Oulu KALEVA
Ehdollista vankeutta kuusamolaismiehelle alastonkuvien levittämisestä netissä
ilma
Entisen tyttöystävän alastonkuvien levittäminen netissä aiheutti tuomion 23-vuotiaalle kuusamolaismiehelle Oulun käräjillä keskiviikkona. Kuusamolaismies tuomittiin 30 päiväksi ehdolliseen vankeuteen törkeästä kunnianloukkauksesta ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittämisestä.
Kuusamolainen Mies oli ottanut 14-vuotiaasta tyttöystävästään alastonkuvia seurustelun aikana. Hän oli myöhemmin välien mentyä riitaisesti poikki ladannut kolme kuvaa julkiselle www.omakuva.org -palstalle. Kuvat olivat olleet yli seitsemän kuukauden ajan rajoittamattoman ihmisjoukon katseltavana vuonna 2005.
Kaleva
Saattaa tulla kuvien ottajalle vielä hiukan hankaluuksia kaupungilla tämän jälkeen! Tietäis vaan että kuka?
Pedofiili
Per...
7
3162
Vastaukset
- jepjepd
Tästä en olekkaan kuullut :O Todella lapsellista ja sairasta. Ja noin pieni rangaistus kunnian loukkauksesta...
- kait
olen vaan kateellinen,ku päässy panemaan noin nuorta..tsemppiä tälle jätkälle t.jammu 27v
- ällöä
JOS OLIS OMA PIENI VIATON LAPSESI..... HANKKIUDU HOITOON JA PIAN!!!!!!!!!!!!!!
- : (
paikkakunnalla mellastaa siis useampikin pedofiili ikähaitarilla 23-65.... uhreja löytyy joka ikäluokasta, asiasta vain vaietaan.
- asdfghjkl
täh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691