Partureista

höööörm

Elikkäs just tuli muutto kuopioon ja haussa oli edulliset parturit..

Joskus taannoin olin lukevinani samanlaisen keskustelun mut enpä enää löytänyt joten kysellään uudestaan :)

10

1653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapa.

Parturi-Kampaamo Blue Moon. Kauppakatu 55- 57 p. 017-261 3469

• kaapunnipoeka

sinise kuun partur. Kerroppa hintaloestas. Kyllä aekoenaa Lehtose veljeste liikkeet ollii tos hyviä ja mestarit parasta ensmäestä luokkoo.

• texas-pete

on osoittautunut itselleni parhaaksi

• Korhonen---

Parturi Kampaamo Shine Kauppakadun ja Kasarmikadun kulmassa on erittäin hyvä. Osaava hlökunta ja viihtyisät ja avarat tilat. Hinnatkin kohdallaan.

• partureita
        Korhonen--- kirjoitti:

Parturi Kampaamo Shine Kauppakadun ja Kasarmikadun kulmassa on erittäin hyvä. Osaava hlökunta ja viihtyisät ja avarat tilat. Hinnatkin kohdallaan.

kasvata kunnon heviletti, niinq kunnon ihmiset

• kaapunnipoeka
        partureita kirjoitti:

kasvata kunnon heviletti, niinq kunnon ihmiset

Elä oo ku äetees vua oo ku isäs. Kasvatakkii parta eläkä tukkoo.

• kaapunnipoeka

Sinise Kuu omistaja peräti texas pete kapa. Minä luulin jotta typykkä kellä näkkyy napa.

• karvaloinen

Hyvvee ja luadukasta palavelluu suap Cuarsonin kivjalassa olevasta express-parturi Hairlekiinista. Voep männä iliman ajanvarrausta tahi jos tohtii pirrauttoo niin myös ajanvarrauksella.

• kaapunnipoeka

mutta viimennii tuokii selevis.

• uudisasukas

Parturi-kampaamo Elements:ssa on ainakin halpa leikkaus ja nuoret tyypit. Mulle suositeltiin sitä, mutta oon itse käynyt vasta kerran.

Torikatu 24 (Sokosen takana).
      Puh. 017 - 262 06 17

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe