Onko se nyt turvatiimi jolla on aivan kamalat vihreät puvut, eihän niitä kehtaa käyttää vanha erkkikään! Seculla on siistit.
Keillä rumimmat uniformut?
14
3318
Vastaukset
- Joppe Jopo
G4S:n talkkarityylinen tuulitakki on myös aikas suolesta... ja mustissa housuissa näkyy kaikki lika.
- Totaalisen vittuuntunut
Se koko firma ainakin arvokuljetuksen osalta on yksi suuri vitsi. Hyvä jos ykskin Vesa raaskii edes hankkia ihmismäiset kamat käyttöön. Joka asiassa yritetään kusta silmään ja säästetään turhissa asioissa joista aiheutuu vain kuluja lisää.
Amatööritoimintaa sanon minä! Ja joka muuta väittää puhuu paskaa! - gggghhhhhhhhh
Ei kyllä muistuta talkkarin takkia. Takki on oikein hyvä ja tyylikäs, mutta housut on hanurista. Tarkoitan siis suoria housuja.
- Jouduin pitään
gggghhhhhhhhh kirjoitti:
Ei kyllä muistuta talkkarin takkia. Takki on oikein hyvä ja tyylikäs, mutta housut on hanurista. Tarkoitan siis suoria housuja.
On niinku joku vitun halpahallin elennuskorin hengittämätön lenkkitakki:) Ja sille se näyttää katukuvassakin.
- tuulipuku..
gggghhhhhhhhh kirjoitti:
Ei kyllä muistuta talkkarin takkia. Takki on oikein hyvä ja tyylikäs, mutta housut on hanurista. Tarkoitan siis suoria housuja.
Sinä älypää varmaan mietit nyt sitä puvuntakkia, kun puhe on siitä roikkuvasta tuulitakista. Siitä jossa lukee "vartija" seljässä.
Aivan hirveä kuosi, yritä siinä sitten on rinta kaarella kun takki roikkuu päällä. Housut on hyvät. Siis ei ne suorat. Tai on nekin ihan. - Jouduin pitään
tuulipuku.. kirjoitti:
Sinä älypää varmaan mietit nyt sitä puvuntakkia, kun puhe on siitä roikkuvasta tuulitakista. Siitä jossa lukee "vartija" seljässä.
Aivan hirveä kuosi, yritä siinä sitten on rinta kaarella kun takki roikkuu päällä. Housut on hyvät. Siis ei ne suorat. Tai on nekin ihan.Ihan pelle kamppeet, pellefirma ja pelle olet sinäkin pikkunilkkihomo!
- Stevee
gggghhhhhhhhh kirjoitti:
Ei kyllä muistuta talkkarin takkia. Takki on oikein hyvä ja tyylikäs, mutta housut on hanurista. Tarkoitan siis suoria housuja.
Mikä niissä uusissa vaatteissa nyt niin hanurista on? Ulkopuku on paljon käytännöllisempi ja mukavampi kuin vanha Falckin vaatekerta. Tosin hengittävyydestä on tingitty ja reippaasti, välillä tuntuu että vaatteet on laminoitu kun ilma ei vaihdu yhtään. Ulkohommissa tosin haalarikin olisi joskus poikaa, takin helma kun tulee "kätevästi" varustevyön päälle ja voi haitata toimintaa. Eikä sitä helmaa viitsisi housuihinkaan tunkea. Suora puku taas on tavallisen tyylikäs, housut on mitoitettu mukavan väljiksi ja takkikin on ihan mukiinmenevä.
- mauttomia
Jouduin pitään kirjoitti:
Ihan pelle kamppeet, pellefirma ja pelle olet sinäkin pikkunilkkihomo!
Jees, kun siivousfirman ämmelit pääsee asuja valitseen vartijoille niin tyyli säilyy! Siis sellainen kauhee siivooja-pelleasu!
- Paavo-pesusieni-
ISS vaatteet ovat kyllä tyylikkäät, samoin G4S takki ja piirihousut, Secun housut ja paidat ovat tyylikkäitä, mutta se palomiestakki on järkyttävä.
- Jimmy007
Palmiallakin on aika rumat harmaat huoltomiehen puvut... kuten ISS:llä oli toimintansa alussa siivoojan puvut.
- On upeimmat
Niillä on omat suorat housut ja oma valkonen kauluspaita. Vartija lukee vissiin jossakin rintaneulassa.
- Stevee
Hyvä että oma on, ettei tarvitse naapurifirmalta lainata. Nyt kun olet oppinut kirjoittamaan sanan vartiJa oikein lunttaamalla siitä vaksin rintapielestä, voisit seuraavaksi ostaa äidinkielenkirjan ja miettiä mikä viestisi otsikossa on pielessä.
- On upeimmat
Stevee kirjoitti:
Hyvä että oma on, ettei tarvitse naapurifirmalta lainata. Nyt kun olet oppinut kirjoittamaan sanan vartiJa oikein lunttaamalla siitä vaksin rintapielestä, voisit seuraavaksi ostaa äidinkielenkirjan ja miettiä mikä viestisi otsikossa on pielessä.
Hanki sinä elämä tosikko nipo:)
- Ylikaasuttaja
...uniformua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581