Miksi pentu syö pieniä kiviä? tai ainakin pyörittelee niitä suussa ja pureskelee? pitäiskö ottaa pois vai antaa vaan maistella?
kivien syönti
4
540
Vastaukset
- ____åhana_
älä anna pennun syödä niitä, jotkut koirat syövät kiviä (en osaa sanoa miksi) mutta monesti eläinlääkäri ohjelmissakin on näytetty kun niitä on sitten jouduttu leikkaamaan pois koiran vatsasta. Itse kieltäisin koiraani jos tekisi niin,.
- Riva
söi / syö kiviä pienenä. Ja kun toinen on jo vuoden ikänen niin omasta kokemuksesta voin sanoa,että kivien syöminen loppuu jossain vaiheessa. Pentu on nyt 14 vk ja se kaivaa pihasta isoja kiviä mitä se kantaa mutta ei syö niitä. Minä otan aina pois kun huomaan.
- tekemistä
ruokailun jälkeen. Valmisruoat on liian "helppoa" syötävää. Esim. kuivia nappuloita voi heitellä ruohikolle, pentu etsii ja natustelee niitä eikä kiviä. Tietenkään kovin paljon ei voi kuivaruokaa antaa, turpoamisen takia. Luita, lihaa ym. aitoa ruokaa pidän itse parhaana.
- heti pihalle päästessään
ryntää lätäkölle ja mussutaa mutaa/kiviä/juuria.. olen miettinyt onko se jokin puutostauti..? Toki lopettaa sen kun itse lähtee muualle mutta se on sen mielestä vain jotenkin kivaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760