Edelleenkin haluan tutustua sinuun..viimeeksi näin sinut 13.8 illalla Carlsonin alakerrassa..
ei voi erehtyä,jos vain luet tämän..tulisitko juttelemaan, itse en uskalla..??
Mies 40-50...
14
2410
Vastaukset
- Miehiä on niin monta
Oletko varaton yksinhuoltaja vai kuinka?
- Mollaamassa,eipäs haukuta.
Kyllä hällä on samat oikeudet etsiä ihmistä täältä kun teillä muillakin ,miksi hyökkäätte heti toista halkveeraamaan?Tsemppiä sulle hakuun ,etsivä löytää ja kolkuttajallekin joskus avataan.ter.yks nais etsijä.
- pienoinen
Jos et uskalla itse mennä juttusille, voit seuraavan kerran vaikka moikata häntä. Sekin on jo alku.
- olinko
minä kyllä olin.kyllä taisit katsella.
- Punatukkainen tyttö
..mutta katseletko sinä..?Tänäänkin vilaukselta näin sinut..pyörällä olit kaupungissa..n.15 minuuttia sitten..
- olinko???
Punatukkainen tyttö kirjoitti:
..mutta katseletko sinä..?Tänäänkin vilaukselta näin sinut..pyörällä olit kaupungissa..n.15 minuuttia sitten..
olen varattu.haittaako
- olinko???
Laita seuraavalla kerralla punainen rusetti päähän.niin katselen
- Punatukkainen tyttö
olinko??? kirjoitti:
Laita seuraavalla kerralla punainen rusetti päähän.niin katselen
..ei kiinnosta.Luulen että kyseinen mies ei ole varattu koska liikkuu yksin.Uteliaille, yh voin olla mutta en todellakaan varaton..
- Tuulenhuuhtomoo
..ei kiinnosta.Luulen että kyseinen mies ei ole varattu koska liikkuu yksin.Uteliaille, yh voin olla mutta en todellakaan varaton..
Varakkuutta on niin monenlaista heh
- olinko???
Voihan Varattu mieskin liikkua yksin kaupassa
- taidat
olla aika epätoivoinen punapää... otan osaa
- Punatukkainen tyttö
..todellakaan epätoivoinen..ja pystyn asian hoitelemaan muutenkin..kokemus tämäkin:)
- Hehhehehhehehhhaaa
..todellakaan epätoivoinen..ja pystyn asian hoitelemaan muutenkin..kokemus tämäkin:)
Hoitele hommat!
- et kai
Hehhehehhehehhhaaa kirjoitti:
Hoitele hommat!
oo tosissas ? tää on säälittävää :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114