Elikkäs just tuli muutto kuopioon ja haussa oli edulliset parturit..
Joskus taannoin olin lukevinani samanlaisen keskustelun mut enpä enää löytänyt joten kysellään uudestaan :)
Partureista
10
1595
Vastaukset
- kapa.
Parturi-Kampaamo Blue Moon. Kauppakatu 55- 57 p. 017-261 3469
- kaapunnipoeka
sinise kuun partur. Kerroppa hintaloestas. Kyllä aekoenaa Lehtose veljeste liikkeet ollii tos hyviä ja mestarit parasta ensmäestä luokkoo.
- texas-pete
on osoittautunut itselleni parhaaksi
- Korhonen---
Parturi Kampaamo Shine Kauppakadun ja Kasarmikadun kulmassa on erittäin hyvä. Osaava hlökunta ja viihtyisät ja avarat tilat. Hinnatkin kohdallaan.
- partureita
Korhonen--- kirjoitti:
Parturi Kampaamo Shine Kauppakadun ja Kasarmikadun kulmassa on erittäin hyvä. Osaava hlökunta ja viihtyisät ja avarat tilat. Hinnatkin kohdallaan.
kasvata kunnon heviletti, niinq kunnon ihmiset
- kaapunnipoeka
partureita kirjoitti:
kasvata kunnon heviletti, niinq kunnon ihmiset
Elä oo ku äetees vua oo ku isäs. Kasvatakkii parta eläkä tukkoo.
- kaapunnipoeka
Sinise Kuu omistaja peräti texas pete kapa. Minä luulin jotta typykkä kellä näkkyy napa.
- karvaloinen
Hyvvee ja luadukasta palavelluu suap Cuarsonin kivjalassa olevasta express-parturi Hairlekiinista. Voep männä iliman ajanvarrausta tahi jos tohtii pirrauttoo niin myös ajanvarrauksella.
- kaapunnipoeka
mutta viimennii tuokii selevis.
- uudisasukas
Parturi-kampaamo Elements:ssa on ainakin halpa leikkaus ja nuoret tyypit. Mulle suositeltiin sitä, mutta oon itse käynyt vasta kerran.
Torikatu 24 (Sokosen takana).
Puh. 017 - 262 06 17
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086