minä lopetan loppuiäksi IS:n ja Iltalehden ostamisen.
jos tämä nainen
4
1070
Vastaukset
- ei aikasi käy
kovin pitkäksi...
- -Blondi-
...Olen hoitoalalla itse, ja jotkut asiat vaikuttaa ristiriitaisilta. En voi millään uskoa, että tuo on mahdollista. Luulen että lehdistö liioittelee asiaa, että lehdet myisivät paremmin. Kyseessä voi olla vahinko lääkkeen jaossa tai annostelussa. Asiasta on lähdetty lietsomaan joukkohysteriaa, jolloin on ihmiset alkanut luulemaan jo vaikka mitä asioita mm tuo vauva juttu. Olisihan se tullut jo aikaisemmin esille, mikäli 9kk vauva olisi oikeasti yritetty myrkyttää. Nainen on todennäköisesti vangittu, koska en ole koskaan aiemmin kuullut että vahinkoja sattuu samalle ihmiselle kahdesti peräkkäin. Mutta se voi hyvinkin olla täysin mahdollista. Ei tarvitse mennä uudelta hoitajalta, kuin millit eli milligrammat ja millilitrat sekaisin. Hoitajat puhuvat yleisesti vain milleistä, joten alalla vähemmän työskennellyt menee helposti sekaisin mitta määristä, jolloin lääkettä voi helposti annostella vahingossa moni kymmen kertaisesti. Tuo on asia mihin mielestäni pitäisi ehdottomasti kiinnittää enemmän huomiota.
- voi luoja..
-Blondi- kirjoitti:
...Olen hoitoalalla itse, ja jotkut asiat vaikuttaa ristiriitaisilta. En voi millään uskoa, että tuo on mahdollista. Luulen että lehdistö liioittelee asiaa, että lehdet myisivät paremmin. Kyseessä voi olla vahinko lääkkeen jaossa tai annostelussa. Asiasta on lähdetty lietsomaan joukkohysteriaa, jolloin on ihmiset alkanut luulemaan jo vaikka mitä asioita mm tuo vauva juttu. Olisihan se tullut jo aikaisemmin esille, mikäli 9kk vauva olisi oikeasti yritetty myrkyttää. Nainen on todennäköisesti vangittu, koska en ole koskaan aiemmin kuullut että vahinkoja sattuu samalle ihmiselle kahdesti peräkkäin. Mutta se voi hyvinkin olla täysin mahdollista. Ei tarvitse mennä uudelta hoitajalta, kuin millit eli milligrammat ja millilitrat sekaisin. Hoitajat puhuvat yleisesti vain milleistä, joten alalla vähemmän työskennellyt menee helposti sekaisin mitta määristä, jolloin lääkettä voi helposti annostella vahingossa moni kymmen kertaisesti. Tuo on asia mihin mielestäni pitäisi ehdottomasti kiinnittää enemmän huomiota.
alanvaihtoa. Marketeissa voisi olla siivoustöitä tai vastaavaa. Juttelet oikeen tosissaan, kuinka lääkettä VOI tulla annosteltua monikymmenkertaisesti?
- Järkyttynyt
-Blondi- kirjoitti:
Toivottavasti en ikinä milloinkaan joudu sinun hoidettavaksi!
Onko ihan tosi että noin huonoilla matematiikan taidoilla voi valmistua sairaanhoitajaksi ja päästä annostelemaan lääkkeitä?
JÄRKYTTÄVÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740