Kivilaatta laminaatti

Jussi80..

Onko kellään tietoa paljonko sellainen kivilaatalta näyttävä laminaatti maksaa neliöltä? ja onko jotain erityisiä huomioita kyseisestä laminaatista?

6

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nää...

      asiat selviäis paljon helpommallakin ja nopeammin kun soittaa suoraan rautakauppaan ja kysyy sieltä? miksi tehdä asiat niin jumalattoman vaikeaksi? täällä voi olla monella eri hinnalla ostajaa, aina ei välttämättä ole sama hinta! joku saa paremmat alennukset kuin toinen...

      • Jussi80...

        olipa kiva viesti sulta. no kaikki ei osaa käyttäytyä, ei voi mitään. Kyllä rautakauppaan ollaa menossa, mutta ihan vaan alustavasti kyselin.


      • ei...
        Jussi80... kirjoitti:

        olipa kiva viesti sulta. no kaikki ei osaa käyttäytyä, ei voi mitään. Kyllä rautakauppaan ollaa menossa, mutta ihan vaan alustavasti kyselin.

        ole kysymys siitä kuka osaa käyttäytyä ja kuka ei, mielipiteeni vain ilmaisin, mikä on sallittua, kuinka h******n saamattomia ihmiset ovat, kaikki pitäisi tuoda suoraan lautasella eteen kannettuna! jos et kykene ottamaan kritiikkiä vastaan ,olet aika heikoilla elämässäsi! kas kun et pyydä vielä jotain tilaamaan tavarat puolestasi?


      • harmaa massa

        no sinne rautakauppaan soittamallako saa selville käyttökokemukset ja varmaasti siellä kertovat mistä muualta saa mahdollisesti edullisemmin samaa tavaraa?..

        Tällekin palstalle kirjoitetuista viesteistä aika monelle varmasti löytyisi se 'oikeakin' osoite, mutta kuten mainitsin tämä on 'keskustelupalsta'

        Alkuperäiselle kirjoittajalle: - itse ostin bauhausista harmaakivilaattajäljitelmää eteisen ja keittiön lattiaan muistaakseni 18€/m2 - kokemukset ulkonäön ja kestävyyden suhteen pelkästään positiivisia - en korvaisi laminaattia oikealla laatalla varsinkaan kun ei ole lattialämmitysmahdollisuutta. Tämä on selkeästi laattalattiaa helpompi pitää puhtaana (ei saumoja) ja on laattalattiaa 'pehmeämpi' jos esim. keittiössä jotain särkyvää tippuu, niin tälle lattialle ei rikkoudu niin helposti. 4 vuoden käytössä ei mitään kulumisen merkkejä. Laminaattilattiaa ei pienet talon elämiset halkaise eikä tule 'kopolaattoja'. Negatiivista ainoastaan muutaman sauman pieni liikkeestä syntyvä raksahtelu kävellessä.


      • Jussi80...
        ei... kirjoitti:

        ole kysymys siitä kuka osaa käyttäytyä ja kuka ei, mielipiteeni vain ilmaisin, mikä on sallittua, kuinka h******n saamattomia ihmiset ovat, kaikki pitäisi tuoda suoraan lautasella eteen kannettuna! jos et kykene ottamaan kritiikkiä vastaan ,olet aika heikoilla elämässäsi! kas kun et pyydä vielä jotain tilaamaan tavarat puolestasi?

        No kaikki ihmiset ei ole remontti ja rakennus alan ammattilaisia, eli niitä kokemuksia ei ole, ja se on syy että kyselen kokemuksia tuotteesta, koska rauta kaupassa eivät varmasti kerro tuotteen negatiivisia puolia. Mielipiteen saat ilmaista, mutta asiallista sellaista, ja jos aihetta on niin pitääkin antaa palautetta, mutta kun et tiedä asian taustoja ja sitä mitä tiedoilla teen niin parempi kun suksit vittuun valittamasta.


      • Huh!
        harmaa massa kirjoitti:

        no sinne rautakauppaan soittamallako saa selville käyttökokemukset ja varmaasti siellä kertovat mistä muualta saa mahdollisesti edullisemmin samaa tavaraa?..

        Tällekin palstalle kirjoitetuista viesteistä aika monelle varmasti löytyisi se 'oikeakin' osoite, mutta kuten mainitsin tämä on 'keskustelupalsta'

        Alkuperäiselle kirjoittajalle: - itse ostin bauhausista harmaakivilaattajäljitelmää eteisen ja keittiön lattiaan muistaakseni 18€/m2 - kokemukset ulkonäön ja kestävyyden suhteen pelkästään positiivisia - en korvaisi laminaattia oikealla laatalla varsinkaan kun ei ole lattialämmitysmahdollisuutta. Tämä on selkeästi laattalattiaa helpompi pitää puhtaana (ei saumoja) ja on laattalattiaa 'pehmeämpi' jos esim. keittiössä jotain särkyvää tippuu, niin tälle lattialle ei rikkoudu niin helposti. 4 vuoden käytössä ei mitään kulumisen merkkejä. Laminaattilattiaa ei pienet talon elämiset halkaise eikä tule 'kopolaattoja'. Negatiivista ainoastaan muutaman sauman pieni liikkeestä syntyvä raksahtelu kävellessä.

        Onko sitten pakko lukea näitä viestejä, jos joku kysyy apua! Varmasti mahtava ja onnellinen elämä tällä marmattajalla.. Menestystä vain tuolla asenteella!

        Mekin ostimme kivilaattajäljitelmälaminaatit Bauhausista. Siellä oli laajin valikoima ja edullissin hintataso. Muistaakseni meidänkin lattia maksoi alle 20 €/m2. Erittäin tyytyävisiä ollaan oltu. Jos laitat ko laminaattia keittiöön tai eteiseen kannattaa saumoihin laittaa sellaista saumasuojaa (saa bauhausista)

        Onnea remonttiin ja jätä nuo aikaisemmat kommentit aivan omaan arvoonsa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe