Tutkimuksen mukaan Apple-käyttäjät ovat tyytyväisimpiä koneisiinsa. Yleisesti tyytyväisyys PC-valmistajiin on laskussa, mutta Apple on edelleen selvästi käyttäjien lemmikki.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=31019&tyyppi=1
Tyytyväisyys Appleen suurinta
5
501
Vastaukset
- hemmo
Toisaalta Applen kannattajat ovat fanaattisempia
kuin muut.
"Uusista matkapuhelinmalleista arvosteluja julkaiseva Mobile-Review on joutunut Apple-fanaatikkojen DDOS-palvelunestohyökkäyksen kohteeksi. Mobile-Review esitti kritiikkiä iPhone-kännykästä, mikä sai monen Apple-käyttäjän maailmankuvan järkkymään. DDOS-hyökkäyksen seurauksena Mobile-Review katosi Internetistä. Palvelun ylläpidosta vastaava Eldar Murtazin sai hyökkääjiltä sähköpostia, että DDOS-hyökkäys osoittaa iPhonen olevan ylivoimaisen hyvä. "
http://sektori.com/uutiset/7803/apple-fanaatikot- Kateellista kateellista
Mitä tekemistä tällä iPhone aiheisella DDOS hyökkäyksellä on Mac käyttäjien tyytyväisyyden kanssa? Miksi lähetit tämän viestin tähän ketjuun kun se on jo iTunes palstalla? Tuolla iPhone uutisella ei ole mitään tekemistä Maccien eikä tyytyväisyyden kanssa. Onpa tännekin taas eksynyt kateellista porukkaa. Tuollainen jos mikä on säälittävää ja fanaattista. Ylläpito voisi poistaa tällaisen massapostitetun tänne kuulumattoman roskan.
> Toisaalta Applen kannattajat ovat fanaattisempia
kuin muut.
Eivätkä ole. PC käyttäjät tekevät varmasti paljon enemmän DDOS hyökkäyksiä suhteessa käyttäjien määräänkin. Tuollaisen DDOS hyökkäyksenkin voi järjestää yksi ainoa käyttäjä.
- myös..
Tyytyväisyys Appleen ja sen tuotteisiin on myös rajussa laskussa. Eroa edelliseen vuoteen on peräti viisi prosenttia. Syinä laskun pidetään asiakasmäärän kasvua ja samalla liian korkealla olevia odotuksia jotka usein johtavat pettymyksiin.
- Mika....
... seikkaa apple ei oikein voi ohittaa. Nimenomaa filosofia, että tehdään laitteita ja järjestelmiä ihmisille heidän tarpeistaan lähtien, on se periaate joka on tehnyt maceista maailman edistyksellisimpiä järjestelmiä ja koko applesta suuren. ASiakkaita on kuunneltava.
Itse vain pelkään, ettei vain kävisi niin että apple alkaa vastata nappulamaanisten windowsidioottien odotuksiin ja pilaa koko hienoa systeemiään lähtemällä tekemään siitä karkkikauppaa, että teinixit tykkää:-(
toivon totisesti, että pelkoni on turha. - jason-blue
Mika.... kirjoitti:
... seikkaa apple ei oikein voi ohittaa. Nimenomaa filosofia, että tehdään laitteita ja järjestelmiä ihmisille heidän tarpeistaan lähtien, on se periaate joka on tehnyt maceista maailman edistyksellisimpiä järjestelmiä ja koko applesta suuren. ASiakkaita on kuunneltava.
Itse vain pelkään, ettei vain kävisi niin että apple alkaa vastata nappulamaanisten windowsidioottien odotuksiin ja pilaa koko hienoa systeemiään lähtemällä tekemään siitä karkkikauppaa, että teinixit tykkää:-(
toivon totisesti, että pelkoni on turha.Toivotaan ettei Apple kumarra liiaksi Windows-käyttäjien suuntaan. Tosin "I bow down to no man" ei ole hyvä periaate sekään.
Enemmän pelkään sitä, että Applen R&D -resurssit eivät riitä uusien koneiden kehittämiseen, kun iPhone on kaikkien uusi lempilapsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808