uskomatonta

anna24

Kuulin ystävältä, että jämsässä ois opetettu että tytöt ei saa tulla tunneille märissä hiuksissa että ei aiheuta likasia ajatuksia poikien mielessä..? kuulemma liian seksikästä.Onkohan tässä perää, tietääkö kukaan?
En tosiaan kysele sen takia että kuivaisin tästä lähtien aina hiukseni, vaan tosiaan mietin että onko tämä koko hömpötys pelkkää vääräuskoa. pitänee olla pesemättä koko hiuksia.
jo on synnit keksitty.. taitaa olla opettaja mielessä likasia ajatuksia kun näin KEHTAA muka opettaa..

17

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---minä--luulen---

Että opettaja on oikeassa.Katsos,kun pojat on aina poikia.

• {:-))))

Itse he vastaavat Jumalalle synneistään. Myös siitä että ovat himoinneet naista.

Perin kummallista ja epäkristillistä on syyllistää naista vielä miestenkin synneistä.

• {:-))))
        {:-)))) kirjoitti:

Itse he vastaavat Jumalalle synneistään. Myös siitä että ovat himoinneet naista.

Perin kummallista ja epäkristillistä on syyllistää naista vielä miestenkin synneistä.

Onko joku noinkin seksuaalisesti perverssi henkil?

• värjätyltä!
        {:-)))) kirjoitti:

Onko joku noinkin seksuaalisesti perverssi henkil?

Maantienvärinenkin tukka kiiltää ja näyttää tummemman ruskealta märkänä, mikä puolestaan aiheuttaa syntisiä fantasioita maailmallisesta, itseään ehostavasta naisesta.. Näin se homma etenee.

• exjämsäläinen

Ei ainakaan minun aikanani muutama vuosi sitten tuollaista sääntöä ollut. Kuulostaa keksityltä jutulta, mutta toisaalta voisin kuvitellakin jonkun niistä opettajista noin sanoneen. Kyllä siellä sen verran outoja armoneuvoja sai kuulla.

• kasvatustieteen opisk.

Juuri niin. Olin siellä vuoden, aikanani, kun en vielämistään mitään ymmärätänyt...Nyt ajatellen se oli tosi pimeä paikka. En ikinä laittaisi omaa lasta...

• aivopesua!
        kasvatustieteen opisk. kirjoitti:

Juuri niin. Olin siellä vuoden, aikanani, kun en vielämistään mitään ymmärätänyt...Nyt ajatellen se oli tosi pimeä paikka. En ikinä laittaisi omaa lasta...

Kun nuoret ahdistetaan järjestelmällisesti nurkkaan, alkavat he kapinoida vastaan -näin käy joka vuosi opistoissa. Pelataan kissa-hiiri-leikkiä kun koko ajan sääntöjä tiukentavat opettajat yrittävät metsästää sääntöjen rikkojia.

Sellaisessa kyttäämisessä ei ole mitään järkeä, mutta siihenhän vl-usko perustuu.

Nimimerkki; Minulle riitti kolme viikkoa Jämsässä

• opistojen
        aivopesua! kirjoitti:

Kun nuoret ahdistetaan järjestelmällisesti nurkkaan, alkavat he kapinoida vastaan -näin käy joka vuosi opistoissa. Pelataan kissa-hiiri-leikkiä kun koko ajan sääntöjä tiukentavat opettajat yrittävät metsästää sääntöjen rikkojia.

Sellaisessa kyttäämisessä ei ole mitään järkeä, mutta siihenhän vl-usko perustuu.

tarjontaa! Aivan mallikelpoista ulospäin, mutta sitten tuleekin se s u u r i mutta. Ei sanaakaan 'pesulasta'. Valtio ilmeisesti tukee näitä 'pesuloita', mikä on uskomatonta veromarkkojen väärinkäyttöä.

• ämmä
        aivopesua! kirjoitti:

vaikka vähäkin siementä..Sinapinsiemenen verran..

• Dosi
        opistojen kirjoitti:

tarjontaa! Aivan mallikelpoista ulospäin, mutta sitten tuleekin se s u u r i mutta. Ei sanaakaan 'pesulasta'. Valtio ilmeisesti tukee näitä 'pesuloita', mikä on uskomatonta veromarkkojen väärinkäyttöä.

Muutama sukulaistyttö on niissä opistoissa vuoden ollut. En missään tapauksessa lähettäisi omia lapsiani. VL-vanhemmat lähettävät lapsen sinne kun arvelevat että sitten tämä pysyy uskomassa. Ja kapinoinnista huolimatta usein pysyykin, sillä sieltä löytyy kavereita ja ehkä elämänkumppani. Ei siten koskaan tarvitse herätä itse ajattelemaan, ei pohtimaan eikä kyselemään mitään todellisia asioita. VL-elämä on hyvin pinnallista ja ajatuksetonta, epäitsenäistä ajautumis-elämää. Muiden ihmisten mukaan elämistä.

• haluako?
        ämmä kirjoitti:

vaikka vähäkin siementä..Sinapinsiemenen verran..

Ei jäänyt.

• ämmä
        haluako? kirjoitti:

Ei jäänyt.

läsnäolo jättää aina jäljen. Sitä ei ihmislapsi voi sydämessään ohittaa.

• samoq

Miksi ylipäänsä suhtautuminen ihmisen seksuaalisuuteen on noin neuroottinen kuin tuossa kuvaamassasi esimerkissä? Eihän siinä ole mitään outoa tai perverssiä jos pitää toista ihmistä haluttavana. Toinen asia on tietysti se mitä sen asian kanssa tekee.

Minä en oikein ymmärrä mitä Jeesus tarkoitti opettaessaan: "Joka katsoo vaimoa himoiten hän on jo tehnyt aviorikoksen."
      Tarkoittaisiko tuo lopulta vain oman inhimillisen (eläimellisen ;)) luonnon hyväksymistä sellaisena kuin se on siten ettei kieltäisi omia tuntemuksiaan ja halujaan? Tärkeää ei olekaan se mitä tuntee ja kokee vaan miten noita tuntemuksiaan toteuttaa.

Minun mielestä märät hiukset tekevät naisesta usein haluttavamman kuin kuivat. :) Olenko ainoa näin tunteva?

• vetävä tyttö

on tosi seksikäs.
        Kas kun tupakointia ei ole kielletty!

• samoq
        vetävä tyttö kirjoitti:

on tosi seksikäs.
        Kas kun tupakointia ei ole kielletty!

Sätkän vetäminen ei tee kenestäkään seksikkäämpää. Mieluummin sätkät pois.

• perään!

Entäs spagettiolkaimiset napapaidat? Niitä oli suviseuroissa joka toisella tytöllä. Pitääkö suvareissa olla haluttavan näköinen, että saa miehen mutta opistolla harmaavarpunen, ettei aiheuttaisi kiinnostusta?

• hunnut

ovat juuri tämän takia musliminaisilla päällä, joissain erityineissä ryhmissä huntu peittää koko kasvot ja vain silmät näkyvät verkon takaa. Samasta syystä pitää pitää kaapuja;
      ETTEI VAAN MIEHIÄ ALKAISI HIMOTTAMAAN.

Se siitä tasa-arvosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe