marjoja poimittavaksi?
Mistä mä
9
1352
Vastaukset
- vaikee
No metsästä kannattaisi varmaankin aluksi etsiä. Jos ei löydy niin ehkäpä torilta löytyy joku mustikan/puolukan myyjä...
- Mustassa Pörssissä
on valmis ja kypsä marja...
- minullakin taitaa olla yksi...
..oi se oli Toivo...olen pahoillani...ymmärrättehän ei marja ollenkaan..Toivo Finni!
- ostaja?
saako sen marjan(t) kaupan päälle vai alle?
- vajakki
ostaja? kirjoitti:
saako sen marjan(t) kaupan päälle vai alle?
sinä olet?ihme jutut
- kun ...
muutama äijä...mansikoita ei löytyny eikä mustikoita.
- kokemuksia.
Minä ainakin menin pihalle marjapuskan viereen ja aloin poimia.
- pakastettu,
metsämarjoja lähinnä ajattelin etsiskellä,kun viestitin,valitettavasti, tälle palstallenne.Olen vasta muuttanut enkä tiedä minne suuntaisin,mutta lupaan olla vaivaamatta teitä enempää.Kiitos avusta.
- kohta..
mistään jos et pidä kiirettä...hopi,hopi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632106Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka751394La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131149- 1051052
- 94956
- 107802
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51668- 38564
- 58554
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus251553