Heti alkuun, kokeiltu Zonen versioita 5 & 7.
Opera toimii buuttauksen jälkeen n.2-6h, jonka jälkeen se ei enää pääse nettiin, paitsi jos laskee Zonen internet security settingsin MED-tasolle. Kun koneen buuttaa, Operalla pääsee jälleen nettiin normaalilla HIGH-tasolla. Jännä juttu että joku blokkaa selaimen, kun esim. DC pelittää taustalla täyttä häkää.
Mistä puuttuu ruksi, perkele!!!???
Zone Alarm &
Opera 9.10 roplem!
3
467
Vastaukset
- firefox 555
No minulla on Internet Zone Security High ja Trusted Zone Security Medium. Noilla pelaa.
- Ooppera roplem!
Trusted Zone on mulla kans Medium. Unohdin mainit a että ongelma on tullut reitittimen asentamisen jälkeen. Kakkoskoneessa Opera kuitenkin pelittää ilman ongelmia. Keksiikö kukaan mikä mättää?
- firefox 555
Ooppera roplem! kirjoitti:
Trusted Zone on mulla kans Medium. Unohdin mainit a että ongelma on tullut reitittimen asentamisen jälkeen. Kakkoskoneessa Opera kuitenkin pelittää ilman ongelmia. Keksiikö kukaan mikä mättää?
En ole varma mutta oletan että sieltä reitittimestä vika löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499