te ootte kaikki

pellejä

mitä te tuutte tänne itkee niistä teidän intti jutuista. ite sanon että viisas pääsee vähemmällä tyhmä intin tekee. ootte ikuisia pellejä kaikki nauraa teille juoskaaaa........lol

21

3637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Häpeäisit. Sinunkaltaisesi velliperseet pilaavat vapaan Suomen maineen. Sodan aikana sinun kaltaisesi niskuroijat ja rintamakarkurit teloitettiin kylmän viileästi ja mikäpä sen mukavampaa :)

      • Pohjois-Koreassa

        tee edelleen noin? Voisit mennä vaikka sinne ja pysyä siellä. =)


      • ...
        Pohjois-Koreassa kirjoitti:

        tee edelleen noin? Voisit mennä vaikka sinne ja pysyä siellä. =)

        Miksi ihmeessä meinisin? Suomessa olen asevelvollisuudeen suorittanut ja Suomessa on hyvä asua. Pointti meni nyt sulla ohi. Mieti tuommoista viestiketjun aloittajan kaltaista Suomea puolustamassa? Asevelvollisuudella on selkeä peruste mikä tuommoisilla nykyajan liimanhaistelijoilla helposti unohtuu kun liikaa marihuanaa pössyttelevät.
        Sivari on ihan ookoo mutta perätön turvanaukominen ei ole.


      • samanhenkistä
        ... kirjoitti:

        Miksi ihmeessä meinisin? Suomessa olen asevelvollisuudeen suorittanut ja Suomessa on hyvä asua. Pointti meni nyt sulla ohi. Mieti tuommoista viestiketjun aloittajan kaltaista Suomea puolustamassa? Asevelvollisuudella on selkeä peruste mikä tuommoisilla nykyajan liimanhaistelijoilla helposti unohtuu kun liikaa marihuanaa pössyttelevät.
        Sivari on ihan ookoo mutta perätön turvanaukominen ei ole.

        porukkaa, joiden mielestä myös vankeus on vapautta. Jokainen on siellä vapaa toimimaan just niin kuin käsketään ja sitähän sinä näemmä kaipaat niin kovasti, kun ihannoit noita Suomen historian pimeämpiä aikoja ja sitä raakalaismaisuutta, jota sodan varjolla harjoitettiin.


      • ...
        samanhenkistä kirjoitti:

        porukkaa, joiden mielestä myös vankeus on vapautta. Jokainen on siellä vapaa toimimaan just niin kuin käsketään ja sitähän sinä näemmä kaipaat niin kovasti, kun ihannoit noita Suomen historian pimeämpiä aikoja ja sitä raakalaismaisuutta, jota sodan varjolla harjoitettiin.

        Ruotsin vallan alla tais olla ne pimeimmät? Ei Suomi pojalla paljon oikeuksia ollu.


      • Miettijä12

        Onhan niin että ei ihmisiä voi luokitella mielipiteensä vuoksi huonoksi ihmiseksi.Sotaa on varmasti maailmassa tarpeeksi en usko että minkäänlainen kiihkoilu maailmaa parantaa.


      • miettijä12
        ... kirjoitti:

        Miksi ihmeessä meinisin? Suomessa olen asevelvollisuudeen suorittanut ja Suomessa on hyvä asua. Pointti meni nyt sulla ohi. Mieti tuommoista viestiketjun aloittajan kaltaista Suomea puolustamassa? Asevelvollisuudella on selkeä peruste mikä tuommoisilla nykyajan liimanhaistelijoilla helposti unohtuu kun liikaa marihuanaa pössyttelevät.
        Sivari on ihan ookoo mutta perätön turvanaukominen ei ole.

        ihan oikeesti mieti kuinka täydellinen itse olet hauku sitten toisia kanssaihmisiä.


      • ...
        miettijä12 kirjoitti:

        ihan oikeesti mieti kuinka täydellinen itse olet hauku sitten toisia kanssaihmisiä.

        Luitko itse aloitusviestin? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. Provoon tulee provoa, asialliseen viestiin asiallisia vastauksia. Eikös niin?


    • Faijas serkku

      Joo,mutsis laitto just viestiä et on pahoillaan sun puolesta.Kuulemma ihan ymmärrettävää ku äitis on joutunut elelemään punaisten lyhtyjen alla vagina levällään sutenöörin hakattavana ja faijas serkku kävi pumppaamassa sut maailmaan.Koko sukus on kuulemma häpeissään asiasta ja toivoo et ampusit ittes et joku teillä tekis yhden positiivisen asian ennen ku mummos kuolee naisten vankilassa.

    • evilpossessor

      Kai tää on oikee paikka puhua inttijuttuja? Vai onks tääki muuttunu aseistakieltäytyjäkasvissyöjäluonnonsuojelijahomojen viralliseks itkupalstaks? Älä sä pullamössöpaviaani puhu mitään viisaudesta, se on sulle outoo, vähällä pääseminen taatusti ei! Tommoset ruinaavat lintsaripaskiaiset pitäis kaikki juoksuttaa vastapalloon niiden kaverien nyrkkeihin, joille kaikki(=te)nauraa. Katotaan saatanan tiivitaavi kuka sitte nauraa ja kuinka paljo. Haista jätkä pitkä vittu!

      • kun....................

        taitaa pikku poikaa harmittaa kun on joutunut intin käymään, oot aika tyhmä päästäsi mun ei tarvinnu inttiä käydä olen ilmeisesti viisaampi.
        minulla ei ole syynä siihen liimojen haistelu vaan minulla on syynä siihen että tämä meidän militaristinen valtio rikkoo ihmisoikeuksia sekä omaa perustuslakia, jos pelle tykkäät sotia muuta irakiin mä en tykkää sotia enkä halua muidenkaan sotivan joten minun on hyvä asua täällä ja jos se on haitaksi niin voin muuttaa vaikka ruotsiin sehän on 30vuotta suomea edellä siellä ei ainakaan tarvitse sotia.Ja vielä sulle jos suomeen sota syttyy ja näen sinut pakomatkalla sotaa karkuun niin lupaan vääntää niskasi SEHÄN ON SUN VELVOITE mä hoidan sillä välin sun vaimosi


      • Faijas serkku
        kun.................... kirjoitti:

        taitaa pikku poikaa harmittaa kun on joutunut intin käymään, oot aika tyhmä päästäsi mun ei tarvinnu inttiä käydä olen ilmeisesti viisaampi.
        minulla ei ole syynä siihen liimojen haistelu vaan minulla on syynä siihen että tämä meidän militaristinen valtio rikkoo ihmisoikeuksia sekä omaa perustuslakia, jos pelle tykkäät sotia muuta irakiin mä en tykkää sotia enkä halua muidenkaan sotivan joten minun on hyvä asua täällä ja jos se on haitaksi niin voin muuttaa vaikka ruotsiin sehän on 30vuotta suomea edellä siellä ei ainakaan tarvitse sotia.Ja vielä sulle jos suomeen sota syttyy ja näen sinut pakomatkalla sotaa karkuun niin lupaan vääntää niskasi SEHÄN ON SUN VELVOITE mä hoidan sillä välin sun vaimosi

        Kato lisää näitä sukulaistensa raiskaamia ja hakkaamia puutarhatonttuja."mun ei tarvinnu inttiä käydä olen ilmeisesti viisaampi"...Ptrruuu,äitis laitto just sustakin viestiä kuinka hävetti vuonna käki kun sinutkin Eskokin saatiin kutsuntoihin vaikkakaan yleensä sellainen ei julkisuudessa puidulle insestinuorelle ole tavanomaista.Joutui äitisi kuulemma linnakekaupalla jakamaan levinnyttä vaginaansa,että posteljooni kantaisi sinulle Esko oikein puolustusvoimain kirjekuoren.Siinä ulko-ovella vei Posti-Ossi vielä mutsis mukamas perseneitsyyden.Mites sitten kaiken vaivan jälkeen kävi?No Esko Keski-Suomesta 0 pistettä.Ja mitä höpöttelet hoitavasi jounkun toisen vaimon,voi vittu sentään.Lopeta se suun soittaminen ja mene avoimesti serkkusi lasten kanssa "vähän käymään tallilla kattomassa hevosia".Ja mikäs sinne Ruotsiin menemisessä,mars mars saatana saman tien sitten.Hmmmm,täytyy itsekin keksiä yhtä mahtava puheenvuoro saitille ku,että voisin muuttaa Ruotsiin.Pelle


      • Miettijä 12

        Mieti vähän kuinka kanssaihmisistä kirjoitat.Kukaanhan meistä ei ole tarpeeksi täydellinen arvostelemaan muiden mielipiteitä.


    • Koepa

      Ei sinun tarvitse osallistua kutsuntoihin vielä viiteen vuoteen, joten älä vielä aiheesta murehdi.

    • KVR:n ymmärtäjä

      Palvelin 29 vuotta. En ole pelle.
      Poikani palv eli 8 kk. Ei ole pelle.

      Olen kestävyyslajien entinen SM.
      Poikani on kamppailulajien nykyinen SM:

      Kerro aika ja paikka, mihin tuot Isänmaamme sortajat!

      Ollos huoleton, aseistus on kunnossa, pojat valveil on!

      • kjdnigybiämamu

        No niin, mihin voin nyt palauttaa tämän turhan todistuksen 8kk palvelusta? En taatusti tule tekemään tikkuakaan ristiin tämän paskasuomenne eteen. Munaton juoppojohtoinen maanpuollustus kestää max 12minuuttia sodankäyntiä ja sitten saa kapparit opetella venättä.


      • Nimetön

        Oikeassa olet.Onkohan joltakin ikäluokalta unohtunut mitä velvollisuus merkitsee ja velvollisuuksien pituus:
        1.Oppivelvollisuus
        2.Verovelvollisuus
        3.Asevelvollisuus
        4.Vaitiolovelvollisuus
        5.Virkavelvollisuus
        onhan noita lisää, vaikka arvonlisäverovelvollisuus.
        Taitaa se asevelvollisuus olla aika lyhyt aika,verrattuna muihin.Jos ei sitä nuppi kestä niin en ainakaan minä uskaltaisi antaa niille muita velvollisuuksia kuin ulosottovelvollisuuden.


      • Nimetön

        Osoitin viestin KVR:n ymmärtäjälle.
        Terv.Nimetön


      • Työllistäjä
        Nimetön kirjoitti:

        Oikeassa olet.Onkohan joltakin ikäluokalta unohtunut mitä velvollisuus merkitsee ja velvollisuuksien pituus:
        1.Oppivelvollisuus
        2.Verovelvollisuus
        3.Asevelvollisuus
        4.Vaitiolovelvollisuus
        5.Virkavelvollisuus
        onhan noita lisää, vaikka arvonlisäverovelvollisuus.
        Taitaa se asevelvollisuus olla aika lyhyt aika,verrattuna muihin.Jos ei sitä nuppi kestä niin en ainakaan minä uskaltaisi antaa niille muita velvollisuuksia kuin ulosottovelvollisuuden.

        Jos näistä velvollisuuksista nimenomaan asevelvollisuudeta kieltytynyt töitä kyseleemään tulee niin ehdoton toteamus on ei ja ehdottomasti ei koska siellä korvain välissä on vikaa ja syytä pelätä sairaslomia.


    • Salp.It.Psto 4 ever

      Se että luulee päässeensä vähemmällä vasta tyhmyyttä onkin! Silloin, kun kutsu käy, niin sinunkin tosipellen silmät aukee ja paskat housussa yrität pakoilla vastuutasi, kunnes onnesi takuuvarmasti erään kerran on ohi: yhtä varmasti kuin selkärangaton elämäsikin sillä hetkellä!

      • perkeleen viisas

        oot helevetin viisas mies tai nainen mutta tyhmyydestä palkitaan ja mut on palkittu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe