Minulla on rv 13 1 ja nyt rupesin muistelemaan esikoisen odotusta... Eikös näillä viikoilla pitäsi käydä lääkärintarkatuksessa? Olen käynyt neuvolassa normaalisti mutta sieltä eivät ole sanallakaan maininneet lääkäristä. Vai eikö toista odottaessa tarvitse lääkärillä niin usein ( 3 kertaa)käydäkkään. Olisi mukavaa jos joku vastaisi..
Raskausajan lääkäritarkastukset
5
603
Vastaukset
- 3 kertaa
Ota ihmeessä neuvolaasi yhteyttä, viikoilla 12, 28 ja 36 on jokaisella raskaana olevalla oikeus ja hyväkin saada se lääkärintarkastus, outoa ettei siktä ole sinulle vielä varattu, soita sinne itse ja varaa aika.
- ..tuolta
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=84
Linkissä suunnilleen mitä milläkin viikolla tehdään.
Mutta saattaa olla ettei Kakkosen kanssa käydä niin usein.
Mutta kyllähän sulla noilla viikoilla pitäisi np-ultra olla,
jos paikkakunnallasi semmoinen tarjotaan? - miltzu84
aika hasssua ettei siitä olla manittu mitään. mulle varattiin heti ekalla neuvola käynnillä lääkäri aika. Joka on huomenna..iik..jännittää...kuunnellaan sydäntä.
- aloittaja
Niin minäkin luulin että aika annetaan neuvolasta.. siten vielä tämä muisti kun on tämmöinen että kaikki juolahtaa mieleen jälkeenpäin =). Olen yrittänyt soittaa jo paniikissa neuvolaan mutta siellä ollaan paikalla vasta huomenna. Muistaako tai tietääkö joku että oikeuttiko lääkärintarkastus tietyllä viikolla johonkin tukeen tai avustukseen. Kylmää hikeä pukkaa jo tämä asia....
- rv 25
Minulla ensimmäinen lääkärikäynti on vasta nyt varattu ja ajankohta osuu raskausviikolle 27. Ensimmäinen lääkärikäynti on meilläpäin np-ultran yhteydessä ja sinne pyydetään lääkäri tutkimaan tarkemmin vain jos siellä ei kaikki näyttäisi olevan kunnossa eli kätilö tekee ultran ja lääkäri paikalle jos siltä näyttää. Olin itsekin aivan ymmälläni tästä ja soittelin monesti jo neuvolaan kun luulin etten ollut ymmärtänyt asiaa oikein mutta näin se menee meilläpäin... Ja lääkärin tarkastukset ei vaikuta mihinkään tukiin vaan neuvolakäynnit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905479- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412178
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078