Lieksassa Vaskiviikoilla ja aattelin et johan on vipinää.
Uudemman kerran jouduin tänne ny edellis viikonloppuna!
Kuollu kylä oli! Voi helvatan kauheeta miten kuollu!
Ei o ihme jos jokku haukkuu Lieksaa! Eihän teilloo siel yhtikäs mitää!
Mut hei yks juttu! Miks helvetissä teillä liikenne on tommosta kohellusta?
Käytteks te autokouluu lainkaa vai saak teil ajaa kortitta?
Juma kun joka paikassa oikeelta tulevat tunki päälle!
Hei tiedätteks te et oikeelta tulevaa tarttee kyl väistää, mut se ei saa tunkee eteen jos vasemmalta tuleva ON JO RISTEYSALUEELLA. Siin on semmonen pointti!
Kertokaa tää juttu teidän liikenneopettajille! Sanokaa et opettavat näin!
Koettakaas pärjätä, mä lähden nyt Aulankolle!
Mä kävin
7
1046
Vastaukset
- Tiritombba
niin mikä helevetin autokoulu?
- Kahvia 24 Cups
Toiset voivat tuntea yksinäisyyttä
jopa Helsingissä !
Täytyy tuntea vain oikeat ihmiset ja
paikat, niin aina pääsee kahville ! - ensimmäinen
etkä viimmeinen joka tuota samaa hommaa ihmettelee.
- ajella vuan aatolla
etkö sitä vielä tiijä ja ei tänne kannata muualta tulla,on se niin hirviä kulttuurishokki.ps.mitä tarkottaa oikea ja vasen,onko se jotain syömistä
- Sinäkö se törttöilit
joka risteyksessä eessä etkä tienny minne mennä? Meillä on täällä viidakon lait voimassa. Niin ja ihmettelit että jokku haukku Lieksaa, ei se ollu jokku vaan Rekku. :)
- juuret timitrassa
Onkos Aulangolla samalaiset liikennesäännöt, että tiedän kun tulen ensi kuun puolessa välissä sinne pariksi päiväksi seminaariin
- Karulahti
Olipa hapan kaveri !
Ei ymmärtänyt Lieksan erityisasemaa
ja siten oli pihalla kuin HPKn pakit
parhaimmillaan !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691