Ylisen järkyttävä tapaus todella pysäytti,olen itsekin työskennellyt siellä aikoinaan.
Minua jäi ihmetyttämään tämän myrkyttäjän kohdalla,että miten ihmeessä hän on ehtinyt hankkia hoitoalan työkokemusta(niin kuin mediassa on sanottu,että hänellä oli kokemusta hoitotyöstä),kun ilta-sanomien mukaan hän työskenteli useita vuosia citymarketissa.Ja sain käsityksen,että hän oli opiskelija vielä viime keväänä??miten mahdollista??Olisiko mahdollista,että hän olisi jopa väärentänyt hoitajan todistuksen,eikä edes olisi sairaanhoitaja koulutukseltaan..?
ylisen tapaus
2
627
Vastaukset
- Taustojen tarkistus
Toivottavasti järkyttävä tapaus nopeuttaa lain tuloa, että tarkistettaisiin taustat hoitajilta. Tokihan sekään ei varmuudella estä tälläistä. Työtovereiden ilmoitettava eteenpäin jos näkevät jotain epäilyttävää, eikä painettava villaisella.
- Jura
Taustat oli tarkistettu ja henkilö oli ollut oikeudessa kaupasta varastelun takia. Kauppiaan mukaan tavaraa oli viety 43000 euron arvosta, hoitsu korvasi kauppiaalle 20000 euroa. Käräjäoikeus ei kuitenkaan tuominnut henkilöä ehdonalaiseen eikä sakkoihin, koska työnsaanti tulevaisuudessa olisi vaarantunut, koska hän opiskeli hoitoalaa.
Tuntuu, että maailma on jollain tavalla vääristynyt, kun pienestä ylinopeudesta paukahtaa heti isot sakot ja tästä ei saanut mitään. Mitenkähän olisi käynyt oikeudessa jos asialla olisi ollut joku karvainen sälli hoitsun sijaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862