Oisko mitään muuta paikkaa kuin tämä missä vois kysellä neuvoa?
Mä en viitsi tälle palstalle kertoa omaa asiaa juurta jaksaen. Saattaa joku hoksata kuka minä olen.
onko muuta paikkaa?
5
556
Vastaukset
- Juuso
Soita mihin tahansa sosiaalitoimistoon, vaikka toisen kunnan jos oman kunnan viranomaiset eivät miellytä.
- joku vaan
käydä lastenvalvojan juttusilla ja tiedustella omista oikeuksista niin että sosiaaliviranomaiset ei ala hoitamaan asioita eteenpäin.
Kysessä olis ihan vaan tiedustelu ensin että mitä lastenvalvoja tuumaa tähän asiaa.
Kova pelko että asiat menee vielä huonommaksi. - Juuso
joku vaan kirjoitti:
käydä lastenvalvojan juttusilla ja tiedustella omista oikeuksista niin että sosiaaliviranomaiset ei ala hoitamaan asioita eteenpäin.
Kysessä olis ihan vaan tiedustelu ensin että mitä lastenvalvoja tuumaa tähän asiaa.
Kova pelko että asiat menee vielä huonommaksi.Tietysti jokaiselta viranomaiselta voi kysyä neuvoa ilman että kukaan alkaa tekemään yhtään mitään. Viranomaisethan ovat vain tyytyväisiä jos selviävät pelkällä neuvomisella.....
- kokeile
joku vaan kirjoitti:
Kova pelko että asiat menee vielä huonommaksi.Vanhempain puhelin by Mannerheimin lastensuojeluliitto:
ti klo 10-13 ja 17-20,
to klo 14-20
su klo 17-20.
Kirjoittaa voi myös ja kysyä heiltä:
www.mll.fi
Anonyymisti. - puh puh
kokeile kirjoitti:
Vanhempain puhelin by Mannerheimin lastensuojeluliitto:
ti klo 10-13 ja 17-20,
to klo 14-20
su klo 17-20.
Kirjoittaa voi myös ja kysyä heiltä:
www.mll.fi
Anonyymisti.Puh nro sinne MLL: 0600 12277
Maksaa 0,08 E/min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862