alhaista älykkyysosamääräsi ja juuri tuollainen typeryys saa savun nousemaan kauriin korvista;D


      • cauris

        En voisi ikinä seurustella miehen kanssa, jota en kunnioita ja josta en voisi kokea omalla tavallaan myös ylpeyttä. Miehen oltava myös älyllisesti haastava.
        Ystävikseni kelpuutan sellaiset ihmiset, joiden kanssa viihdyn ja joiden kanssa on hauskaa. Vahvaitsetuntoiset menestyvät ihmiset ovat yleensä myös niitä kaikkein fiksuimpia.


      • mistäs

        sitä älytön kaurisrukka tietää kuka on älyllään kuka ei? ;))


      • heihei!
        mistäs kirjoitti:

        sitä älytön kaurisrukka tietää kuka on älyllään kuka ei? ;))

        Tämä oli jogi-kysymys, eikö ollut? Kyllä älykkyyden näkee heti: sanoista, eleistä, katseesta, hiljaisuudesta, jos itse tietysti on suht. sama. En tarkoita nyt vain hyviä tuttavia. Vaikka kaupan kassan jonossa pikakontakti toiseen ihmiseen kertoo paljon. Ainakin minulle. Kaurisnainen kun olen itsekin, niin älyni on salamannopea. Se on vain ominaisuus muiden joukossa. Ja kyllä rakastan älykkäitä ihmisiä, kaipaan älykästä miesseuraa. Tyhmät ja hitaat ärsyttävät, "ravistan" heidät pois kyydistäni (koskee myös naisia, jotka yrittävät naiskaverikseni), en jaksa niiden kanssa...


      • onyx

        olet sitä mieltä että kaurisnainen haluaa itseään "alempiarvoisen" kumppanin?!
        Itse kyllä nimenomaan haluan, että miehessä on jotain mitä kunnioittaa & arvostaa - alistamiseen tai alistumiseen tätä ei pidä kuitenkaan sekoittaa sillä sitä en voi sietää.


      • herkkä kauris
        onyx kirjoitti:

        olet sitä mieltä että kaurisnainen haluaa itseään "alempiarvoisen" kumppanin?!
        Itse kyllä nimenomaan haluan, että miehessä on jotain mitä kunnioittaa & arvostaa - alistamiseen tai alistumiseen tätä ei pidä kuitenkaan sekoittaa sillä sitä en voi sietää.

        ..miehen pitää olla mies. Juuri sitä toivon että voisin kunnioittaa häntä ja hänen rinnallaan tuntisin itseni aidosti vahvaksi naiseksi.


    • Tumma Kauris

      Kaurisnaisia tuntuisi olevan tasan kahta tyyppiä mitä seksiin tulee.

      Jotkut kaurisnaiset eivät juurikaan seksistä perusta. Voivat olla ilman pitkiäkin aikoja. He täyttävät elämänsä työllä ja harrastuksilla mutta seksuaalisesti ovat aika kylmiä ja etäisiä.

      Sitten ovat ne toisenlaiset kaurisnaiset, jotka ovat aivan jumalattoman kiihkeitä nymfoja. Nämä kyltymättömät kaurisnaaraat rakastavat fyysistä kanssakäymistä. Koskettelua, hyväilyä, suutelemista, halailua sekä tietenkin seksiä. He rakastavat olla lähellä ja saavat suurta tyydytystä lähes kaikenlaisesta kontaktista.

      • kauris ev

        en mä itseäni nymfona pidä, mutta muuten toi jäkimmäinen kuvaus sopii minuun aika hyvin.. pidän kovasti fyysisestä kontaktista ja toisen lähellä olemisesta.


    • stringi

      Itselläni on ollut pidempiaikaisina seurustelukumppaneina vaaka (pelkkää riitaa), neitsyt (itsetunto heikko), pari härkää (jes!) ja pisimpään kauris. Tästä voisi vetää johtopäätöksenä että härkä ja kauris voisi toimia, vaikka en tiedä uskonko tähän horoskooppijuttuun lainkaan.

      Itse pidän itseäni hyvinkin seksuaalisena naisena tällä hetkellä ja koen tarvitsevani seksiä paljon ja pitkään. Mutta vain sitä laatusellaista. Nuorempana en niin kauheasti seksistä perustanut, pidin sitä yliarvostettuna. Mutta oliskohan tuo kylmyys-lämpöisyysakseli siinä, että jos ei saa kunnollista seksiä niin miksi pitäisi lainkaan sekstailla... toisaalta vanhemmiten sitä luopuu estoistaan ja pääsee kukoistamaan ;))...

    • capricorne lady

      en seurustele tällä hetkellä mutta kiinnostuksen kohteeni on rapu. ja toinen jousimies. molemmat on aika puheliaita ja esiintyjiä (sellasia 'pellejä'). mutta tuntuu että välitän niistä siks että ehkä itsekkin olen just sellanen puhelias. eli samat piirteet löytyy.

    • cauris

      Olen mielestäni seurustelukumppanina hyvin uskollinen ja lojaali. Teen töitä yhteisen tulevaisuuden ja parisuhteen eteen. Näytän paljon rakkauttani ja kehun kumppaniani. Osaan olla myös kylmä ja vetäytyvä toisinaan, kun haluan olla omissa oloissani. Seurustelukumppanini on härkä. Hän on hyvin kärsivällinen, osoittaa paljon hellyyttä, hyvin seksuaalinen, kertoo rakkaudestaan päivittäin. Hän arvostaa minua ja minä häntä ja teemme yhdessä asioita yhteisen tulevaisuutemme eteen. Hän osaa olla myös hyvin jääräpäinen ja toisinaan yrittää mököttää, mikä ei kyllä kauriin kanssa onnistu;) Meillä on hyvin samankaltainen huumorintaju ja hassuttelemme paljon yhdessä.

    • Sydänmaa kauris

      Me kauriit olemme ainakin minä omistushaluinen. En siedä,että kunppanillani on muita suhteita. Itse olen ehdottoman uskollinen . Olemme hellyyden janoisia ja annamme itsekkin kumppanille hellyyttä . Tähän asti paras seurustelukumppani on ollut Rapu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe