Millä viikoilla teillä on vauva laskeutunut? Minä kävin juuri neuvolassa ja nyt jo kuulemma laskeutunut. Onko tämä teillä ennakoinut ennenaikaista synnytystä? Raivotarjonnassa lapsi on ollut jo pitkään. Kolme viikkoa sitten kohdunsuu oli vielä kiinteä ja kiinni. Kivuttomia supistuksia on ollut runsaasti jo viikolta 22 lähtien eli kohtu on melko supistusherkkä. Saisi se kyllä pysyä sisällä vielä ainakin kuukauden.
Vko31
5
445
Vastaukset
- rv31
Olin ultrassa viikolla 28 ja vauva oli silloin RT. Pari päivää sitten huomasin,että maha on tipahtanut alas. Kivuliaita supistuksia on ollut vaan muutama. Esikoinen laskeutu rv36 ja synty rv37. Eikä yhtään kivuliasta supistusta ollu ennen synnytystä.
Kyllä sun tapauksessa veikkaan,et ennen laskettua tulee! Veikkaan sitä omalla kohdallakin. Nyt sit vaan odotellaan!=) - tuo nyt laskeutunut
Mutta älä huoli, ei välttämättä ihan hetkeen vielä synny, luultavasti kuitenkin laskettua-aikaa aiemmin. Onko sinun nyt mahdollista ottaa rauhallisesti ja jos ei nyt ihan vuodelepoon, niin ainakin minimiaktivaatiotasolla olla?
- alkup.
Joo, pitää yrittää olla rauhassa. Olen työttömänä, joten kyllä se onnistuu. Saisi tuo pysyä sisällä vaikka kuukauden vielä, olisi valmiimpi vähän. Kiitoksia vastauksista!
- näin..
alkup. kirjoitti:
Joo, pitää yrittää olla rauhassa. Olen työttömänä, joten kyllä se onnistuu. Saisi tuo pysyä sisällä vaikka kuukauden vielä, olisi valmiimpi vähän. Kiitoksia vastauksista!
nyt rv 32 3, paikat kiinni kolme vkoa sitten, vauva rt, muttei kiinnittynyt. itse alkanut pelkäämään, ettei synny ajoissa lainkaan...vaikka onhan tässä vielä aikaa. pieneksi arvioi neuvolatäti vauvan. esikoinen oli hoikka ja pitkä, saa nähdä miten tämän käy. raskaaksi alkaa käymään tämä odotus jo...
- -lapsen jo saanut-
..oli myös laskeutunut rv 31. Kiinnittynyt ei ollut silloin vielä, mutta ei mennyt montakaan viikkoa. Tyttö syntyi rv 40 1. Itselläni oli kans kivuttomia suppareita viikolta 16 lähtien, ja kivuliaitakin viikolta 30 lähtien.
Että lohduksi, kyllä se voi laskettuun aikaan siellä pysyä! Muakin kehotettiin sillon rauhallisesti elelemään. En sen kummemmin ollut rauhassa, kun työttömänä olin minäkin, ettei ollut mitään "tekemistä" muutenkaan. Kohdunsuulla tai -kaulalla ei ollut mitään tapahtunut vielä viimeisessäkään nvlalääkärissä (n. rv 36).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824