Paljon on viimepäivinä ollut puhetta hoitajasta joka myrkytti mm.kehitysvammaisia.
Sen myötä on herännyt keskustelua kehitysvammaisten, mielenterveyspotilaitten jne.ihmisoikeuksista.
Asiaan, täällä omassa kunnassamme on kuulemani mukaan(kuullut usealta taholta joten kirjoitan siis mitä olen kuullut) eräs hoitolaitos, jossa poljetaan ihmisoikeuksia räikeästi.
Mm.mielenterveyspotilaat ovat samanarvoisia ihmisiä ja jos heillä ei ole ketään omaista, joka pitää silmällä hoitolaitoksen tasoa, niin kuka pitää heidän puoltansa?
Joistakin puheista olen saanut sellaisen kuvan, että, ei voi olla totta...mutta vaikuttaa ikävä kyllä olevan.
Ottakaa kantaa!
Ihmisoikeudet kaikilla?Onko?
8
546
Vastaukset
- oikeustaistelija
Jos jossain hoitolaitoksessa on kovin erilainen ja oikeuksia polkeva hoito, niin kaikki tapaukset pitäisi kirjata muistiin merkitsemällä päivämäärät, kellonajat ja henkilöt muistiin. Tämä sen takia, jotta saataisiin käpälälautaan ihmisoikeuksien polkijat.
Muuten asia jää epämääräisen juoruilun asteelle. - täsmennystä
Nipsu-neiti! Jopa iltapäivälehdetkin kertovat ja joutuvat kertomaan paljon enemmän kuin pelkästään epämääräisiä huhuja jossakin epämääräisessä paikassa tapahtuvasta epämääräisestä väärinkäytöstä josta jokin epämääräinen taho epämääräisesti kertoo.
- NIPSU-NEITI
Eri asia lehdillä, kuin kirjoittaa palstalla.
Jos kirjoittaisin paikannimen ja tiettyjen henkilöitten nimet, niin ihan varmaan olisi seuraamuksia.
Onhan tuo jo nähty, ku oon yrittäny aloittaa kriittisen jutun, niin ei mene kauaa kun se poistatetaan.
Mitenpä luulet käyvän, jos ilmoitan julkisesti tietoni(aika varmaa)tälläisellä palstalla?? Varsinkin jos vielä nimiä sattuu mainitsemaan.
En nimittäin ole ainoa, joka tästä asiasta on maininnu. - -laitoksen
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Eri asia lehdillä, kuin kirjoittaa palstalla.
Jos kirjoittaisin paikannimen ja tiettyjen henkilöitten nimet, niin ihan varmaan olisi seuraamuksia.
Onhan tuo jo nähty, ku oon yrittäny aloittaa kriittisen jutun, niin ei mene kauaa kun se poistatetaan.
Mitenpä luulet käyvän, jos ilmoitan julkisesti tietoni(aika varmaa)tälläisellä palstalla?? Varsinkin jos vielä nimiä sattuu mainitsemaan.
En nimittäin ole ainoa, joka tästä asiasta on maininnu.nimi esiin.
henkilöiden nimiä ei tässä vaiheessa ole syytä julkistaa. - Kaenuun tyttö
-laitoksen kirjoitti:
nimi esiin.
henkilöiden nimiä ei tässä vaiheessa ole syytä julkistaa.Olen kuullut kaikenlaista yhdestä paikallisesta hoitolaitoksesta, varmaan samasta kyse joten tuskin on vain pelkkiä huhuja....
- Gloriah
Kaenuun tyttö kirjoitti:
Olen kuullut kaikenlaista yhdestä paikallisesta hoitolaitoksesta, varmaan samasta kyse joten tuskin on vain pelkkiä huhuja....
nyt montako sellaista hoitolaitosta Suomussalmella edes on.. onpa vaikee arvata mistä on kyse, jos ei keskustan paikasta niin sitten etäämmällä olevasta.. Mutta ei sen ongelmia täällä ratkaista, ottakaa yhteyttä sos.puolelle tai jonnekkin kun kerran paremmin asiasta tiedätte.
- "Katri"
Kukapa sen asian uskaltaa ottaa esille ?
- NIPSU-NEITI
Kyllähän se asia taitaa olla tiedossa tuolla meidän sos.puolella...tällä palstalla sitä ei kannata ainakaan nimeltä mainita.
Jos sen teen, niin tiedän kyllä mitä seuraavaksi tapahtuu.
Olen kyllä valmis ottamaan asian esille sos.puolella. Onpahan ainakin yritetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770