Hei,
Meillä on parveke, jossa se alaseinä on läpinäkyvää (ei maito/himmeä) lasia. Sellainen kuin nyt uusissa asunnoissa yleensä on. Parvekkeen seinälasin toisella puolen menee poikittaissuunnassa pari rautaa ja laseja on noin kolme-neljä. Ongelmana on lasin peseminen ulkopuolelta. Onko joku ratkaissut vastaavan ongelman?
Sisäpuolelta onnistuu hyvin koska rautoja ei ole tms. Ulkopuolella ikkunakuivain ei mahdu, rätilläkään/kädellä ei alas asti yletä ja lasin ja noiden poikittaisrautojen välissä on vain muutama sentti.
Kuka urpo oikeasti on suunnitellut tuollaiset? Todella törkeännäköiset kun shitti kertyy lasin ulkopuolelle. Eikä mitään nosturiauto ole pariin vuoteen näkynyt, missä mies pesisi ulkoa päin..
Parvekkeen lasiseinän pesu?
5
4031
Vastaukset
- jep jep
meillä myös uudessa asunnossa sama ongelma. Ja se on tosiaan ihan naurettavaa! Hyvin huomee, että on ollut mies suunnittelemassa... Olen pessyt ne pitkävartisella mikrokuituisella ikkunanpesimellä. Ihan vaan kurottelemalla reunan yli. Pesen sillä kolmisen kertaa, jotta kaikki lika on valunu pois (alakerran ikkunoihin...). Sitten kuivaan ikkunat samalla härvelillä siten, että laitan siihen mikrokuitupäähän sellaisen nukkaamattoman "paperi-kangas" pussin. En tiedä mistä niitä saa, mies tuo töistä tehtaasta. Mutta kai joku mikrokuituliina ajaa saman asian...
- puutarhuri123
Hei!
Mä huomasin että meillä parvekelasit saa yks kerrallaan vasemmalta avattua siinä olevasta aukosta (lasin alla) sit vaan yks kerrallaan lasit auki pinoon ja pesuun.
Eka pesin niitä kurottelemalla mut sit hokasin ;) En tiedä onko kaikilla samanlaiset. - laseista
puutarhuri123 kirjoitti:
Hei!
Mä huomasin että meillä parvekelasit saa yks kerrallaan vasemmalta avattua siinä olevasta aukosta (lasin alla) sit vaan yks kerrallaan lasit auki pinoon ja pesuun.
Eka pesin niitä kurottelemalla mut sit hokasin ;) En tiedä onko kaikilla samanlaiset.Hei - nyt on kysymys ollut niistä kaiteen alapuolen laseista - ei niitä saa mitenkään käännetyksi. Yläosat tietysti saa kaikista malleista sivuun ja ne on helppo pestä parvekkeella ollen.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
mitä ongelmaa, fairyvedellä ja lattiamopilla ja tietysti kostealla ja sadesäällä.
myös muita vahvempia aineita voi kokeilla, esim. bioluvil pyykinpesunestettä, missään nimessä ei pulvereita. Silloin pitää vain huuhdella enemmän.
Ikkunanpesu pitää tehdä aina kostealla, mieluummin sateella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047