Tajusin, että oon taas alkanut ajatella sua. Näin sinut vain vilaukselta.. Miksi taas!! Pääni ei näköjään koskaan lakkaa ajattelemasta sinua. Melkein vuosi meni, että luulin päässeeni sinusta yli, mutta ei. Se kai on hyväksyttävä, että tulen aina rakastamaan sinua. Sen tunteen kanssa on vain opittava elämään.
Voi prkl.
13
2512
Vastaukset
- sinä..
M ?
- pitäis olla?
Kukas sinä?
- mä sanoisin
pitäis olla? kirjoitti:
Kukas sinä?
niin pääkaupunki seudelta nykyisin?
Ja jos näin on niin päätit tänään alkaa taas kummittelemaan mun päässäni - ap.
mä sanoisin kirjoitti:
Ja jos näin on niin päätit tänään alkaa taas kummittelemaan mun päässäniVaan hieman pohjoisempaa. Ehkä tilannettani helpottaa se, etten ole täällä enää parin kuukauden päästä.
- päätin?
mä sanoisin kirjoitti:
Ja jos näin on niin päätit tänään alkaa taas kummittelemaan mun päässäniOnko mulla yliluonnollisia kykyjä? Tämähän mielenkiintoista.
- ##########
ap. kirjoitti:
Vaan hieman pohjoisempaa. Ehkä tilannettani helpottaa se, etten ole täällä enää parin kuukauden päästä.
Asutko meren äärellä?
- sulla.,.,.
päätin? kirjoitti:
Onko mulla yliluonnollisia kykyjä? Tämähän mielenkiintoista.
sitten on/oli joku käsittämätön voima tai ajatus?
- sanoa.
sulla.,.,. kirjoitti:
sitten on/oli joku käsittämätön voima tai ajatus?
Niin kai sitten todellisuudessa.
- et vain
sanoa. kirjoitti:
Niin kai sitten todellisuudessa.
halua myöntää onneksi tuo sinun vaikutus alkaa taas himmetä.
- ja olenkin
et vain kirjoitti:
halua myöntää onneksi tuo sinun vaikutus alkaa taas himmetä.
väärä vastaaja.
- ja olenkin
ja olenkin kirjoitti:
väärä vastaaja.
Häntä(n) en ole nähnyt.
- sinä.,
ja olenkin kirjoitti:
Häntä(n) en ole nähnyt.
minua olekkaan nähnyt ainakaan (kai)1/2 vuoteen
- ???
sinä., kirjoitti:
minua olekkaan nähnyt ainakaan (kai)1/2 vuoteen
Näinkö sut silloin? Kaupungilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298