elikkäs puolen vuoden kuurista takana 4kk ja 2krt päivässä 2tabl naamariin. 20mg. naama sen verran hyvä että noin neljä finniä samaan aikaan naamassa yleensä eli akne kaikonnut mutta ihon punoittaminen ärsyttää. elikkä naama hyvässä kunnossa mutta punottaa poskista ym niin paljon et haluaisin lopettaa nytten. kauanko kestää punoituksen häviäminen lopettamisen jälkeen? entäs haittaakohan jos lopetan nyt 2kk aikasemmin? kiitoksia.
roaccutan+punoittaminen
hmhmmhmh
1306
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
on eräs sivuvaikutusista, joka täytyy kestää, jos lääkettä syö. Itsekin punoitin silloin aikanani. Mutta älä ihmeessä lopeta kesken, ennen kuin hoito on kunnolla tehonnut! Itse söin peräti yhdeksän kuukautta, kunnes KAIKKI näpyt olivat poissa ja ihon epätasaisuus häipynyt. Nyt onkin sitten pysynyt poissa akne 8 vuotta. Jos jätät leikin kesken, akne luultavasti palaa. En osaa sanoa, kuinka nopeasti punoitus häipyy, mutta en ainakaan muista itse kärsineeni siitä edes koko aikaa. Lääkkeiden jälkeen loppui heti. Pidä ainakin huoli ihon kosteuttamisesta. Lääkärisi on varmaan puhunut siitä, että akneihokin tarvitsee kosteutta (apteekin Humektan oli mulla aina paras). Punoitus voi johtua myös ihon pintakuivuudesta.