on muuten kauheita varsinkin helteellä...
onko muilla ollut päänsärkyä ja huonoa oloa, ajattelin vain että johtuukohan se vain tästä isosta masusta ja helteistä, supistelee päivittäin, kipeitäkin välillä, mutta ei ole vielä kuitenkaan niitä kunnon suppareita, viime yönäkin meni pari tuntia siinä supistellessa ja sit ne loppu kuin seinään, tää on väsyttävää, mutta ei kait se auta kuin jaksaa, kolmas jo tulossa ja yritän kuitenkin tässä samalla kuitenkin välttää supistuksia, sillä synnytystapa-arvioon olen menossa kohta ja siellä sitten katsotaan voinko synnyttää tämän kolmosen alakautta vai tehdäänkö suunniteltu sektio, tylsää vain odotella ja kestää suppareita ja huonoa oloa tekemättä mitään suppareita edistävää kun en uskalla vielä saada synnytystä kunnolla käyntiinkään jos kuitenkin joutuisin sitten sektioon, ja suunniteltu aina parempi kuin hätä.
Onnea kaikille synnyttämään lähiaikoina meneville, ja koitetaan jaksaa vielä jonkun aikaa vaikka helteet ei varmaan tee kenenkään oloa hyväksi.
Mami masukki 37 1
Viimeiset
viikot
0
361
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761