Viikon 32 myyntiluvut

USA:sta

Viikon 32 konsolimyynti:
Xbox360: 52,484 ( 50%)
PS3: 41,499 ( 7%)

16

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro lääkärille kirjoituks...

Muista ottaa lääkkeesi jos sulla on jo määrätty lääkitys. Voit myös kertoa lääkärille kirjoituksistasi niin saat lähetteen mielisairaalaan tarkempaan diagnoosintekoa varten.

• hihihii!

Ottaako sonyn floppikolmosen heikkoakin heikompi myynti noin koville?

• Huijausta

Missä Wii:n myyntiluvut,hah hah...menikö kusi housuun kun Wiin myyntilut näit,et niitä uskaltanu
      tänne laittaa,no onhan Wii ihan erisarjassa
      konsolimyynissä ylivoimanen, kakkoset nyt tappelee täällä.

• NextGenPrometheus

Huijausta - Wii nimittäin. Ainakin kaikkien vakavasti otettavien pelaajien mielestä.

Eihän noissa luvuissa ollut mainittu PSP:tä taikka DS:ää, taikka PS2:ta taikka vanhaa Xboxia. Kaikki on jätetty samasta syystä: ne ovat eri luokassa. PSP ja DS käsikonsoleissa, ja PS2, Xbox sekä Wii Lastgeniä.

• 30-40% ja 100%

...mielenkiintoinen graafi koska tän mukaan wiin myynti laski 220k:sta kolme kertaa pienemmäksi 86k:hon viime viikosta. Sen lisäksi DS:n myynti laski samoin kolme kertaa pienemmäksi. Omituista...

• ketään

Samasta syystä myyntiluvuista on jätetty pois myös Barbie-nuket ja kumipallot.

• siinä...
        NextGenPrometheus kirjoitti:

Huijausta - Wii nimittäin. Ainakin kaikkien vakavasti otettavien pelaajien mielestä.

Eihän noissa luvuissa ollut mainittu PSP:tä taikka DS:ää, taikka PS2:ta taikka vanhaa Xboxia. Kaikki on jätetty samasta syystä: ne ovat eri luokassa. PSP ja DS käsikonsoleissa, ja PS2, Xbox sekä Wii Lastgeniä.

Hanki elämä nolife ps3fanittajanörtti.

• NextGenPrometheus
        siinä... kirjoitti:

Hanki elämä nolife ps3fanittajanörtti.

Olen myös Xbox360fanittajanörtti - tekeekö se minusta jotenkin huonomman ihmisen kun minulla on molemmat NextGen-konsolit sen sijaan että tyytyisin vain Xbox360:een?

Puolustan PS3:a, en siitä huolimatta vastusta Xbox360:a - miksi vastustaisin? Aiheuttaako se sulle näppylöitä?

Mulla on Xbox360, mulla on PS3, mulla on elämä. Ei voisi olla paremmin!

Sulla sitä elämää ei sen sijaan taida olla, kun omasta konsolista nauttimisen lisäksi pitää vielä vihata toista konsolia. Kuinka voi olla noin pikkusieluinen?

• xboxin heikko myynti

Alelaariin tungettu xboxi siis myi hetken enemmän kuin PS3 jenkeissä. Maailmaanlaajuisesti myynti jäi kuitenkin lähes puoleen PS3:n myynnistä.

Paha juttu, ettei ms:llä ole enää paljon varaa alentaa hintaa, ellei sitten aio ilmaiseksi alkaa toimittamaan rikkinäistä konsoliaan.

• silti ei myy

PS3:n kysynnän puutteen vuoksi lakkautettu ja käsiin jäänyt poistomalli menee kaupaksi varsin heikosti vaikka satasen alennuksen lisäksi Sony epätoivoissaan yrittää kosiskella kuudella (vanhalla ja huonolla) elokuvalla sekä kaukosäätimellä ja korvaavan (karsitun) 80 Gt mallin kysyntä on täysin olematonta.

• NextGenPrometheus

Eikö matikkapää oikein pelaa?

PS3:n ja Xbox360:n myynti on ihan samaa luokkaa. 360:a myydään viidennes Sonya enemmän, mikä nyt ei ihan tolkuton ero ole.

Kokonaismyynnissä PS3 on päässyt melkein kolmasosaan 360:stä - ei loistava saavutus mutta ei missään tapauksessa floppikaan.

Peleissä sitten onkin enemmän eroa mutta eihän se ole mikään ihme, kun 360:lle on ehtinyt nimikkeitäkin tulemaan jo enemmän. On mitä myydä...

• .......

Lopeta jo tuo ps3:n liitäntöjen nussiminen ja hanki elämä.

• eilen...

ps3:n, loisto laite. Käykääs kattoo moottoripyörä osastolla Harley foorumi, ihan samanlaista paskaa kateelliset kirjottaa siellä.

• myyntiluvut

Niin

• Vaikka tältä

Kysy joltain vitun omistaja tytöltä kiinostaako
        hänen vittua myyntiluvut.

• Griitikko

Oletko nyt iloinen, kun ensimmäistä kertaa VIITEEN viikkoon rakas Räkspoksisi möi enemmän kuin PS3?

Otetaan nyt esimerkiksi parin viikon takaiset luvut:
      PS3: 109,436
      Xbox360: 56,780

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2172
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1334
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      960
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      196
      944
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      905
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe