Menossa Marmarikseen ja Icmeleriin käymään nyt syksyllä. Onko esim. monisävyvärjäykset halpoja Turkissa ja mikä olisi hyvä kampaamo jossa tehdään nuorekkaita värjäyksiä?
kampaajalle
10
1304
Vastaukset
- opas-abla
Marmariksessa, Atatürkin patsaalta Tansas-markettia kohti. Siinä Tansasin kohdilla, tien toisella puolella (vastapäätä suurinpiirtein), on Nirvana. Tekivät hyvät värjäykset, leikkaukset, letitykset meidän poppoolle -06. En muista hintoja, mutta ei varmasti edullisimmat, mutta ihan huokeat tänne verrattuna. Ja hyvin tehty työ sekä ystävällinen hlökunta.
- tietoa???
tietoa miten alanyassa?? Löytyykö sieltä hyvää kampaajaa joka tekee monivärjäyksiä?
- koira__9
Osaako kampaajat englantia vai miten osasitte selittää millaisen tukan haluatte?
- Blondimpi turisti
Tänä vuonna on eri porukka Nirvanassa töissä, viimevuotinen englannintaitoinen mestari oli mennyt muualle. En uskaltanut kokeilla :(
- minä vaan
Blondimpi turisti kirjoitti:
Tänä vuonna on eri porukka Nirvanassa töissä, viimevuotinen englannintaitoinen mestari oli mennyt muualle. En uskaltanut kokeilla :(
Hotelli Maxwellia vastapäätä on kampaamo,-Vip jotain...siellä maksoi muistaakseni väri 35 liiraa..vanhempi "vaaleahko" viiksekäs turkkilais mies teki hyvää jälkeä...vaikkei ihan heti uskois..mestaan oli jonoa joinakin päivinä...
- minä taas..
minä vaan kirjoitti:
Hotelli Maxwellia vastapäätä on kampaamo,-Vip jotain...siellä maksoi muistaakseni väri 35 liiraa..vanhempi "vaaleahko" viiksekäs turkkilais mies teki hyvää jälkeä...vaikkei ihan heti uskois..mestaan oli jonoa joinakin päivinä...
Suoraan edessäpäin..jos katsot rappusilta oikealle...näet sen kyllä siinä risteyksessä..
- koira__9
minä vaan kirjoitti:
Täytyypi mennä sinne, ei kuulosta pahan hintaiselta ainakaan
- Femilany
Itse kävin Kemerissä muotoon leikkauttamassa hiukseni ja maksoi vain 15 liiraa.
- muotoonleikkaus
maksoi 9 liiraa ja tavallinen leikkaus 7 liiraa. Nämä hinnat vain tiedoksi, jotta on hintatietoinen.
- Tollompi tapaus
muotoonleikkaus kirjoitti:
maksoi 9 liiraa ja tavallinen leikkaus 7 liiraa. Nämä hinnat vain tiedoksi, jotta on hintatietoinen.
Mikä on leikkauksen ja muotoonleikkauksen ero? Eikö aina leikata muotoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750