TM:n testissä molemmat olivat kärjessä. Paroc pölisee vähemmän, Rockwoolissa parempi homeenkesto. Rockwool olisi tarjouksen mukaan huomattavasti edullisempi. Onko mitään syytä valita Paroc?
http://www.rockwool.fi/sw61812.asp
Rockwool vai Paroc
eristäjä
2
2222
Vastaukset
- ROCKWOOLISTA
Taloon laitettiin väliseiniin ja välipohjaan eka kerros rockwoolin palavillaa. Kirvesmies tykkäsi ja laittoi sitten omaankin taloonsa rw:n villat.
Asennettavuutta meillä ainakin kirvesmies kehui (teki omansa pitkästä), joten en tiedä kuinka paroc on siinä vielä parempi?
Tietty paroc on kotimainen, joka lieneekin ainoa argumentti puolesta.- Kuisma3
Taitaapi tuo Paroc olla nykyään täysin arabi-sijoitusyhtiön hallinnassa joten se siitä "kotimaisuudesta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36536
- 25515
- 43492