Noin. Nyt meni seitsemäs yrityskierto, eikä onnistunut... Masentaa ja olo on surullinen.
Sanokaas, jos ei tähän mennessä ole tärpännyt, voiko vielä tärpätä? Vai joko me vain mietitään, milloin mennä tutkimuksiin, josko jotain voisi tehdä?
7 kuukauden yritys
4
692
Vastaukset
- ninniliiiii
Minulle on sanottu että jos ei 12kk sisään ole tärpännyt, kannattaa käydä lääkärin/gynekologin juttusilla.
Me ollaan yritetty jo noin 2 vuotta, yks keskenmeno siinä välissä, ja vieläkin aika hyvillä mielin yritys päällä. Joka kuukausi silti masentaa ja surettaa, että eikö se koskaan tärppää enää.. - yli...
vuosi mennyt ja tänään taas alko menkat. Nyt oli pari viikkoa myöhässä ensimmäistä kertaa, joten ehdin jo vähän toivoakin. Itse vaan koitan uskoa, että kyllä se sitten ajallaan onnistuu:)
Tsemppiä! - se on,
että suurimmalla osalla (noin 75%?) tärppää puolen vuoden sisään, sillon kun kaikki toimii niinku pitääki.
Kun menee yli ton niin alkaa helposti miettiä onko jotain vialla...
Kun tulee vuosi täyteen (kuten täällä) voikin jo kysyä MIKÄ on vialla. - hätää
vielä!! Se on niin pieni mahdollisuus loppujen lopuksi joka kuukausi, että tärppäisi, että ei mitään hätää. Rauhassa jatkatte yrittämistä...mieluiten unohtaen sen yrittämisen. =)
Tiedän monia, joilla ekan lapsen tärppi on kestänyt vuodenkin päivät...seuraavat lapset ovat heille tärpänneet huomattavasti helpommin!!
Suosittelen syömään jo yrittämisvauheessa raskaus monivitamiinitabletteja, joissa on mm. foolihappoa. Olen kuullut auttavan...
Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760