tietäskö joku mihin siltsulle voi lähettää fani postia?
kysymys
11
1017
Vastaukset
- osoite
Jarpan omilta kotisivuilta.
- brunetti26
olen käynyt ei siellä ole missään sellaista mihin voi kirjoittaa foorumi on suljettu
- kyllä mutta
brunetti26 kirjoitti:
olen käynyt ei siellä ole missään sellaista mihin voi kirjoittaa foorumi on suljettu
sitten siellä on tietoa fani clubista ja sen alta löytyy osoite (sama, jonne lähetetään fani clubin liittymislappuset). Että sinne sitten vain postia menemään :)
- Kemiläinen
kyllä mutta kirjoitti:
sitten siellä on tietoa fani clubista ja sen alta löytyy osoite (sama, jonne lähetetään fani clubin liittymislappuset). Että sinne sitten vain postia menemään :)
Käväiseppäs sivuilla Men in black
- kynä
mihin voi postia laittaa joko tiedät?oletko jo tietoinen?että mihin voi jarille postia laiuttaa?
- brunetti28
enpä vielä tiedä harmin paikka.
- kynä
brunetti28 kirjoitti:
enpä vielä tiedä harmin paikka.
jos lähettäs vaikka sinne veijari tuotantoon fani postit.en tiä meniskö perille.
- KYNÄ
kynä kirjoitti:
jos lähettäs vaikka sinne veijari tuotantoon fani postit.en tiä meniskö perille.
siis paperin pala edelliseen korjaus!
- PILVI-SISKO
OISKO VEIJARI TUOTANTOON MAHDOLLISTA?TUNTUS ETTÄ PYSTYISI AINAKIN LUULISIN NIIN:)
- Ildera
FanClubin kautta varmastikin menee fanipostit perille, eli
VeiJari Fan Club
PL 68
20811 Turku- brunetti28
kiitos paljon sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029