Onko olemassa jtain valmista pohjaa kaason puheesta morsiamelle?
Ihan jotai runkoa tai vinkkejä mitä puheen "kuuluisi" sisältää...
Kaason puhe
2
1563
Vastaukset
- kaasona
Ensinnäkin, koska hääpäivä on sekä morsiamen että sulhasen olisi tärkeää että puhe olisi osoitettu kummallakin. Puheitahan on yhtä monta kuin puhujiakin, jos puhe tulee sydämestä ja ei olen liian pitkä se on yleensä hyvä :) asioita joita siihen voi esimerkiksi sisällyttää: kiittää kaason kunniatehtävästä, kertoa lyhyesti tutustumisestaan morsiameen ja sulhaseen, mahdollisesti joku hauska tai koskettava muisto morsiusparista riippuen mikä parhaiten puhujalle sopii. Toivottaa onnea hääparille. Puheeseen voi liittää sopivan runonpätkän, siteerauksen kirjasta jne...
- kaasona ollut
kun lapsuudenystäväni pyysi minua kaasoksi, annoin yhden ehdon. Minun ei tarvitsisi pitää mitään puheita. Tämä sopi morsiamelle hyvin, sillä hänen isänsäkin oli pessyt kätensä puheen pitämisistä. Kyllä siellä taisi pari ihmistä pitää puheen, taisi olla morsiamen pappa ja joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819