Hanurimusiikkia

tarjolla

Näyttää olevan taas helvetin romanikerjäläiset Sokoksenkulmilla haitareil häiriköimäs. Onkohan soveliasta käyttää niitä kynnysmattoina? jos käväsee viinakaupas. Tosin saattaa kengät likaantua.

13

2186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain!

      Eihän ne osaa edes soittaa!

      • aina vaa

        niin näytti yks päivä olvan taas pankin kulmalla ja tais olla likkakaveri joka tuputti ruusua... kamalaa


      • hanurin tuulettajia

        tämän tästä.Olkaa toki ystävällisiä.Kenties ovat niitä tulevaisuuden työntekijöitä joita Suomalaiset firmat haluavat tulevaisuudessa korvaamaan "niin sanotun"suuren ikäluokan!


    • kuleksimasta

      Hyvin joutaa palauttaa sinne mistä lie on tulleetkaan, samalla voisi työntää samaa koneeseen nää paikalliset mannet. Näistä Haagerteist ei ainakaan ole paikkaajiksi työvoimapulaan, kun suuret ikäluokat jää eläkkeelle. Senverran työtävieroksuvaa joukkoa.

      • haminan hurja

        muualla tää on niin yleistä etteivät jaksa edes välittää.
        haminalaisten kannattaisi käydä muuallakin niin tajuaisivat ettei kannata jaksaa vaahdota..
        kaikkialla näitä.ei pitäisi edes vilkasta tai korvaansa lotkauttaa niille.


      • kylmäsydämmisemmät
        haminan hurja kirjoitti:

        muualla tää on niin yleistä etteivät jaksa edes välittää.
        haminalaisten kannattaisi käydä muuallakin niin tajuaisivat ettei kannata jaksaa vaahdota..
        kaikkialla näitä.ei pitäisi edes vilkasta tai korvaansa lotkauttaa niille.

        ihmiset asuu kaikki Haminassa!
        Miettikää, millaista on kerjätä, kun ei ole rahaa ruokaan ja elämiseen... Ai mut eihän teillä ole siihen mahdollista, kun ei ole millä ajatella!!!


      • p*skaa,kuvittelet
        kylmäsydämmisemmät kirjoitti:

        ihmiset asuu kaikki Haminassa!
        Miettikää, millaista on kerjätä, kun ei ole rahaa ruokaan ja elämiseen... Ai mut eihän teillä ole siihen mahdollista, kun ei ole millä ajatella!!!

        nämä samat "hemmot" kaupittelevat myös kaikenlaista rihkamaa, ja tuputtaa sitä muka kultana, samoilla "köyhillä" hyvät selitykset mix, niitä myy! bensa loppu,passi hukas, etc,etc.
        - mut ihme kyllä ,niil samoil on kuiteskin varaa ajella haminaa,kotkaa,ja kouvolaa viikoist toiseen kaupustelemas sitä rojukultaansa, ruusuja ym. joka kerta kun tulee mulle tyrkyttään ni taikasana "POLIISI" ni johan tulee kiire häipyyn autoon ja vaihtaan paikkaa.


      • Opportunisti kirjoittaa
        kylmäsydämmisemmät kirjoitti:

        ihmiset asuu kaikki Haminassa!
        Miettikää, millaista on kerjätä, kun ei ole rahaa ruokaan ja elämiseen... Ai mut eihän teillä ole siihen mahdollista, kun ei ole millä ajatella!!!

        Vastahan näistä oli lehdessä juttua. Siinä poliisi päällikkö kehotti olemaan ottamatta ruusuja vastaan. Tulevat kuulemma hyvin toimeen ilman, että yhtään ruusua saadaan myytyä. Oli muualla suomessa ihmiset joutuneet vaikeisiin tilanteisiin, kun olivat alkaneet lompakkoa kaivamaan. En muista mikä lehti se nyt oli kun tästä oli juttua. Hesari tai kymensanomat. Mutta poliisi päällikkö kehotti olemaan noteeraamatta näitä katu tienaajia.


      • :minä
        kylmäsydämmisemmät kirjoitti:

        ihmiset asuu kaikki Haminassa!
        Miettikää, millaista on kerjätä, kun ei ole rahaa ruokaan ja elämiseen... Ai mut eihän teillä ole siihen mahdollista, kun ei ole millä ajatella!!!

        luulen että suomessa ei joudu kukaan nälkää näkemään ellei rahojaan laita johonkin turhaan, esim. juopotteluun. se on se niin sanottu "perusturva" ja ulkomaalaiset saa vielä hyvän miehen lisää sossusta. ei niiden tarvisi mitään soitella ellei ahneita tai luvatta maassa.


    • plötsis

      Jos noissa paikoissa soittaisi suomalaista syntyperää oleva,niin arvatkaa kuinka kauan menisi aikaa että joku tulisi kyselemään KATUSOITTOLUVAN perään ?

      • on jokapuolella

        ja kaikkialla...vähemmän vaan pienillä paikkakunnilla kun haminassa.ruusukauppiaita ei ole täällä ennen nähty niin haminalaisilla on mennyt pasmat sekasin...


      • satunnainen kulkija
        on jokapuolella kirjoitti:

        ja kaikkialla...vähemmän vaan pienillä paikkakunnilla kun haminassa.ruusukauppiaita ei ole täällä ennen nähty niin haminalaisilla on mennyt pasmat sekasin...

        Olen nähnyt kymmenissä turistikohteissa katusoittajia jotka ovat jopa levyttäneet laadukasta musiikkia.Kyllä katusoittajan pitää osata soittaa......myös Haminassa!


      • Harmonikka
        satunnainen kulkija kirjoitti:

        Olen nähnyt kymmenissä turistikohteissa katusoittajia jotka ovat jopa levyttäneet laadukasta musiikkia.Kyllä katusoittajan pitää osata soittaa......myös Haminassa!

        Ei Pärjää Mika H eikä Kalle K taidollisesti
        heille.Ovat sen luokan ammattilaisia,että
        ei muuta kun Ikaalisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe