PITÄÄKÖ MIEHEN MAKSAA??!

Miettivä..

Tervehdys.

Mitä olette mieltä:
Pitääkö miehen maksaa ilta ekoila treffeillä.
Tai treffeillä yleensä?

Onko "kohteliasta" mieheltä maksaa naisen ilta?
Onko se hyvien tapojen mukaista?

JOS näin on, niin mitä naisen PITÄÄ tehdä ollakseen yhtä kohtelias? Miksi miehen pitäisi maksaa naisen seurasta? Onko naisilla oletus että mies pitää taatusti enemmän ko naisen seurasta kuin nainen miehen seurasta? Onko siinä tarpeeksi naiselle syytä olettaa että mies maksaa?

Ottakaahan kantaa....

-Mies

61

9585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen hakee

muuten sellaisen miehen joka maksaa,tietty ei saa yleistää.

• jos mies maksaa!

Itselleni mies ainakin tekee vaikutuksen sillä, että maksaa treffeillä ja ei tee siitä maksamisesta numeroa. Kertoo siis siitä, että mies ei ole pihi (enkä tarkoita pelkästään rahaa ja muutenkin kertoo luonteesta). Elämähän on nauttimista varten ja raha on vain rahaa. Maksaminen kertoo, että arvostaa toista.

En kuitenkaan oleta, että mies maksaa kaiken. Jos treffaillaan, niin hyvä tapa on maksaa vuorotellen.

• oikeastaan...

Perustellut oikeastaan asiaa mitenkään. Minustakin olisi todella hienoa, jos nainen osottaisi arvostustaan maksamalla ensimmäisillä treffeillä. Kysehän ei varmasti valtaosalla ole pihiydestä vaan periaatteista.

• niin että
        oikeastaan... kirjoitti:

Perustellut oikeastaan asiaa mitenkään. Minustakin olisi todella hienoa, jos nainen osottaisi arvostustaan maksamalla ensimmäisillä treffeillä. Kysehän ei varmasti valtaosalla ole pihiydestä vaan periaatteista.

periaatteen mies jää ilman.

Minusta asia on ihan selvä: jos olet pyytänyt naista syömään, sinä myös tarjoat hänelle sen ruoan. Mutta saidat ihmiset eivät yleensä tarjoa mitään kavereillensakaan. Elämä on valintoja... ja periaatteita. :)

Sitä paitsi: kuinkakohan moni nainen tarjoaa ja kokkaa miehelle ruokaa kotonaan - ihan ilman maksua. Minä en lähtisi sellaisen ihmisen matkaan, joka ajattelee, että nämä ovat minun rahojani ja nämä sinun eikä toiselle tarjota. Jakaminen on myös välittämistä.

• ongelmia
        niin että kirjoitti:

Minusta asia on ihan selvä: jos olet pyytänyt naista syömään, sinä myös tarjoat hänelle sen ruoan. Mutta saidat ihmiset eivät yleensä tarjoa mitään kavereillensakaan. Elämä on valintoja... ja periaatteita. :)

Sitä paitsi: kuinkakohan moni nainen tarjoaa ja kokkaa miehelle ruokaa kotonaan - ihan ilman maksua. Minä en lähtisi sellaisen ihmisen matkaan, joka ajattelee, että nämä ovat minun rahojani ja nämä sinun eikä toiselle tarjota. Jakaminen on myös välittämistä.

Fiksuja naisia löytyy etenkin koulutetuista. Sinulla täysin eri lähtökohta, minä oletan kun treffeille lähdetään kun kyseessä on yhtäsuuri molemminpuolinen kiinnostus, eikä vain niin että minä kutsun ja toinen lähtee kun ei ole parempaakan tekemistä.

Itse asiassa olen itse hyvä kokki ja tehnyt illallisia usein naisille ihan ilmaiseksi, kun olen heihin ensin kunnolla tutustunut.

• osaa ja välitä kokkailla
        ongelmia kirjoitti:

Fiksuja naisia löytyy etenkin koulutetuista. Sinulla täysin eri lähtökohta, minä oletan kun treffeille lähdetään kun kyseessä on yhtäsuuri molemminpuolinen kiinnostus, eikä vain niin että minä kutsun ja toinen lähtee kun ei ole parempaakan tekemistä.

Itse asiassa olen itse hyvä kokki ja tehnyt illallisia usein naisille ihan ilmaiseksi, kun olen heihin ensin kunnolla tutustunut.

meikäläinen kun menee tyttöystävälleni kylään niin tulee eineksiä nokaneteen on siinä sitten mukava kehuskella makuja maailmalta.Sitten kun on meikäläisen vuoro kokata niin teen aina itse alusta loppuun herkullisia liha/kana tai kalaruokia monenmoisilla lisukkeilla,ja silti minusta tuntuu et niitä eineksiä arvostetaan enemmän tässä meidän suhteessa. ja ollaan sentäs yli kolmekymppisiä.Ja aina kuulee niitä selityksiä ettei osaa eikä tykkää tehdä ruokaa.Paskan marjat,se on laiskuutta ja välinpitämättömyyttä,sillä siinä menee aikaa,tulee sotkua ja on vielä kallistakin.

Ja ainakin uusissa suhteissa pitää suht tasapuolisesti jakaa kuluja niin silloin se on rehtipeli.Eikä silloin tule mieleen et toinen vaan käyttää hyväkseen.Ja jos toisella on enemmän varoja kuin toisella niin silloin on hyvä ymmärtää et toinen vois pikkusen enemmän tarjota kuin toinen.Ja tämä koskee kumpaakin sukupuolta HUOM siis myös naisia.

• edellinen kirjoittaja
        ongelmia kirjoitti:

Mahtavaa, että kokkaat naisille. Joo, mun lähtökohta on täysin erilainen: en ymmärrä periaatetta, että jokainen huolehtii omista kustannuksistaan - etenkin jos kyse on aikuisista ihmisistä, joilla on rahaa. Minulle on tarjottu, ja itse tarjoan. Myös naispuoliset ystäväni ovat joskus tarjonneet esim. lounaan tai illallisen. Minusta siinä on kyse huomavaisuudesta, anteliaisuudesta ja ystävyyden osoittamiseta. Eräs ystäväni sanoikin, että sen minkä antaa, saa joskus toisessa muodossa takaisin.

Itse en ole koskaan joutunut tilanteeseen, että mies olisi kutsunut minut syömään ja olisi odottanut minun itse maksavan. Päinvastoin, jos olen kaivannut kukkaroa esiin, mies on sen estänyt.

Terv. koulutettu nainen

• mieltä....
        edellinen kirjoittaja kirjoitti:

Mahtavaa, että kokkaat naisille. Joo, mun lähtökohta on täysin erilainen: en ymmärrä periaatetta, että jokainen huolehtii omista kustannuksistaan - etenkin jos kyse on aikuisista ihmisistä, joilla on rahaa. Minulle on tarjottu, ja itse tarjoan. Myös naispuoliset ystäväni ovat joskus tarjonneet esim. lounaan tai illallisen. Minusta siinä on kyse huomavaisuudesta, anteliaisuudesta ja ystävyyden osoittamiseta. Eräs ystäväni sanoikin, että sen minkä antaa, saa joskus toisessa muodossa takaisin.

Itse en ole koskaan joutunut tilanteeseen, että mies olisi kutsunut minut syömään ja olisi odottanut minun itse maksavan. Päinvastoin, jos olen kaivannut kukkaroa esiin, mies on sen estänyt.

Terv. koulutettu nainen

Olet esimerkiksi näistä nettideittailijoista joilla on monta miestä suurinpiirtein yhtäaikaa kierrossa? Todella reilua, huomaavaista ja ystävällistä käydä syömässä toisten piikkiin. Minä teen vain yksinkertaisesti eron tuntemattoman ja tutun välillä.

• Miehen mielipide
        oikeastaan... kirjoitti:

Kyllä nainen voi maksaa ensitreffeillä. Kyse ei todellakaan ole piheydestä vaan periaatteesta. Jos käyt ajan saatossa useimmilla treffeillä, joudut maksamaan nämä kaikki. Jos ensitreffien jälkeen on jaktkoa luvassa, silloin voi kyllä maksaa.

• treffailija nainen
        niin että kirjoitti:

..kun jotenkin odotan miehen maksavan ensinmäisillä treffeillä, varsinkin jos on itse pyytänyt syömään, kahville tms. Eikä se todellakaan tarkoita, että niin pitäisi olla joka kerta. Olen ollut treffeillä, missä mies maksoi aina joka paikassa ja toisen kanssa, joka ilmoitti jo kutsuessaan, ettei maksa.
        Kieltämättä maksaja teki vaikutuksen ensinmäisellä kerralla ja toisaalta, kävin maksamattoman kanssa usein ulkona maksaen itse. Olen myös sitä mieltä, että jos minun ja sinun rahat pitää tasata koko ajan centilleen, on se jo nipottamista. Maksan mielelläni välillä, enkä odota toisen olevan velkaa samanarvoisen tarjoamisen tai välirahaa.

• opiskeleva
        osaa ja välitä kokkailla kirjoitti:

meikäläinen kun menee tyttöystävälleni kylään niin tulee eineksiä nokaneteen on siinä sitten mukava kehuskella makuja maailmalta.Sitten kun on meikäläisen vuoro kokata niin teen aina itse alusta loppuun herkullisia liha/kana tai kalaruokia monenmoisilla lisukkeilla,ja silti minusta tuntuu et niitä eineksiä arvostetaan enemmän tässä meidän suhteessa. ja ollaan sentäs yli kolmekymppisiä.Ja aina kuulee niitä selityksiä ettei osaa eikä tykkää tehdä ruokaa.Paskan marjat,se on laiskuutta ja välinpitämättömyyttä,sillä siinä menee aikaa,tulee sotkua ja on vielä kallistakin.

Ja ainakin uusissa suhteissa pitää suht tasapuolisesti jakaa kuluja niin silloin se on rehtipeli.Eikä silloin tule mieleen et toinen vaan käyttää hyväkseen.Ja jos toisella on enemmän varoja kuin toisella niin silloin on hyvä ymmärtää et toinen vois pikkusen enemmän tarjota kuin toinen.Ja tämä koskee kumpaakin sukupuolta HUOM siis myös naisia.

en tiedä. Miksei miehet osaa lämmittää puusaunaa tai tehdä ruummillista ulkotöitä?? Maailmaa muuttuu. Tohon maksamis asiaan. Jos miehellä on rahaa enemmän kun naisella niin slloin olisi kohteliasta tarjota vaikka yksi siideri. Ei ole pakko tietenkään, mutta kyllä se tekee vaikutuksen. Lontoossa ihmettelin kun miehet tarjosi juotavaa ihan ilman mitään vastapalvelus takaajatuksia. kuulin, että se johtuu siitä, että englannissa miehillä vain on niin paljon parempi palkka kuin naisilla.

• edellinen vastaa
        mieltä.... kirjoitti:

Olet esimerkiksi näistä nettideittailijoista joilla on monta miestä suurinpiirtein yhtäaikaa kierrossa? Todella reilua, huomaavaista ja ystävällistä käydä syömässä toisten piikkiin. Minä teen vain yksinkertaisesti eron tuntemattoman ja tutun välillä.

Mulla ei ole ollut useata miestä "kierroksessa", joten ei ole tarvinnut pohdiskella tuollaista moraalista dilemmaa. Mulle tulee kyllä huono omatunto jo baarissa, jos otan vastaan ilmaisen drinkin mieheltä, josta en ole kiinnostunut. Yleensä olenkin sitten kieltäytynyt.

Jos menisin nettideiteille, menisin todennäköisesti kaljalle. Mies ehkä maksaisi olueni ja itse tarjoaisin toisen kierroksen. Ei mitään ongelmaa.. Mutta sitä en ymmärrä, jos mies kutsuu naisen syömään, mutta ei maksa tämän syömisiä, vaikka kyseessä on KUTSU! :) Jos olisin netissä deittaava mies, en kutsuisi naista syömään kanssani, ennen kuin tietäisin, että nainen kiinnostaa minua ja itsekin kiinnostan häntä.

• Minä_123

Ensimmäisillä kerroilla en periaatteesta maksa, sitten kun toisen tuntee, ei sillä ole mitään merkitystä.

Toisaalta ihmisillä on erilaisia taloudellisia tilanteita, varsinkin jos toinen toteaa olevansa rahaton, ja tuolla tarjoamisella ei ole seksuaalista merkitystä, miksen maksaisi, ei tuo merkitse mitään.

Tilanteessa jossa on jotakin epäselvää, en maksa.

Jep, näin siis minä.

• ei tarvitse

"Pitääkö miehen maksaa ilta ekoila treffeillä.
      Tai treffeillä yleensä?"

Ei. Perusteluna tasa-arvo.

"Onko "kohteliasta" mieheltä maksaa naisen ilta?
      Onko se hyvien tapojen mukaista?"

On kohteliasta ottaa toinen huomioon tavalla tai toisella. Kohteliaisuus ei vaadi aina rahan kuluttamista toiseen eikä ole myöskään sukupuolisidonnaista, myös nainen voi osoittaa kohteliaisuutta miehelle haluamallaan tavalla. Viimeksi mainittuun perusteluna edelleen tasa-arvo.

"JOS näin on, niin mitä naisen PITÄÄ tehdä ollakseen yhtä kohtelias?"

Jos miehen pitäisi maksaa ilta, nainen olisi maksullinen ja siten naisen olisi suostuttava esim. seksiin, jos mies niin haluaisi. Perusteluna edelleen tasa-arvo, maksu ja sillä saatava palvelu.

"Miksi miehen pitäisi maksaa naisen seurasta?"

Vastattu ja perusteltu.

"Onko naisilla oletus että mies pitää taatusti enemmän ko naisen seurasta kuin nainen miehen seurasta? Onko siinä tarpeeksi naiselle syytä olettaa että mies maksaa?"

Ei. Perusteluna edelleen tasa-arvo.

Jotkut naiset haluavat olla niin vanhanaikaisia, kun on kyse deittailusta, Jos mies suostuu sellaiseen, niin hänen kannattaa pitää huoli, että perinteiset roolit pätevät sitten kaikessa muussakin. Muuten nainen vie vain rusinat pullasta.

• Juuri näin on näppylät

Nykymiesten ei tarvitse sietää miesten siivellä eläviä naisia, koska löytyy myös itsensä elättämään kykeneviä, joiden kanssa onnistuu paljon tasapainoisemman suhteen luominen.

Jos nainen haluaa välttämättä maksaa ruokansa ekoilla treffeillä, hän osoittaa haluavansa miehestä jotain muutakin kuin rahaa.

• ---

Pitää maksaa, jos on itse pyytänyt naisen syömään. Mutta jokainen tekee tietysti omat valintansa. Nuukuus ei ole kovin vetoava ominaisuus miehessä. Tasa-arvolla voi tietysti perustella maksamattomuuttaan, mutta toisille treffeille en lähtisi miehen kanssa, joka on niin kiinnostunut minusta, että on pyytänyt kanssaan syömään mutta odottaa minun kaivavan oman kukkaroni esiin. Ei voi mitään, kiinnostus vain lopahtaisi.. Suhteen edetessä nainenkin voi tarjota.

• ota joskus tasa-arvo

Monet naiset odottavat aloitetta mieheltä. Sitten kun mies tekee aloitteen, hänen siis pitäisi mielestäsi maksaa. Tässä on ketjutettuna kaksi vaatimusta, joista kumpaakaan en tasa-arvoa kannattavana ihmisenä voi hyväksyä. Tuo on juuri sitä rusinat pullasta -meininkiä. Sille, että aloite ja maksaminen olisi miehen velvollisuus, ei ole mitään perusteita, ei taloudellisia eikä muitakaan.

Tervetuloa joskus 2000-luvulle.

• ota joskus tasa-arvo

Monet naiset odottavat aloitetta mieheltä. Sitten kun mies tekee aloitteen, hänen siis pitäisi mielestäsi maksaa. Tässä on ketjutettuna kaksi vaatimusta, joista kumpaakaan en tasa-arvoa kannattavana ihmisenä voi hyväksyä. Tuo on juuri sitä rusinat pullasta -meininkiä. Sille, että aloite ja maksaminen olisi miehen velvollisuus, ei ole mitään perusteita, ei taloudellisia eikä muitakaan.

• ---
        ota joskus tasa-arvo kirjoitti:

Mutta jos mies kutsuu minut syömään ja odottaa minun itse maksavan syömiseni, en ajattele, että onpa tasa-arvoinen mies. Mielestäni kyse on kohteliaisuudesta ja etiketistä, ehkäpä myös anteliaisuudesta - koska tuntuu että tuon tasa-arvoajattelun takana on oikeasti nuukuus.

Jos en ole ollut miehestä kiinnostunut, olen kyllä itse maksanut laskuni. Ettei tule hyväksi käytetyn fiilistä.

Ja olen myös tarjonnut miehelle - mutta en silloin kun mies on minut kutsunut syömään.

• Näinseon

Yksinkertainen keino: Oletusarvoisesti se osapuoli maksaa,
      joka on toisen treffeille kutsunut. Jos nainen on kutsunut
      miehen treffeille, ei hän voi automaattisesti olettaa,
      että mies maksaisi hänenkin kulunsa, vaan päinvastoin naisen
      tulisi tarjoutua maksamaan kutsumansa henkilön kulut.

Kumpikin osapuoli voi tietysti kutsujasta huolimatta tarjoutua
      maksamaan oman osansa, tai toisenkin osapuolen kulut.

Jos kutsun naisen treffeille, tarjoudun maksamaan hänenkin
      kulunsa. Siis järkevissä määrin, en mitään koko illan ylläpitoa.

Jos taas nainen kutsuu, maksan oletusarvoisesti omat
      kuluni, jos ei nainen itse tarjoudu maksamaan niitäkin.
      Naisen kutsuessa en kuitenkaan tarjoudu automaattisesti
      maksamaan hänen osuuttaan, koska hän on alunperin kutsun
      esittänyt.

Tämä on omalla kohdallani toiminut mainiosti. En ole pihi
      ja tarjoan usein kavereillenkin, mutta en maksa automaattisesti
      sellaisten naisten kuluja, jotka "kutsuvat itse itsensä" treffeille.

• kuka kutsuu

Aika yleisesti on tuollainen käytäntö tai sitten mies maksaa. Mitä sivistyneempi ja/tai vanhempi mies, sitä varmemmin maksaa, koska se on kuulunut hyviin tapoihin pitkään.

Useimmiten mies tienaa enemmän, joten siinäkin yksi perustelu. Ja jos mies kutsuu naisen esim. syömään ravintolaan, jonka on itse valinnut, kuulu hänen tapojen mukaan myös maksaa. Kyllä se tekee myönteisen vaikutuksen naiseen. Jos et siitä etkä tavoista välitä, älä maksa. Hyvin yksinkertaista.

Oletus, että nainen luulisi miehen pitävän naisen seurasta enemmän kuin naisen miehen seurasta ja odottavan maksua sen takia, on aika typerä luulo. Mistä olet sellaista päähäsi saanutkin !

• karvainen kansa

"Mitä sivistyneempi ja/tai vanhempi mies, sitä varmemmin maksaa, koska se on kuulunut hyviin tapoihin pitkään."

Hassua. Olen aina pitänyt tasa-arvoa kannattavia miehiä sivistyneinä ja edistyksellisinä (= nykyajan normina), mutta sinun mukaasi ne miehet ovat sivistyneitä, jotka kunnioittavat vanhan hyvän ajan tapoja. Ehkä haluat myös luopua omasta äänioikeudestasi, eihän ennen vanhaan ollut tapana, että naiset äänestävät? Tsot tsot, ei saisi ottaa vain sitä, mistä on itselle etua. Se on kylmää laskelmointia.

"Useimmiten mies tienaa enemmän, joten siinäkin yksi perustelu."

Niin, jos työtön mies pyytää hyväpalkkaisen naisen syömään, niin miehen kuuluisi silti maksaa, koska on mies. Ehkä vanhoina hyvinä aikoina miehillä oli automaattisesti hyvä taloudellinen tilanne, mutta esimerkiksi ns. huonopalkkaisilla naisvaltaisilla aloilla on myös miehiä, jotka saavat samaa palkkaa kuin saman alan naiset. Tämä tietysti unohdetaan hyvin usein, tarkoitushakuisesti.

"Oletus, että nainen luulisi miehen pitävän naisen seurasta enemmän kuin naisen miehen seurasta ja odottavan maksua sen takia, on aika typerä luulo. Mistä olet sellaista päähäsi saanutkin !"

En ole ketjun aloittaja, mutta mielestäni kysymys on täysin mielekäs. Jos nainen odottaa miehen maksavan, on helppo päätellä, että miehen pitää maksaa siitä, että saa olla naisen seurassa. Samaa asennetta on siinä, että usein puhutaan pillun antamisesta, aivan kuin se olisi naiselta jokin myönnytys miehelle, melkein kuin jokin armonpala. Naiset hinnoittelevat aika paljon itseään. Sellaisista naisista käytetään tiettyä sanaa, jota minun ei varmasti tarvitse tässä erikseen mainita.

• jos sulla ei oo rahaa
        karvainen kansa kirjoitti:

"Mitä sivistyneempi ja/tai vanhempi mies, sitä varmemmin maksaa, koska se on kuulunut hyviin tapoihin pitkään."

Hassua. Olen aina pitänyt tasa-arvoa kannattavia miehiä sivistyneinä ja edistyksellisinä (= nykyajan normina), mutta sinun mukaasi ne miehet ovat sivistyneitä, jotka kunnioittavat vanhan hyvän ajan tapoja. Ehkä haluat myös luopua omasta äänioikeudestasi, eihän ennen vanhaan ollut tapana, että naiset äänestävät? Tsot tsot, ei saisi ottaa vain sitä, mistä on itselle etua. Se on kylmää laskelmointia.

Niin, jos työtön mies pyytää hyväpalkkaisen naisen syömään, niin miehen kuuluisi silti maksaa, koska on mies. Ehkä vanhoina hyvinä aikoina miehillä oli automaattisesti hyvä taloudellinen tilanne, mutta esimerkiksi ns. huonopalkkaisilla naisvaltaisilla aloilla on myös miehiä, jotka saavat samaa palkkaa kuin saman alan naiset. Tämä tietysti unohdetaan hyvin usein, tarkoitushakuisesti.

"Oletus, että nainen luulisi miehen pitävän naisen seurasta enemmän kuin naisen miehen seurasta ja odottavan maksua sen takia, on aika typerä luulo. Mistä olet sellaista päähäsi saanutkin !"

En ole ketjun aloittaja, mutta mielestäni kysymys on täysin mielekäs. Jos nainen odottaa miehen maksavan, on helppo päätellä, että miehen pitää maksaa siitä, että saa olla naisen seurassa. Samaa asennetta on siinä, että usein puhutaan pillun antamisesta, aivan kuin se olisi naiselta jokin myönnytys miehelle, melkein kuin jokin armonpala. Naiset hinnoittelevat aika paljon itseään. Sellaisista naisista käytetään tiettyä sanaa, jota minun ei varmasti tarvitse tässä erikseen mainita.

Jos miehellä ei ole rahaa tarjota illallista, jonne on naisen kutsunut, hänen kannattaa keksiä edullisempia tapoja viettää yhteistä aikaa. Nainen varmaan sen ymmärtää, jos oikeasti haluaa miehen kanssa olla.

• yks vaan
        karvainen kansa kirjoitti:

Eikös pohjimmiltaan ole kuiteskin kyse siitä, että joku haluaa tarjota toiselle hyvää hyvyyttään tai vaikkapa siksi, että pitää toisesta? Ethän sä juhlia pitäessäsikään odota, että vieraat itse kustantavat syömisensä, vaan haluat tarjota heille ja huolehtia siitä, että heillä olisi mukavaa. Vai ajatteletko, että sä nyt maksat vieraittesi seurasta?

Ja eihän miehen ole pakko tarjota, ei siitä kait ole tasa-arvolakia olemassa niin kuin on laki äänioikeudesta. Mutta joidenkin (miestenkin) mielestä se on kohteliasta, ja ne tekee sen ihan vapaaehtoisesti. Tuskin naiset pystyy niiltä ilmaisia ruokia "ottamaan" jonain itsestään selvänä etuutena. Kyse on enemmänkin hyvästä tavasta niin kuin edellinen kirjoittaja sano. Ja monet vanhan ajan käytöstavat ovat hyviä, eikä tarkota että ihmisskunta olis jotenkin sivistyneempi, jos se ei enää niitä noudata. Äänioikeuden kanssa hyvilä tavoilla ei oo mitää tekemistä.

• tasapaksumies

Oli ennen muttei enää.
      Nyt on se kuulyuisa Tasa-arvon aika ja puoliksi menee.
      Minä en ainakaan kenellekään akalle rahojani työnnä ilman mitään vastapalvelusta ja odotan oven avausta ym.

• Jepjepjep

Juu minusta kyllä miehen on kohteliasta tarjota. Varsinkin kun kohteliaasti vaikka ekoilla treffeillä kun mennään kahville yms...ja muutenkin. Eikä siinä ole kyse mistään vastapalvelus-jutusta että naisen tarvitsisi olla siitä vaivaantunut,sehän vanha hyvä tapa, ja minusta sangen hyvä tapa.

• Tottakai huoralta odotetaan...
        Jepjepjep kirjoitti:

Juu minusta kyllä miehen on kohteliasta tarjota. Varsinkin kun kohteliaasti vaikka ekoilla treffeillä kun mennään kahville yms...ja muutenkin. Eikä siinä ole kyse mistään vastapalvelus-jutusta että naisen tarvitsisi olla siitä vaivaantunut,sehän vanha hyvä tapa, ja minusta sangen hyvä tapa.

Kuka tarjoaa ja kuka ei. Itse en tarjoa naisille mitään. Minun puolestani sitä voi aivan vapaasti pummitar pitää huonotapaisuutena. Minusta pummittaren tarjoamista odottava ilme naamalla on rumentavaa.

Hyppää pummitar voltti, multa et saa kuin halvaa makkaraa katsoisin katseen osaksesi.

• \o/

Ennen oli miesten ja naisten (koti)töitä -> Nyt on yhteisiä töitä ja miesten töitä.

Ennen miehen kuului kutsua treffeille ja miehen kuului maksaa -> Nyt miehen kuuluu kutsua treffeille ja kutsuja maksaa.

Kylläpä on ajat "muuttuneet" :-)

• mukaan

naiset kyllä tekevät yhä enemmän kotitöitä kuin miehet. Ajat eivät ole niin hirveästi muuttuneet.

• laiskimukset
        mukaan kirjoitti:

naiset kyllä tekevät yhä enemmän kotitöitä kuin miehet. Ajat eivät ole niin hirveästi muuttuneet.

jep, katotaan mikä tahansa tilaston, niin miehet lipee kaikista ansiotyön ulkopuolisista velvoitteista perheissä huomattavasti enemmän kuin naiset. Vastuu perheestä ja sen huollosta tosiaankin on yhä naisilla.

• mutta..
        laiskimukset kirjoitti:

jep, katotaan mikä tahansa tilaston, niin miehet lipee kaikista ansiotyön ulkopuolisista velvoitteista perheissä huomattavasti enemmän kuin naiset. Vastuu perheestä ja sen huollosta tosiaankin on yhä naisilla.

meidän perheen kotitöitä ei ilmoiteta mihinkään tilastoitaviksi, tai pitääpä kysyä vielä vaimolta kun se herää..

• \o/
        laiskimukset kirjoitti:

Mielenkiintoista, mistä näitä "tilastoja" löytyy ja miten ne on tehty? Onko vaan kysytty mielipidettä x kpl ihmisiltä ja sen jälkeen mielipide mystisesti muuttuu tieteelliseksi faktaksi. Siis jotkut "Iltalehden kyselyt" tuskin kertovat totuutta kovinkaan varmasti...

Toinen asia mietityttää myös, eli kuinka moni asia loppujenlopuksi on tarpeellinen eli "velvoite"... mikä taas on vaan tekemistä mutta ei velvoite. Eli jos intoilevampi osapuoli haluaa että siivotaan 2 kertaa vikossa ja toisen mielestä kerta tai joka toinen viikko riittää, niin lasketaanko ne ylimääräiset kerrat tarpeelliseksi eli "velvoitteeksi".

• Nainen ei ymmärrä
        laiskimukset kirjoitti:

Nyt puhuttiin vasta treffeistä, ja kenen kuuluu maksaa ? Minkä minä miehenä sille mahdan, jos teidän suhteessa mies ei tee kotitöitä. Miksi yleensä kotitöistä pitää tehdä niin iso numero ? Miksi vouhottaa asioista, jotka ovat itsestäänselvyyksiä ? Jos saman katon alle joskus nainen yksyy, pitäisikö minun heittäytyä uusavuttomaksi nyhveröksi, kun kerran olen tähänkin asti osannut siivota, laittaa ruokaa, jne. ?!

• erkki likanen

En ole ikinä maksanut - enkä maksa. Ellei sitten ole jostain pikkusummasta kyse ja on kätevämpää maksaa samasta, ettei toisen tarvitse parin euron takia kaivaa kuvettaan. Tämä toimii toki myös toisin päin, eli että nainen maksaa.

Olen huomannut, että jotkut naiset närkästyvät, jos väkisin yrittää maksaa molemmat. Sama homma ovien availun kanssa - kaikki ei diggaa moisesta konservatiivisuudesta.

• oikein epätoivoisesti

niin silloin on syytä maksaa...

• maksaa...

valuutat vain vaihtelee

• jos haluan sinä iltana?

Minä olen yleensä maksanut,jos haluan sinä iltana pesää.Käsittääkseni naisen on hyvin vaikea olla antamatta mikäli maksan tarjoilun,ei ainakaan tähän mennessä ole kukaan kieltäytynyt.

Miehille tiedoksi,mikäli maksat niin on naiselta todella törkeää olla antamatta pesää.Kyllähän nainen ymmärtää,ettei heitä ilmaiseksi kustanneta.

Onko naisilla toisenlaista kommentia...

tv.keski-ikäinen mies.....

• mutta----------------------...

mikään pakko ei ole antaa pesää...ootko tyhmä?

• nainen 30v

Keski-ikäinen mies esitti hyvän kommentin. Siinä piilee kyllä hiven totuutta =D

Tai itsellä se ainakin toimii niin päin, että olen erittäin hanakkaasti maksamassa omaa osuuttani, jos mies on sellainen kelle "ei ikinä antais".

• ajatuksessasi taitaa olla
        nainen 30v kirjoitti:

Keski-ikäinen mies esitti hyvän kommentin. Siinä piilee kyllä hiven totuutta =D

Tai itsellä se ainakin toimii niin päin, että olen erittäin hanakkaasti maksamassa omaa osuuttani, jos mies on sellainen kelle "ei ikinä antais".

..sillä koskaan, en ole joutunut seksihommiin vastentahtoisesti maksetun aterian tms. jälkeen. Ehkä olen maksanut itse, kun en ole ollut siihen valmis ;)

• Rahalla saa ja hevosella pä...

Aina kun naiseen on halunnut tehdä hieman suuremman vaikutuksen, niin on tarjonnut reilusti illan ja sitä on saanut, mitä on halunnutkin. Sitten kun ei nappaa, eikä ole maksanut, niin ei ole nainenkaan perään soitellut.

• tosin minun

nykyiseni halusi ihan välttämättä maksaa =)

• voisi tarkoittaa

myös sitä, että hyväksytään biologiset roolit, jotka naisella ja miehellä ovat. Eli mennään ns. sellaiseen ajattelutapaan, että biologian ohjaamana mies saa jahdata naista ja tehdä häneen vaikutuksen. Miehen tulisi täten hurmata nainen aina uudestaan ja uudestaan. Siihen siis kuuluu se, että auotaan ovet ja tarjotaan kahvit yms. Naisen ei tulisi olla niin aloitteellinen. Jotta ei päädytä sellaiseen asetelmaan, että mies makaa sohvalla ja nainen palvelee, sitten parisuhteessa. Eli tasa-arvo ei ole sitä, että nainen palvelee miestä. Vaan miehen pitäisi ihailla naista, niin että nainen voi hehkua ja kokea olevansa nainen. Ja täten mies on onnellinen, kun nainen on tyytyväinen ja ihailtu ja pidetty kämmenellä.

• saa arvostusta
        voisi tarkoittaa kirjoitti:

myös sitä, että hyväksytään biologiset roolit, jotka naisella ja miehellä ovat. Eli mennään ns. sellaiseen ajattelutapaan, että biologian ohjaamana mies saa jahdata naista ja tehdä häneen vaikutuksen. Miehen tulisi täten hurmata nainen aina uudestaan ja uudestaan. Siihen siis kuuluu se, että auotaan ovet ja tarjotaan kahvit yms. Naisen ei tulisi olla niin aloitteellinen. Jotta ei päädytä sellaiseen asetelmaan, että mies makaa sohvalla ja nainen palvelee, sitten parisuhteessa. Eli tasa-arvo ei ole sitä, että nainen palvelee miestä. Vaan miehen pitäisi ihailla naista, niin että nainen voi hehkua ja kokea olevansa nainen. Ja täten mies on onnellinen, kun nainen on tyytyväinen ja ihailtu ja pidetty kämmenellä.

"Eli mennään ns. sellaiseen ajattelutapaan, että biologian ohjaamana mies saa jahdata naista ja tehdä häneen vaikutuksen. Miehen tulisi täten hurmata nainen aina uudestaan ja uudestaan."

Seli seli. Minkähän takia monet miehet toivovat naisilta enemmän aloitteellisuutta? Väite, että mies haluaa jahdata naista, on naisten omaa keksintöä. Monet naiset haluavat itse pitää ikiaikaisista rooleista kiinni ja perustelevat sen miehen biologialla. Jos nainen ei välitä miehestä ilman jatkuvaa hurmaamista, niin ehkä mies tekee asiasta oikean päätelmän ja lopettaa suhteen sellaisen tuuliviirin kanssa.

"Naisen ei tulisi olla niin aloitteellinen. Jotta ei päädytä sellaiseen asetelmaan, että mies makaa sohvalla ja nainen palvelee, sitten parisuhteessa."

Naisen tulisi olla aloitteellinen, koska muuten nainen viestittää miehelle kannattavansa perinteisiä rooleja kaikessa. On naiselta epäloogista vaatia, että mies tekee aloitteen, avaa oven yms. ja tekee puolet kotitöistä. On naiselta loogista ja reilua odottaa, että kun nainen osoittaa olevansa tasa-arvoinen toimija heti tutustumisen alusta lähtien, mies pitää häntä tasavertaisena. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, sitä saa, mitä tilaa.

"Vaan miehen pitäisi ihailla naista, niin että nainen voi hehkua ja kokea olevansa nainen. Ja täten mies on onnellinen, kun nainen on tyytyväinen ja ihailtu ja pidetty kämmenellä."

Kyllä tasa-arvoisen naisen pitäisi kokea olevansa nainen ilman miehen ihailuakin. Muutenkin ajatus, että ihailu olisi yksisuuntaista, ei kuulu mielestäni terveeseen parisuhteeseen. Kyllä minä toivon sen olevan molemminpuolista.

• vuorotellen

Kyllä se miettivä mies on niin että jos ensimmäisillä treffeillä mies alkaa jo laskea kolikkoja niin sitä toista treffiä ei tule.
      II treffeillä kun yleensä kutsun miehen kotiini syömään ja juomaan viikonlopun ajaksi - kunnon tutustumista varten.
      Luulisi että yksi vaivainen 7- 16 euron ruokani tulee moneen kertaan kuitatuksi.

Jo kysymyksen muotoilu osoittaa sen että olet nuuka rahasta.

Usein kun mies kuitenkin tienaa enemmän kuin nainen kuuluu tämä ehdottomasti jo
      hyviin tapoihin tarjota.

• Harri JJJJJ

Sulla hyviin tapoihin kuuluu ruoan pummiminen? Huono tapaistahan se on.

Nuuka? Jokainen saa päättää itse rahoistaan. Jos kadulla pummi pyytää sulta euron ja et anna niin oletko nuuka? Et.

Tapasi kirjoittaa asiasta kertoo, että olet pelkkä pummi asenteinesi.

"Usein kun mies kuitenkin tienaa enemmän kuin nainen kuuluu tämä ehdottomasti jo
        hyviin tapoihin tarjota. "

Miehen tienaamiset eivät kuulu sulle tai miehen kuulu maksaa sulle "tasoituksia". Yksi huoruuden muoto tuokin. Oletko mielestäsi huoramainen asenteiltasi ja odotuksiltasi? Aika pummimaisia olettamuskia. Onhan olemassa pienituloisia miehiäkin, heitäkö et tajua olevan olemassakaan vai et tapaa heitä? Onko ihannemiehesi mies joka tienaa paljon?

Siltä se rivien välistä luettuna haisee. Mätä haisee aina.

• Harri JJJJJ kirjoitti:

Sulla hyviin tapoihin kuuluu ruoan pummiminen? Huono tapaistahan se on.

Nuuka? Jokainen saa päättää itse rahoistaan. Jos kadulla pummi pyytää sulta euron ja et anna niin oletko nuuka? Et.

Tapasi kirjoittaa asiasta kertoo, että olet pelkkä pummi asenteinesi.

"Usein kun mies kuitenkin tienaa enemmän kuin nainen kuuluu tämä ehdottomasti jo
        hyviin tapoihin tarjota. "

Miehen tienaamiset eivät kuulu sulle tai miehen kuulu maksaa sulle "tasoituksia". Yksi huoruuden muoto tuokin. Oletko mielestäsi huoramainen asenteiltasi ja odotuksiltasi? Aika pummimaisia olettamuskia. Onhan olemassa pienituloisia miehiäkin, heitäkö et tajua olevan olemassakaan vai et tapaa heitä? Onko ihannemiehesi mies joka tienaa paljon?

Siltä se rivien välistä luettuna haisee. Mätä haisee aina.

II treffeillä kun yleensä kutsun miehen kotiini syömään ja juomaan viikonlopun ajaksi - kunnon tutustumista varten.
        Luulisi että yksi vaivainen 7- 16 euron ruokani tulee moneen kertaan kuitatuksi.

- Sisäluku taito olisi Harrille ihan hyvä taito näin aluksi. Minä reiluna naisena tarjoan aina enemmän jos jään kiitollisuuden velkaan.

Vuorotellen siis.. Onko vaikeata ymmärtää .. Jos on niin ymmärrän että on vaikeaa saada myös naista..
        Mätä ja tyhmä mies on huono yhdistelmä.
        Köyhä ja naista arvostava ihan ok pakkaus..

• käyny
        kllöööö kirjoitti:

- Sisäluku taito olisi Harrille ihan hyvä taito näin aluksi. Minä reiluna naisena tarjoan aina enemmän jos jään kiitollisuuden velkaan.

Vuorotellen siis.. Onko vaikeata ymmärtää .. Jos on niin ymmärrän että on vaikeaa saada myös naista..
        Mätä ja tyhmä mies on huono yhdistelmä.
        Köyhä ja naista arvostava ihan ok pakkaus..

ulkona. sitten on tullut mies siihen varaamaan minua koko illaksi, mutta ei ole tarjonnut mitään. sitten on menty jatkoille minun luo, ja syöty minun pakastepitsaa ja juotu minun siidereitä. eli vähintäänkin epäreilua..

• Pitääkö maksaa?

Entä mitä mieltä olette niistä "deittihuorista", jotka pyörittävät
      montaa miestä yhtä aikaa (miesten tietämättä), kutsuvat suunnilleen
      itse itsensä treffeille ja odottavat että mies maksaa?

Onko reilua? Onko mies velvollinen maksamaan tällaisen hyväksikäyttävän
      deittihuoran kulut?

• Huoraa pitää miellyttää tar...

On kohteliasta maksaa deittihuoran ja muidenkin pummihuorien aikaansaamat kulut, se on "kohteliasta", deittihuorien mielestä.

• ja jos miellytti
        Huoraa pitää miellyttää tar... kirjoitti:

On kohteliasta maksaa deittihuoran ja muidenkin pummihuorien aikaansaamat kulut, se on "kohteliasta", deittihuorien mielestä.

niin sit vois ehkä keitto lounaan pistää.Minkä hiton takia piteis maksaa jaa et mukavan seuran takia vai hitto ennemmin menen metsään käveleen kuin maksan tyhjästä.Kuka menee treffeillä kuin sen takia ehkä homppelit.Jos suomifilmejä muistelette niin menkää museoon mummonne kanssa.Ja tää on niin totta kuin totta voi olla.Ja kohta nirppa nokat ja muut vedättäjä eukot rupee moittiin mua ja puolustelemaan itseään ja muka eisais yleistää.Olkaahan pojat tiukkoina ettei teittiä viedä niinkuin pässiä narussa...

• =mukavaa molemmilla

Jos tavataan sattumalta kaupungilla ja päätetään mennä kahville, kumpikin kaiketi maksaa omat lattensa.

Jos mies tai nainen kutsuu treffeille ravintolaan, kutsujan olisi kohteliasta maksaa. Kutsuttava taas pitää huolta siitä, ettei tilaa kaikkein kalleimpia ruokia, jollei ole kyseessä esim. lottovoiton juhlinta.

Jos pyytää toisen kotiinsa, on kohteliasta tarjota syömistä ja juomista. Vieraan kohteliaisuuteen kuuluu olla tyhjentämättä jää- tai baarikaappia.

Jos on epävarma siitä, haluaako kustantaa seuralaiselleen mitään, voi sopia treffit kuntosalille, puistokävelylle, ilmaiskonserttiin tms. paikkaan, jossa voi sitten miettiä jatkoa.

Jos jo etukäteen tietää lähtevänsä huoran kanssa treffeille, silloin varmasti maksaa oma-aloitteisesti kaiken. Missään tapauksessa ei ole kohteliasta kutsua seuralaistaan em. nimityksellä.

• 2007 muna reikään

"Jos pyytää toisen kotiinsa, on kohteliasta tarjota syömistä ja juomista."

Minä olen noissa tilanteissa saanut aina pillua, harvemmin naiset ruokaa tarjoavat kun kotiinsa ovat minut pyytäneet.

• myös...

On viedä tuliaisia kun vierailemaan lähtee. Yleensä mukaan tulee napattua keskimääräistä kalliimpi viinipullo ja mahdollisille lapsille jotain. Mielestäni kaunis kiitos kutsusta, eikä tarjoilu jää yksipuoliseksi.

• ................

Mies maksaa, niin naisen pitää kiittää. Jos nainen maksaa, niin miehen pitää kiittää. Jos on sen verta vähän rahaa, niin kandee suunnitella tarpeeksi halpa ilta varmuuden vuoksi.

Taisin aikoinaan ensitreffeillä minä tarjota miehelle kahvit lähimmästä kahvilasta :) Enkä odottanut mieheltä mitään vastapalvelusta eikä se ole musta kauhean rakentava asenne lähteä treffeille jos ne illan rahat niin merkkaa. Tuo riippuu täysin siitä ihmisestä, jonka kanssa treffeille lähtee. Joillekin miehille se on kunniakysymys, että itse maksavat ainakin vähintään osansa ja jotkut taas ottavat asiasta kauheata stressiä ja nyrpistelevät sitten hinnoista. Jotkut naiset kokee sen joksikin säännöksi, että miehen pitäisi tarjota ja jotkut taas ei.

Miksi pitää viettää kallis ilta jos se siinä määrin tuntuu, että rahalle pitäisi saada muutakin vastinetta kuin treffiseura ja vaikka se kaunis kiitos? Nuo treffit, jotka sitten johti liittoon, maksoivat kokonaisuudessaan minulta ne kahdet kahvikupit ja mies oli itsekseen ostanut vielä ruusun - ei sen sen kummempaa tarvitse olla, koska oikeasti sitä ihmistähän sinne lähdetään tapaamaan. Miehenä varmaan jos naisella olisi periaate, että mies maksaa ja jos ei, niin se on loppu, jättäisin kokemusta viisaampana sellaiset väliin. Ja naisena taas jos mies valittaisi jostain rahasta treffeillä voisi myös jäädä vimpoiksi deiteiksi hänen kanssa.

• untisa

Jos mies haluaa maksaa treffeillä, pidän sitä samana kuin hän antaisi minulle lahjan. Arvostan sitä, enkä pidä kohteliaana tällöin kieltäytyä. Jos näin tapahtuu se on iloinen yllätys.

En kuitenkaan odota, että mies maksaa automaattisesti. Jos itse olen kutsunut miehen treffeille, lähden sillä oletuksella että tällöin minä maksan.

En odota mieheltä mitään muuta kuin mukavaa iltaa silloin jos maksan ja odotan saman pätevän myös silloin, jos mies maksaa treffit. Samaa kyllä odottaisin silloin, jos ilta maksettaisiin vaikka puoliksi. Ajattelisin, että treffeille lähtiessä tahdon tutustua toiseen eikä toisen lompakon sisältöön.

• 2000-luvulla

Jos nainen ehdottaa tapaamispaikkaa, hän silti harvemmin maksaa miehen kuluja. Mikäli mies itse ehdotteen tekijänä ollessaan maksaa naisen kulut, useimmat miehet maksavat useimmille naisille treffeistä. Ei se ole mitään tasa-arvoa, vaikka joku yksittäinen nainen maksaisikin joka toiset treffinsä.

"Se vain on minusta vanha hyvä tapa" ei ole mikään perustelu orjuudelle tai epätasa-arvolle.

Minä haluan tasa-arvoisen suhteen. Jos nainen tekee maksun kohdalla strategisen odotuksen testatakseen, maksaisinko minä, merkkaan naiselle mielessäni ison miinuksen: onko tämä nainen todella niin kiinnostava, että kelpaa minulle, vaikka luolanainen onkin.

Jos nainen on kutsunut minut ja tarjoutuu maksamaan, se tekee vaikutuksen, koska se on signaali tasa-arvoisuudesta, mutta silti maksan oman laskuni.

Minä olen tehnyt kotitöitä vähintään yhtä paljon kuin aiemmat tyttöystäväni ja lisäksi minut on sukupuoleni vuoksi pakotettu armeijaan. Miten ihmeessä joku wannabe-feministi yrittää väittää sitä tasa-arvoiseksi, että minun pitäisi maksaa treffiseurasta?
      En kaipaa maksullista seuraa vaan sellaista, joka on kiinnostunut minusta minun itseni vuoksi.

• Käännyit puoleeni

" Miten ihmeessä joku wannabe-feministi yrittää väittää sitä tasa-arvoiseksi, että minun pitäisi maksaa treffiseurasta? "

Huoramainen nainen on röyhkeä. Miten? Röyhkeydellä ja häikäilemätömyydellä tehdään asioita, jollaista on tapana tehdä yhteiskunnissa, joissa maksullisissa tapaamispaikoissa ajanviettäminen syömällä ja juomalla on halvempaa ja kuukaisipalkat korkeampia kuin Suomessa.

Moukkamaisuuttakaan ei tarvitse unohtaa, se on omaleimaisinta luonteikkutta pummittarille.

En tarjoa naisille mitään, voit jäädä pillutta, mutta ainakaan käteenvedosta ei saa sukupuolitautia, maksullisesta treffiseurasta voi sitä saada.

• niin pitää!

Olen ollut neljän kaverin kanssa treffeillä kahvittelemassa tai elokuvissa ja kahden kanssa olen maksanut oman osani kuluista, kaksi on vaatinut saada maksaa myös minun osuuteni kuluista. Ero näiden kahden eri tavalla käyttäytyvän miesryhmän välillä on sellainen, että suosittelin toista kuluni maksanutta herrasmiestä yhdelle ystävälleni, joka mukavan luonteensa puolesta ehkä sopisi hänelle ja hänen suostumuksellaan annoin yhteystiedot tälle herrasmiehelle. Toisen kuluni maksaneen kanssa voisin harkita muutakin vipinää.. eli kulujen maksaminen antaa todella myönteisen kuvan miehestä. Toki jokainen mieshän sen itse päättää, millaisen kuvan itsestään haluaa antaa. Näiden kahden kanssa joiden kanssa maksoin omat kuluni jatkan ihan samaan malliin maksamalla omat kuluni ja lähtemällä ulos heidän kanssaan jos ei ole parempaa tekemistä ja täysin kaveripohjalta. Mikä sekään ei ole mikään huono juttu, muttei kyllä johda yhtään mihinkään muuhun ja olen sen heille kertonut. Sitten kun se ihan oikea löytyy, niin tuskin on mitään väliä sillä kuka maksaa kulut treffeillä, nämä "turhat" sokkotreffit on ihan eri asia. Joten jos haluat etulyöntiaseman naisten mielessä, kenen kanssa lähdetään ensisijaisesti treffeille, niin maksa kulut. Se on kohteliasta mieheltä, joka normaalisti tienaa paremmin kuin nainen, eikä millään tavalla tee naista huoraksi, vaikka nämä tyhjätaskukitisijät sellaista kuvaa täällä yrittääkin viljellä.

• Dumdidum..

...perimmäinen kysymys kuuluikin että mitä NAISEN TULEE TEHDÄ ollakseen miehelle kohtelias? Puhutaan siis samoista treffeistä.. Niistä joissa miehen "pitää" maksaa.

Jos naisen "hyvän kuvan saanti" on siitä kiinni että maksaako mies vai ei, niin terve... Kyllä on kumma rotu..

• ja varsinkin naisten ajatus...
        Dumdidum.. kirjoitti:

...perimmäinen kysymys kuuluikin että mitä NAISEN TULEE TEHDÄ ollakseen miehelle kohtelias? Puhutaan siis samoista treffeistä.. Niistä joissa miehen "pitää" maksaa.

Jos naisen "hyvän kuvan saanti" on siitä kiinni että maksaako mies vai ei, niin terve... Kyllä on kumma rotu..

Mutta niin se vaan menee, että olet maksaessai myös naisen osuuden huomattavasti vahvemmilla kuin kaverisi, joka ei maksa. Saat sillä ainakin kolme luonteessasi tai ulkonäössäsi naisen mielestä olevaa puutetta anteeksi.
        Naisen kuuluu käyttää neljä tuntia omaa aikaansa, á 9-20euroa, treffeille valmistautumiseen, ollakseen miehelle yhtä kohtelias ja näyttääkseen mahdollisimman hyvältä! Luuletko että moisen vaivan viitsii nähdä moneen kertaan, jos treffikaveri ei osoita mitään herrasmiehen tapoja? Onhan se kiva syödä tai kahvitella sievän ja nätisti itsensä laittaneen tytön seurassa mieluummin kuin sellaisen seurassa joka näyttää unohtaneen vilkaista peiliin lähtiessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe