Laivausongelmat

Kuljetusten tilaaja

Miten saatte autonne ulos laivalta lyhyillä ylityksillä? Meinaan vaan kun esimerkiksi Finnlinkillä matka kestää kolmisen vuorokautta, niin parinkin päivän ryyppäämisen jälkeen jää suunnilleen vuorokausi aikaa kerätä ajokuntoa, mutta esimerkiksi Turku-Tukholma väli on niin lyhyt ettei siinä kyllä mitenkään ehdi selviämään ja keräämään ajokuntoa.

7

2964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Finnlinkki kylläkin kulkee Naantalin ja keppisaaren väliä ja ei kylläkään kestä 3 päivää.

    • Suomesta jos olet

      3 vuorokautta laivalla??? Minäkin rupeisin ryyppäämään jos matka Suomesta Ruotsiin kestäisi 3 vuorokautta.

      Suomesta H:ki--- Saksaan Traveen kestää 33h eli 1,5 vuorokausi.

      Sinä varmaan matkustat rekalla/laivalla Suomesta suoraan Lontooseen?

    • stycke

      Ei siinä auta muu kuin että lähdet laivalle katsomaan tilannetta, ei se sinulle taida muuten selvitä.

    • rapula.

      Turku-stokis välillä jos ei kiire ole, (tanssilaiva)yökerhossa aamuun asti,huonosti syöty aamupala,laukkuines/kaljoines autokannelle,tavarat skanian hyttiin ja heiluttelet paria dollaria ahtaajalle(kaverille joka järjestelee autoja laivaan ja pois) niimpä hän ajelee skanian satamakentälle,johonka jäädään iltapäivälle huilaamaan. (sopii myös Hesa-stokis välille nämä ohjeet!)

      • stycke

        Se mitä itse suosin on lähinnä se, että tyydytään illalla enintään 4 olueen/lonkeroon/etc. ja mennään ajoissa nukkumaan, jolloin aamulla ei tarvitse olla huolissaan ajokunnostaan, ja aamiainenkin maistuu. Tämä tosin ei päde Amorellan perjantai-illan lähdöillä mikäli auto tulee myöhemmin viikonlopun aikana, silloin pätee "rapulan" kirjoitus sillä poikkeuksella, että ei tarvitse heilutella dollareita vaan voi halutessaan joko "liftata" toisen rekan kyydissä ulos laivasta tai marssia terminaalin kautta taksitolpalle ja mennä ostokyydillä kotiin jatkamaan/potemaan. Tai tietysti voi aina lahjoa sen pohojalaasen, jonka kyydissä liftasi laivasta, heittämään kotiin kun se kuitenkin lähtee kasitielle päin, kätevää asua likimain reitin varrella :o)


      • tunnetaan.
        stycke kirjoitti:

        Se mitä itse suosin on lähinnä se, että tyydytään illalla enintään 4 olueen/lonkeroon/etc. ja mennään ajoissa nukkumaan, jolloin aamulla ei tarvitse olla huolissaan ajokunnostaan, ja aamiainenkin maistuu. Tämä tosin ei päde Amorellan perjantai-illan lähdöillä mikäli auto tulee myöhemmin viikonlopun aikana, silloin pätee "rapulan" kirjoitus sillä poikkeuksella, että ei tarvitse heilutella dollareita vaan voi halutessaan joko "liftata" toisen rekan kyydissä ulos laivasta tai marssia terminaalin kautta taksitolpalle ja mennä ostokyydillä kotiin jatkamaan/potemaan. Tai tietysti voi aina lahjoa sen pohojalaasen, jonka kyydissä liftasi laivasta, heittämään kotiin kun se kuitenkin lähtee kasitielle päin, kätevää asua likimain reitin varrella :o)

        Vastaavanlaisia kyytiläisiä on joskus tullut tosiaan "pohjanmaalle päin" mutta onneks se juhliminen jäi sinne laivalle,eikä jatkunut 8 tietä pitkin vänkärin penkillä! (ois voinut olla pitkä matka kuskilla)?


      • khamari
        tunnetaan. kirjoitti:

        Vastaavanlaisia kyytiläisiä on joskus tullut tosiaan "pohjanmaalle päin" mutta onneks se juhliminen jäi sinne laivalle,eikä jatkunut 8 tietä pitkin vänkärin penkillä! (ois voinut olla pitkä matka kuskilla)?

        kaks tuntia viimesestä.hyvin ehtii vetää lärvit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe