En mä tiedä onko mulla sua ikävä? Mä näin susta puolen, josta en pitänyt. Pidätköhän edes itse?
Mä kuulin sun äänen ja olin iloinen. Kuulostat pirteältä ja onnelliselta. Enkä mä halua olla sun elämässä, jos se muuttuu. Mutta mä kaipaan sua ja ajattelen usein. Mun elämä on ihan sekaisin. Parempaan päin menossa - toivon niin.
Mä olisin oikeasti halunut tuntea sut kauemmin, kuin sain.
Sinulle tiedäthän
9
1692
Vastaukset
- sitten tunsit?
Minä tunsin sinut vuosia... -M-
- hetken aikaa
..onneksi olkoon !
- että tämäkin
meni naiselle.
Toivottavasti ei ollut ihan mitään kauhean pahaa.- hetken aikaa
naiselle olis menny, kun se meni miehelle !? ;)
- -,-
Minäkin näin sinusta puolen josta EN pitänyt.
- hetken aikaa
pidit ! ;)
Pidithän ? ;(
Näytäks mulle pitkää nenää vai mikä toi kuvio (nimimerkki) on ? - hetken aikaa
hetken aikaa kirjoitti:
pidit ! ;)
Pidithän ? ;(
Näytäks mulle pitkää nenää vai mikä toi kuvio (nimimerkki) on ?Mikset pitäny ??????????????????????????????
- Se puolikas,
Sitten oli mistä et pitänyt? Kun ei voi nytten oikein arvatakkaan. Kertoisitkos sen ees mulle..
- hetken aikaa
sellainen kalsea ja kylmä, jäätävä katse ja sanat, jotka satutti. Kuin puhuisit vieraalle tai vihatulle, kuin et tuntisi.
Välinpitämätön, kalsea ja kylmä viihdyttäjä, joka eksyneenä itsestään? tahtoi vain satuttaa, koska ei ymmärtänyt miltä minusta tuntui. Jankuttaja, joka jäi pyörimään samassa asiassa ei välittänyt mistään muusta.
Empatiat itsekeskeisyydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824