Kunpa tämä etenisi. Toisinaan luulen, että katsot minua myös halu suloisissa silmissäsi.
Palvon sinun kauneuttasi. Suloiset huulesi, hymysi. Hunajaiset hiuksesi, sporttinen peppusi. Milloinkahan näen sinua taas...?
Oi Kaisa
11
676
Vastaukset
- Kaisasi?
Aion käydä huomenna urheilemassa eräässä tietyssä paikassa ja ehkä näemme silloin? Näitköhän minua tänään rannalla bikineissä?
- Wertherin alku
En ole nähnyt häntä moneen päivään. Viimeksi hän ei tuntunut katsovan minua enää kiinnostuneena. Epävarmuuteni paistanee liiaksi läpi.
- toinen kaisa
missäpäin unelmiesi kaisa asustaa...
nm. kaipaakohan joku minua...- Wertherin alku
jossa yli 100 000 asukasta.
- Kaisasi?
Wertherin alku kirjoitti:
jossa yli 100 000 asukasta.
Olen todella sporttinen ihminen, mutta myös melko ujo. Katselen paljon, mutten välttämättä puhu. Oletko samanlainen?
- mahdollisesti..
Kaisasi? kirjoitti:
Olen todella sporttinen ihminen, mutta myös melko ujo. Katselen paljon, mutten välttämättä puhu. Oletko samanlainen?
Etelä-Suomesta?
- Kaisa on
On horoskoopiltaan leijona, 26-vuotias, erittäin sporttinen, kaunis, ujo? (ei minun mielestä), asuu pääkaupunkiseudulla ja kummittelee minun ajatuksissani, mutta se on onneksi vain minun ongelmani. Minä tuskin olen hänen mielessään vaikka hän minut tietääkin ja monesti juteltu on. Hän kyllä katsoo minua aina lämpimästi silmiin ja on jo tehnyt minut hulluksi, mutta mahdottomuus on mahdottomuus. Minä vain tulkitsen viestit väärin :(
(tämä viesti ei ole wertherin alulta)- Wertherin alku
"Minun" Kaisani on syntynyt vuonna 1979.
- Kaisa....
Wertherin alku kirjoitti:
"Minun" Kaisani on syntynyt vuonna 1979.
Minä muuten ole Kaisa vm.79. Tuskin kuitenkaan sinun Kaisasi, sillä olen varattu...?
- kaisa minäkin
kertoisitko mittojasi, etenkin kalun mitat. olisi kova tarve miehelle. ehkä jo tänään virtuaalisesti ja huomenna livenä? tulen hulluksi, jos en kohta saa.
- Wertherin alku
Ihana Kaisa tuntuu olevan ihan kadoksissa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764