Ongelmia jaloissa

"Jalkahoitaja"

Niin paljon näyttää olevan jaloissa esiintyvien ongelmien kanssa ONGELMIA, ja väärinkäsityksiä että ajattelin avata uuden keskustelupalstan ja jos kysymyksiä on niin antaapa tulla, yritän kertoa sen mitä koulutukseni puitteissa tiedän ja jos en tiedä on minulla työni puolesta hyvät yhteydet mikrobiologiin joka varmasti auttaa omalta osalta varsinkin sieniin liittyvissä asioissa.
Huomaa kuitenkin, että tietoni eivät ole lääketieteellisiä joten suhtaudu niihin sitten terveellä järjellä eikä jumalan sanana.

7

2496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makromikkonen

Eli onko sinulla, tai saatko jostain utsituksi, onko krooniseen käsi- ja/tai jalkaekseemaan minkälaisia hoitoja? Lähinnä tarkoitan nyt jotain uutta, ei siis sitä tietoa, mitä saa esim. netistä.

Tiedossa on siis kortisoni- ynnä perusvoiteet, suun kautta otettavat korttarikuurit sekä antibiootit.

Olisin myös kiinnostunut tietämään pitkäkestoisen antibioottikuurin vaikutuksesta jalkaekseeman hoitona.
      Siis onko joku saanut siitä LOPULLISEN avun.

Tässä tällainen heitto. Kiva jos jotain palautetta tulisi:)

• RAITILA

MINULLA ON VASEMMAN JALKAPOHJAN ONGELMA OLLUT 5-10 VUOTTA. ELI SIITÄ LÄHTEE NAHKA JATKUVASTI. OLEN KÄYNYT JALKAHOITAJALLA USEITA KERTOJA VUODESSA. IHOTAUTILÄÄKÄRILLÄ KÄVIN JOKA ANTOI 2 KK SIENIHOIDON SUUN KAUTTA JA VOIDETTA. EI APUA. JALKAHOITAJAN JA MUN OMA MIELIPIDE ON ,ETTEI SE OLE SIENTÄ. SITÄ EI KUTISE EIKÄ POLTA.JOKA SAUNAN JA KYLVYN JÄLKEEN NAHKA VAAN LÄHTEE ENITEN PÄKIÄN JA KESKIJALAN KOHDALTA. EI VARPAISTA EIKÄ OIKEIN KANTAPÄÄSTÄKÄÄN.KEKSITKÖ SYYN?

• jalkahoitaja

Kyllä minä keksiä voin mutta ei vain taida pitää paikkansa.
        meillä ihmisillä on niin monta erinlaista syytä tälläisiin ongelmiin.
        Joku hikoilee jaloista joku kainaloista, joltain kuivuu kantapäät, joltain kuivuu jalkapohjat.
        keromasi perusteella en minäkään usko sieneen, lääkärin käyttäytyminen on varsin tyypillistä, osta lääkkeitä, sinähän ne maksat, seuraava potilas.
        Minusta on vuosien varrella tullut Voccafani.
        Lääketukut Oriola ja Tamro jakelevat sen apteekkeihin ja me muut saamme sitä joko heilta itseltään tai sitten esim Sokos luontaistuotepuolelta.
        Aine ei kuitenkaan ole luontaistuote vaan synteettinen. Niiden kehittämisessä on kuitenkin käytetty järkeä ja niiden teho on siitä syystä valtavan nopeaa.
        Hae netistä Vocca.fi ja katsele heidän sivultaan mitä he asioistaan kertovat. Huomaa kuitenki että he puhuvat paljon jaloista mutta sama iho se on nenänpäässä kuin jaloissakin.

• vetistäviä pikkurakkoja jal...

Hei, mulla on atoopinen iho. Käsissä on usein ns. käsiekseemaa eli noita kiusallisia kutisevia vesirakkoja. Koskaan aiemmin niitä ei ole tullut varpaisiin, mutta nyt tuli. Onko tavallista vai onko kyse muusta? Itselle tuli mieleen silsa, mutta mitään muuta siihen viittaavaa ei ole. Ja nuo vetistävät pikkurakot ovat varpaiden yläosassa. Osaisitko auttaa? Kiitos

• jalkahoitaja

Silsan tunnistaa kutiavasta, hilseilevästä jalkapohjasta. On aina "vaarallaista" alkaa kertoa muka faktana jotain koska mahdollisuudet ovat aina potenssiin jotain aivan hirveitä.
        Niinpä kerronkin, että jos epäilet silsaa on markkinoilla niin apteekeissa kuin varsinkin Sokoksen luontaistuoteosastolla kotimainen tuote Vocca Dermo. Tuote on valtavan tehokas jalkasieneen. heillä on myös erinlaisia , huomaa vesipohjaisia voirteita joiden imeytymiskuky on tosi tehokas niiden vesipohjaisuudesta johtuen.
        Niistä se erikoisjalkavoide tuntuu tepsivän rauhoittavasti esimerkiksi jäkäläihottumaan ja psoriakseen.
        Tietoa näistä tuotteista löydät sivuilta WWW. Vocca.fi

• kyllästynyt...
        jalkahoitaja kirjoitti:

Silsan tunnistaa kutiavasta, hilseilevästä jalkapohjasta. On aina "vaarallaista" alkaa kertoa muka faktana jotain koska mahdollisuudet ovat aina potenssiin jotain aivan hirveitä.
        Niinpä kerronkin, että jos epäilet silsaa on markkinoilla niin apteekeissa kuin varsinkin Sokoksen luontaistuoteosastolla kotimainen tuote Vocca Dermo. Tuote on valtavan tehokas jalkasieneen. heillä on myös erinlaisia , huomaa vesipohjaisia voirteita joiden imeytymiskuky on tosi tehokas niiden vesipohjaisuudesta johtuen.
        Niistä se erikoisjalkavoide tuntuu tepsivän rauhoittavasti esimerkiksi jäkäläihottumaan ja psoriakseen.
        Tietoa näistä tuotteista löydät sivuilta WWW. Vocca.fi

Tiedätkö voisiko tuo Vocca systeemi auttaa minun ongelmaani... minulla on siis molemmissa jalkapohjissa kutiava, punoittava ja hilseilevä iho (iho saattaa välillä lähteä isoina paloina pois jonka jälkeen ihoni on todella kipeä ja vuotaa välillä verta). Tiedän että se ei ole mitään sientä/silsaa kun olen kokeillut läpi aivan kaikki lääkkeet liittyen niihin. Viimeisin lääke mitä olen kokeillut on sellainen kun Bemetson-K, mutta ei sekään auttanu kokonaan, se vain hieman rauhoitti ihoa vähäksi aikaa. Olen harkinnut ihotautilääkärille menoa kun kukaan normi lääkäreistä ei tiedä mitään ja aina vain ehdottavat sitä sientä/silsaa minulle.

• kyllästynyt...
        kyllästynyt... kirjoitti:

Tiedätkö voisiko tuo Vocca systeemi auttaa minun ongelmaani... minulla on siis molemmissa jalkapohjissa kutiava, punoittava ja hilseilevä iho (iho saattaa välillä lähteä isoina paloina pois jonka jälkeen ihoni on todella kipeä ja vuotaa välillä verta). Tiedän että se ei ole mitään sientä/silsaa kun olen kokeillut läpi aivan kaikki lääkkeet liittyen niihin. Viimeisin lääke mitä olen kokeillut on sellainen kun Bemetson-K, mutta ei sekään auttanu kokonaan, se vain hieman rauhoitti ihoa vähäksi aikaa. Olen harkinnut ihotautilääkärille menoa kun kukaan normi lääkäreistä ei tiedä mitään ja aina vain ehdottavat sitä sientä/silsaa minulle.

Niin ja unohdin mainita että jalkapohjieni iho siis kuivuu myös suunnilleen sekunnissa siitä kun rasvaan jollain ja kuivana se halkeilee joka todella sattuu ja hankaloittaa kävelyä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe