Puhelimen akku(uusi) loppuu 1-2 vuorokaudessa, vaikka puhelinta ei käyttäisi laisinkaan. Olen tarkistanut että 3G/Bluetooth ovat pois päältä. Onko muita asetuksia jotka vaikuttavat virrankulutukseen? Jotain muuta mitä voisi kokeilla?
Puhelin kävi takuuhuollossakin mutta vaihtoivat vain akun ja väittivät ongelman korjaantuneen, mutta edelleen sama juttu.. pitäisikö toimittaa takaisin huoltoon vai mitä tässä kannattaisi tehdä..
Harmittaa kun muuten tuntuisi olevan lähes täydellinen puhelin.
K800i akkuongelma
5
862
Vastaukset
- ...
tsekkaa näytön asetukset virransäästö ym.
- deez01
Voitko hieman tarkentaa mitä asetuksia tarkoitat?
Olen tarkistanut että näytön kirkkaus on pienin mahdollinen, näytönsäästäjä on pois päältä, sleep-tilan kello myös..
Onko jotain muita virransäästö asetuksia? - takaisin
deez01 kirjoitti:
Voitko hieman tarkentaa mitä asetuksia tarkoitat?
Olen tarkistanut että näytön kirkkaus on pienin mahdollinen, näytönsäästäjä on pois päältä, sleep-tilan kello myös..
Onko jotain muita virransäästö asetuksia?huoltoon. Mulla kävi tässä viime syksynä ihan
sama juttu...vaikka "mylly" oli kiinni akku tyhjeni...eka huoltoreissu uusi akku..sama juttu!!!..toka keralla tulikin sitten uusi kone,
( takuun piikkin tietysti), puhelin on sinänsä
niin viimeisen päälle...ok.!!!!
vie kiireesti huoltoon......!!!!!!!!!!!!!!! - deez01
takaisin kirjoitti:
huoltoon. Mulla kävi tässä viime syksynä ihan
sama juttu...vaikka "mylly" oli kiinni akku tyhjeni...eka huoltoreissu uusi akku..sama juttu!!!..toka keralla tulikin sitten uusi kone,
vie kiireesti huoltoon......!!!!!!!!!!!!!!!Nyt on luuri taas huollossa, saa nähdä miten tällä kertaa käy.. :)
Kiitos vastauksista! - deez01
takaisin kirjoitti:
huoltoon. Mulla kävi tässä viime syksynä ihan
vie kiireesti huoltoon......!!!!!!!!!!!!!!!Vajaan neljän viikon odottelun jälkeen, tuli tänään soitto että täysin uusi K800i puhelin noudettavissa. Eivät olleet löytäneet ongelman aiheuttajaa. Kannattaa vain sitkeästi vaatia täysin toimivaa vaikka sitten veisi aikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760