Miten saan hankittua ja ostettua muutaman PEURAN tiluksilleni juoksemaan ????
Peuroja ja Kauriita
7
1930
Vastaukset
- jhbfyiby
Eiköhän niitä siellä juokse muutenkin kun ovat niin lisääntyneet..Kerrankin yksi oli lampaiden kanssa samassa haassa.
- Vaka Vanha
Helpompi ja halvempi on ostaa muutama poro, mikäli maata on tarpeeksi niin niitä ei tarvitse paljon ruokkiakkaan, ne löytää sitä ihan itse ...
- paraisilta
niitä ainakin on myynyt abrahamsson tai jotain sinne päin...
Saako niitä myydä myös lemmikiksi? Kamalia säädöksiä oli niiden suhteen, pitää ottaa 6 krt vuodessa verikokeet sun muuta jos aikoo lihaa myydä... huh.
Haluaisin muutaman peuran pellolle ja metsään aidatulle alueelle. Onnistuisikohan? Ne kesyyntyy aika hyvin. - korkeus..?
**** kirjoitti:
Saako niitä myydä myös lemmikiksi? Kamalia säädöksiä oli niiden suhteen, pitää ottaa 6 krt vuodessa verikokeet sun muuta jos aikoo lihaa myydä... huh.
Haluaisin muutaman peuran pellolle ja metsään aidatulle alueelle. Onnistuisikohan? Ne kesyyntyy aika hyvin.Kuinkahan korkea aita pitää olla. Asumme metsän laidassa ja peuroja, hirviä ja kauriita näkee harva se päivä loikkimassa läheisellä niityllä ja metsässä. Meinaan hyppäävät aika korkealle, kun korkeassa heinikossa menevät. Hirviaita kai riittäänee noille kaikille.
- pitkäpeku
korkeus..? kirjoitti:
Kuinkahan korkea aita pitää olla. Asumme metsän laidassa ja peuroja, hirviä ja kauriita näkee harva se päivä loikkimassa läheisellä niityllä ja metsässä. Meinaan hyppäävät aika korkealle, kun korkeassa heinikossa menevät. Hirviaita kai riittäänee noille kaikille.
alaosa on suojattava ettei esim. naapurin koira pääse kaivautumaan tarhaan... voi tulla pahaa jälkeä.. niin myös ilves menee miltei mistä vaan kun on kova kiipeämään..
- ÄIPPÄ
Hei! Minulla on poroja kaksi juoksentelemassa tontilla. Nehän ovat metsäpeuran sukulaisia ja aika paljon saman näköisiäkin keskenään. Aita on vain noin 150 cm korkea. Koirille on riittänyt, ilveksille ei riitä mikään aita, jos vaan on puita aitauksen vieressä. Riippuu tietysti siitä miten suuren alueen tiluksiltaan jaksaa aidata, mutta nämä porot ovat kalunneet maan aivan puhtaaksi. Mikään ei kasva enää alueella.Tämän vuoksi syötän niitä kerätyillä kasveilla, puun lehdillä, sienillä(kaikki sienet käy), teollisuusrehulla. Jos tarvitsen nurmikon leikkausta, laitan poron hommiin. Yhtään kertaa en ole leikannut koneella, en edes omista sellaista. HUOM! puhdas vesi ehdottoman tärkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171