Intohimo on epäilemättä suuri osa rakkautta ja ihmissuhteita, mutta eikö kellään ole todellakaan mitään sanomista intohimosta asioita tai tekemistä kohtaan? Itse mietin intohimoja elämässäni, eikä rakkaus edes tullut mieleen... Kyllähän sitä pitää elämässä olla jotain elämää täyttävää ihmissuhteiden ulkopuolellakin! Haluaisin kuulla tunteistanne esimerkiksi rakasta harrastusta kohtaan!
intohimo ihmissuhteiden ulkopuolella
2
472
Vastaukset
- olevia intohimojani
Mietiskelin tässä, että mitä sana "intohimo" pitää sisällään. Mietistekely tähän aikaan aamusta ei kuitenkaan tuottanut kovin hyvää tulosta. Tässä kuitenkin muutama kevyehkö ajatus intohimoistani harrastuksiani kohtaan.
Lukeminen
Olen intohimoinen lukija. Tämä juontaa alkunsa lapsuudestani. Kirjasto oli lähellä,
joten sieltä sai helposti luettavaa. Kun aloitan uuden kirjan lukemisen en pysty
lopettamaan sen lukemista ennenkuin olen viimeisellä sivulla. On rentouttavaa hävitä
hetkeksi kokonaan olemasta ja eläytyä kirjan sisältöön.
Autoilu
Kehnosta ajotaidostani huolimatta on autoilu yksi intohimoistani. Autossa laitan
radion aika kovalle, etten "kuule" ajatuksiani. Pitkillä ajomatkoilla musiikki on
useimmiten heviä, koska se auttaa keskittymään ajamiseen ilman että ajatukset
karkailisivat omille teilleen.
Mökkeily
Mökkikassi on aina valmiina odottamassa lähtemistä. Jos joudun työasioiden takia
jäämään kaupunkiin viikonlopuksi, tuntuu olo levottomalta. Mökillä riittää puuhaa
aamusta iltamyöhälle sekä remontoinnin, että puutarhanhoidon piirissä. - kuumaa pullaa
kylmän maidon kanssa *huokaus* voiko sen suurempaa makunautintoa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949