Suurin osa syövistä on estettävissä siirtymällä kasvisruokaan. Myös aivohalvaukset, sydänkohtaukset, osteoporoosi, liikalihavuus ovat kaikki kytköksissä lihan ja meijerituotteitten syöntiin. Siirtyminen kasvisruokavalioon on paras tapa parantaa terveyttä. Lihansyöjillä on 50% suurempi riski sairastua sydäntauteihin kuin kasvissyöjillä. Kasvissyöjillä on vahvempi immuunipuolustusjärjestelmä kuin lihaa syövillä ihmisillä. Siksi heidän todennäköisyytensä kuolla syöpään on 40% pienempi kuin lihansyöjillä. Laajassa 21000 henkilön tutkimuksessa Englannissa todettiin, että vegaanimiehet painavat keskimäärin 5,9 kiloa vähemmän kuin lihaa ja maitotuotteita syövät. Naisilla vastaava luku oli 4,7 Lisää asiasta: http://www.cancerproject.org
Suurin osa syövistä on estettävissä
7
634
Vastaukset
- yksipuolista.
Tietty voi kokeilla.Enpä tiedä ainuttakaan maistuvaa kasvisruokaa.
- koskaan
syönyt kesäkeittoa? Tai pinaattilettuja, uusia perunoita, porkkana- tai lanttulaatikkoa?
Itse olen ollut kasvisyöjä jo kaksikymmentä vuotta. Maidon voi halutessaan korvata soijalla tai kookosmaidolla. Mitä makua makaronilaatikossa oikein on? Siksi ihmiset laittavat siihen niin paljon ketsuppia, koska se on muuten täysin mauton ruoka!
Aloittajalle: kaksikymmentä vuotta kasvissyöjänä ja kaksi vuotta sitten sairastettu syöpä! Mistään asiasta ei voi sanoa että se "estää" syöpää. Tietyillä elämäntavoilla voi vähentää riskiä sairastumiseen.
- englanninkielen taitoa
joten voisitko kertoa minkä syövän voi ESTÄÄ siirtymällä kasvisruokaan? Oletko kuullut, että syöpä on usein monen eri tekijän summa.
- LPolku
Sairastuttuani ensimmäisen kerran, säikähdin ja siirryin täysin kasvisravintoon. No ei siinä mennyt kuin kaksi vuotta kun sairastuin uudestaan.
Nyt puren pihviä. - mikokko
silloin,kun mulla syöpä havaittiin ,niin kiellettiin kaikki terveysruoka. muuten olisin kuollut.
- terveysruualla?
Mikä syöpä sinulla oli ja miten "terveysruoka" olisi sinut tappanut? Itse olen syövän sairastanut, syönyt sitä ennen vain kasvisruokaa, hoitojen aikana kasvisruokaa ja nyt jälkeenpäin kasvisruokaa.
- mikokko
älä viitti puhua tommosta paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras931488Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7724
- 60693