hei
työttömälle henkilölle joka saa tuon perus työttömyyskorvauksen 382e /kk... niin kerran vuodessa osuu sellainen kuukausi kun se tulee kaksi kertaa saman kuun aikana.
sossuhan laskee yleensä kuukaudessa 20 työttömyyspäivää... mutta kun tulee tuo 2 työkkäriä niin laskevat 21,5 työttömyyspäivää.
tietääkös joku että kuinka kauan laskevat tuon 21,5pvää ? minulla on laskettu jo 4 kuukautta.
Kuukausi /2*kelakorvaus
4
542
Vastaukset
- Monialaluuseri Perserkki
Mulla jo 8 kk. On tehneet vain 2 päätöstä tänä vuonna, helmi-touko ja kesä-syykuulle, tammikuulle en edes hakenut koska olijoulukuussa niin paljon tuloja (aika vähän silti) että en olisi edes saanut ttt:tä. Jostain syystä oli jäänyt huomoimatta se, että maaliskuussa tuli 2x kelan korvaukset. Tuon toisen päätöksen oli tehnyt joku harjoittelija ja oli varmaan vain kopionut edellisen päätöksen ja muuttanut vain päivämäärät.
- Seko Pää
Tuli oikein hyvä mieli kun huomasin tuon nimimerkin:
Monialaluuseri Perserkki
Nimike Monialaluuseri sopii itseenikin varsin hyvin.
- Soskuli
Meillä taas huomioidaan yhdet korvaukset kuukaudessa, joten sen 13 korvauksen saa käyttää miten haluaa eikä sitä oteta tulona. Vastaavasti emme myönnä erikseen esim. vaaterahaa mitä joissain kaupungeissa myönnetään. Kysy omalta sossultasi miten teidän kunnassa menetellään.
- joissain
Ainakin monissa kunnissa, joiden toimeentulotukikäytäntöön olen syystä tai toisesta joutunut törmäämään, käytetään tuota 21,5 kerrointa niin kauan, kunnes saat jotain muuta tuloa ja työttömyyspäivärahasi loppuu (esim. saat sairauspäivärahaa, äitiyspäivärahaa, opintotukea tai vaikkapa palkkatuloa).
Kerrointa käytetään siis siihen asti kunnes työttömyyspäivärahasi katkeaa sen vuoksi, että saat jotain muuta etuutta. Kerrointa voidaan käyttää vaikka vuosia, jos aina vaan saat työttömyyspäivärahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424