Onko teistä moni lopettanut pillerien syömisen kesken listan ja alkanut yrittää lasta, odottamatta ensin luonnollisia kuukautisia?
Mitä on tapahtunut?
Itselläni oli kuukautiset normaalisti taukoviikolla, jonka jälkeen aloitin uuden listan. Ehdin syödä siitä 5 pilleriä, kunnes päätin vain lopettaa. Kolmantena pillerittömänä päivänä alkoi todella runsaat kuukautiset (12 päivänä luonnollisten kuukautisten jälkeen).
Tulevasta en tiedä...
Toivoisin raskautta mahdollisimman pian.Pillereitä olin syönyt vähän reilun vuoden.
Jättänyt pillerit
3
350
Vastaukset
- TippaLiina
Joo, jätin pillerit huhtikuussa kesken laatan ja seuraavat menkat tuli sitten toukokuussa ja kesäkuussakin. Heinäkuussa ilmoitti testi plussaa. Oli kuitenkin hedelmöittynyt vähän myöhemmin kuin mitä kuukautisista piti päätellä.
- kitsi24
Söin viimeisestä syömästäni laatasta vain kaksi viikkoa, jonka jälkeen ns. välivuoto tuli neljän päivän päästä. Muuten normaali välivuoto, mutta oli yhtä kivuliaat kuin normaalit menkat. (Pillereitä syödessä koskaan ennen ei ole olleet kivuliaat). Olin syönyt pillereitä tai käyttänyt muuten hormonaalista ehkäisyä (Evra, nuvaring)noin 7 vuotta.
Normaaleita kuukautisia ei kuukauden päästä kuulunut ja teinkin positiivisen raskaustestin. Terve vauva syntyi raskausviikolla 41 0. Raskausviikot laskettiin siitä vuodosta, joka tuli pillereiden lopettamisen jälkeen ja hyvin täsmäsi.
- vain..
Jätin pillerit kesken kiekon, ja tulin heti raskaaksi! Ovulaatio saattaa vaan tapahtua myöhemmin kuin normaalisti. Onnea yritykseen!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642