jep eli saako edessä olla 14" vanteet ja takana 16"vanteet? ja jos joku ihmettelee mitä järkeä siinä on niin on noi nykyiset eturenkaat niin sileät että kankaat näkyy jo (kulmat vituillaan)
jos joku viitsisi asiallisesti vastata niin iso kiitos!
eteen pienemmät vanteet kuin taakse?
3
1016
Vastaukset
- mutta kannattaako
LiikMp auton rakenteen muutoksesta toteaa seuraavaa.
1. Vanteen nimellishalkaisia poikkeaa yli 26 mm on auto muutoskatsastettava. Eli tuuman (25 mm) saa poiketa, mutta jos enemmän, niin pitää katsastaa.
2. Jos pienennät 2" 16-14 niin sopiiko jarrusatula tai rumpu pienemmän vanteen sisään?
Riittääkö maavara ? Muuttuuko ohjaustuntuma ?
Näitä kaikkia joudut harkitsemaan. Sopiiko kääntymään ja olemaan ohjauksen sekä joustojen kaikissa asennoissa
Aikanaan ajelin ladalla missä edessä 13" (alkup) ja takana 14" mirafiori-vanteet. Hyvin se toimi ja sai välitystäkin harvemmaksi. Edessä renkaat 175/13 ja takana 185/14.
Ja säädätä ne kulmat heri !!- hyvä...
elikkäs tossa mun autos on vakio rengastus tuo 175/70-14" ja sellaset olisin eteen laittamassa... eli jarrusatulat mahtuu vanteen sisään ja mahtuu kääntymään hyvin...ja ei tarvis ku pari viikkoo pitää tota rengastusta kun saan uudet renkaat hankittuu noille 16" vanteille...
ja kulmien säätöön oon tässä menossa ennen kun uudet renkaat alle laitan!
- Muha
Jos renkaiden kokonaishalkaisijassa on reilusti eroa ja autossa ABS niin saattaa ABS merkkivalo syttyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001