Miten saatte autonne ulos laivalta lyhyillä ylityksillä? Meinaan vaan kun esimerkiksi Finnlinkillä matka kestää kolmisen vuorokautta, niin parinkin päivän ryyppäämisen jälkeen jää suunnilleen vuorokausi aikaa kerätä ajokuntoa, mutta esimerkiksi Turku-Tukholma väli on niin lyhyt ettei siinä kyllä mitenkään ehdi selviämään ja keräämään ajokuntoa.
Laivausongelmat
7
2964
Vastaukset
- ???
Finnlinkki kylläkin kulkee Naantalin ja keppisaaren väliä ja ei kylläkään kestä 3 päivää.
- Suomesta jos olet
3 vuorokautta laivalla??? Minäkin rupeisin ryyppäämään jos matka Suomesta Ruotsiin kestäisi 3 vuorokautta.
Suomesta H:ki--- Saksaan Traveen kestää 33h eli 1,5 vuorokausi.
Sinä varmaan matkustat rekalla/laivalla Suomesta suoraan Lontooseen? - stycke
Ei siinä auta muu kuin että lähdet laivalle katsomaan tilannetta, ei se sinulle taida muuten selvitä.
- rapula.
Turku-stokis välillä jos ei kiire ole, (tanssilaiva)yökerhossa aamuun asti,huonosti syöty aamupala,laukkuines/kaljoines autokannelle,tavarat skanian hyttiin ja heiluttelet paria dollaria ahtaajalle(kaverille joka järjestelee autoja laivaan ja pois) niimpä hän ajelee skanian satamakentälle,johonka jäädään iltapäivälle huilaamaan. (sopii myös Hesa-stokis välille nämä ohjeet!)
- stycke
Se mitä itse suosin on lähinnä se, että tyydytään illalla enintään 4 olueen/lonkeroon/etc. ja mennään ajoissa nukkumaan, jolloin aamulla ei tarvitse olla huolissaan ajokunnostaan, ja aamiainenkin maistuu. Tämä tosin ei päde Amorellan perjantai-illan lähdöillä mikäli auto tulee myöhemmin viikonlopun aikana, silloin pätee "rapulan" kirjoitus sillä poikkeuksella, että ei tarvitse heilutella dollareita vaan voi halutessaan joko "liftata" toisen rekan kyydissä ulos laivasta tai marssia terminaalin kautta taksitolpalle ja mennä ostokyydillä kotiin jatkamaan/potemaan. Tai tietysti voi aina lahjoa sen pohojalaasen, jonka kyydissä liftasi laivasta, heittämään kotiin kun se kuitenkin lähtee kasitielle päin, kätevää asua likimain reitin varrella :o)
- tunnetaan.
stycke kirjoitti:
Se mitä itse suosin on lähinnä se, että tyydytään illalla enintään 4 olueen/lonkeroon/etc. ja mennään ajoissa nukkumaan, jolloin aamulla ei tarvitse olla huolissaan ajokunnostaan, ja aamiainenkin maistuu. Tämä tosin ei päde Amorellan perjantai-illan lähdöillä mikäli auto tulee myöhemmin viikonlopun aikana, silloin pätee "rapulan" kirjoitus sillä poikkeuksella, että ei tarvitse heilutella dollareita vaan voi halutessaan joko "liftata" toisen rekan kyydissä ulos laivasta tai marssia terminaalin kautta taksitolpalle ja mennä ostokyydillä kotiin jatkamaan/potemaan. Tai tietysti voi aina lahjoa sen pohojalaasen, jonka kyydissä liftasi laivasta, heittämään kotiin kun se kuitenkin lähtee kasitielle päin, kätevää asua likimain reitin varrella :o)
Vastaavanlaisia kyytiläisiä on joskus tullut tosiaan "pohjanmaalle päin" mutta onneks se juhliminen jäi sinne laivalle,eikä jatkunut 8 tietä pitkin vänkärin penkillä! (ois voinut olla pitkä matka kuskilla)?
- khamari
tunnetaan. kirjoitti:
Vastaavanlaisia kyytiläisiä on joskus tullut tosiaan "pohjanmaalle päin" mutta onneks se juhliminen jäi sinne laivalle,eikä jatkunut 8 tietä pitkin vänkärin penkillä! (ois voinut olla pitkä matka kuskilla)?
kaks tuntia viimesestä.hyvin ehtii vetää lärvit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483